Philips EP5361 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5361 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Remko 16-12-2019

Fijn apparaat met lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Na koffie cups en pads nu een echt bonen apparaat. Met dit apparaat geen zorgen meer om te ontkalken. Er zit een antikalk filter bij dat 5000 kopjes aan kan.
Wel maakt het apparaat wat meer lawaai dan ik gewend was.
Het onderhoud is met deze bonenmachine wel wat meer dan ik gewend was. Maar de koffie is dan ook wel beter. Past makkelijk op je aanrecht en alles is bereikbaar zonder het apparaat te verplaatsen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • 1 druk op de knop cappuccino
  • Koffie zetten met voorgemalen koffie
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Meer geluid dan gewend
  • Relatief kleine watertank 1,8 liter
  • Klein bonen vak

TimHav 09-12-2019

Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Het apparaat maakt heerlijke koffie van verse bonen. Doordat je de sterkte, maalfijnheid en temperatuur kan instellen, krijg je altijd de koffie zoals je zelf wilt. Met de melkkan erbij kun je eenvoudig cappuccino en latte macchiato maken. Het witte design is veel mooier dan gedacht. Hij staat mooi in de keuken en is rustiger dan een zwart apparaat.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Instellingen
  • Melkan voor cappuccino