De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona NICR 520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

reiziger 14-08-2022

Slechte ervaring, veel storingen

Geschreven voor: Nivona NICR 520

Wij hebben de machine 2,5 jaar. Hij zet lekkere koffie, maar heeft veel onderhoud nodig. Wij reinigen hem 3 keer per week en kregen van de technische dienst van het bedrijf toch nog de opmerking dat de machine niet goed onderhouden werd! Daarnaast moeten wij regelmatig het maalsysteem en de zetgroep reinigen met speciale middeltjes en de machine ontkalken (terwijl wij in onze waterleiding een totaalontkalker hebben!). Wij hebben al 4 keer storing gehad en de machine weg moeten brengen. Wij hebben inmiddels geen vertrouwen meer in de machine. Jammer!

Pluspunten

• lekkere koffie

Minpunten

• veel onderhoud/schoonmaak nodig
  • veel reparaties nodig

Arco 11-12-2018

degelijk uiterlijk

Geschreven voor: Nivona NICR 520

Op aanraden deze expresso machine gekocht groot waterreservoir 2.5l ziet er degelijk uit makkelijk schoon te maken, makkelijk in te stellen, zelfreinigend en lekkere koffie zowel filter koffie als bonen.Nadelen zijn een grote reinigings beurt is nogal ingewikkeld moet elke keer het boekje er bij hoeft gelukkig niet zo vaak. En het klepje voor het vullen van de bonen daar valt wel eens een boon tussen het scharnier voor de rest uitstekende machine.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • makkelijk te vullen bonen en water
  • erg groot water reservoir

Minpunten

• klep afsluiting bonen valt wel eens boon in