Magimix 8516710000 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 3 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Corrie 10-02-2022

Niet kopen

Geschreven voor: Magimix 8516710000

Koffie te koud, kopjes vooraf met heet water opwarmen scheelt wel.
Hoeveelheid water verloopt steeds, Lungo wordt expresso.
Persoonlijk vind ik het een prul machine

Minpunten

• Koud
  • Verloop hoeveelheid water

KBI 06-10-2021

Veel voor weinig

Geschreven voor: Magimix 8516710000

Handzaam apparaat, staat mooi op de aanrecht en neemt niet te veel ruimte in. Makkelijke bediening met weinig geluid. De koffie smaakt heerlijk, toch lekkerder dan filterkoffie. Na senseo en daarna jaren een volautomatische koffiemachine die nu kapot is, een mooi alternatief met een goed resultaat en een aantrekkelijke prijs. Handzaam, ook om mee op vakantie te nemen. Hopelijk gaat ie jaren mee!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Mooi klein apparaat

Minpunten

• Ietwat klein waterreservoir

z*********@h********** 06-06-2021

Machine maakt mij boos

Geschreven voor: Magimix 8516710000

We hebben de koffiemachine een paar weken. we moeten 5x op het knopje drukken om een kopje koffie te krijgen. Spijt van de aankoop.

Pluspunten

• lekkere koffie

Minpunten

• 5x indrukken voor een kopje koffie

Reactie van Magimix Nederland BV 07-06-2021

Beste,

Wat vervelend dat u problemen met de essenza mini ervaart. Als er te weinig water uit de machine komt kan dit te maken hebben met de programmering, zie pag 24 van de gebruiksaanwijzing.
Mocht dit het probleem niet verhelpen kunt u contact opnemen met de Nespresso Club via de website of tel nr 0800 022 23 20 of uw punt van aankoop zodat de machine nagekeken kan worden.

Mvg,

Magimix Nederland

Carolien 30-04-2021

Zooo stil

Geschreven voor: Magimix 8516710000

Wat een verademing na mijn vorige Krups Pixie koffiecupsmachine. Deze Magimix maakt geen herrie bij het koffiemachine, je kan gewoon aan de keukentafel blijven praten met anderen. Verder warmt het apparaat snel op, staat leuk dat kleine, handige apparaat in de keuken. Geen toeters, geen bellen, geen fratsen. Doet wat het moet doen: koffie zetten. Ben er blij mee! Overigens heb ik de witte variant. Is meer creme dan spierwit maar creme past beter bij mijn keuken. Gewoon een topapparaat!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Vormgeving
  • Snel warm
  • Weinig geluid bij koffie zetten

Mart Smit 03-09-2020

Heerlijke koffie, mooi design!

Geschreven voor: Magimix ESSENZA MINI

Ik geniet van een heerlijk kopje koffie! De automaat is vrij stil en erg gebruiksvriendelijk.
Deze Magimix is klein en neemt niet zoveel ruimte in als mijn Senseo automaat. De koffie is beter van smaak! Een aanrader, zeker als je niet veel ruimte in de keuken hebt.

Het bakje voor de lege cups en het water reservoir is kleiner dan een gewone Nespresso machine, maar daardoor is het formaat van de machine wel kleiner en neemt minder ruimte in.

Pluspunten

• Compact
  • Leuk design
  • Stil
  • Zet goede Lungo of espresso

Sturn 09-03-2020

Niet aan beginnen

Geschreven voor: Magimix 8516710000

Deze apparaten gaan uiteindelijk allemaal lekken. Heb er inmiddels twee versleten, gemiddelde levensduur max 2 jaar. We hebben geen espresso cups gebruikt, maar wel een wat duurder alternatief. Ook fijn dat je m zelf niet kan opschroeven, daar heb je kennelijk een speciale schroevendraaier voor nodig.

WT 24-09-2019

Goedkoop, leuk design, werkt prima, hete koffie.

Geschreven voor: Magimix ESSENZA MINI

Mooi apparaatje om te zien en lekker compact. Ik gebruik hem zowel met originele capsules als met alternatieven van Perla, L'Or en van Xenos. Dat functioneert allemaal prima. De koffie is lekker heet. Het apparaat warmt snel op. Na enkele seconden al klaar voor gebruik.

Ik vindt het een heel goede aankoop.