JURA S8 Chroom zwart, chroom - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de JURA S8 Chroom zwart, chroom op Kieskeurig.nl.

Maaike 23-04-2018

Supermooie machine en heerlijke koffie

Geschreven voor: JURA S8 Chroom zwart, chroom

We hebben deze espressomachine nu 2 weken in bezit en zijn tot nu toe bijzonder tevreden. Koffie zetten gaat heel erg gemakkelijk. Het beeldscherm is erg mooi en scherp en de opwarmtijd is heel erg kort.

Wij komen van een cupjes apparaat en zijn dus gewend om heel snel en gemakkelijk koffie te zetten. Op voorhand twijfelde we of dit met een espressomachine ook zo snel en gemakkelijk zou gaan. Het antwoord is volmondig ja! Een cappuccino heb je binnen een minuut gezet, zo ook een flat white en een espresso of ristretto. Het nadeel is wel dat je na iedere cappuccino (of ander melkproduct) het apparaat moet reinigen. Dit kost je al gauw 2 minuten. Klinkt niet lang, maar in de praktijk kan het je weerhouden om een cappuccino te zetten. Echter; de cappuccino is van dusdanige kwaliteit dat het meer dan de moeite waard is.

De Smart Connect app werkt goed. Vanuit de woonkamer zet je snel en makkelijk koffie. De toegevoegde waarde zie ik echter niet. Je moet op voorhand al een kopje klaarzetten, en de koffie komt ook niet naar je toe wandelen. Oftewel: tijdswinst is er niet echt. Een leuke gadget, maar geen reden om voor deze machine te kiezen. Alle andere aspecten echter wel!

Het design is prachtig, het gebruiksgemak is top en de koffie is heerlijk. Als je opzoek bent naar een goede espressomachine dan is dit absoluut de juiste keuze. Er is eigenlijk geen minpunt te benoemen. Wat een topding.

Pluspunten

• Beeldscherm met touchscreen
  • Melkopschuimer
  • Meerdere koffiekeuzes
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Melksysteem reinigen na gebruik

Hoekstra 22-01-2019

Mooi Design, Melk lauw

Geschreven voor: JURA S8 Chroom zwart, chroom

Cappuccino liefhebber, wat een teleurstelling. Net Zoals het model E8 melk bereiding deugt niet. Lauwe Cappucino
Meten is weten. Met een kwik thermometer uitstroom temperatuur melk 49 graden. Moet zijn 65. Opgestuurd naar Jura, terug gekregen en gerepareerd. Niet dus, nog steeds 49 graden. In de winkel in Emmen ook het duurste model 49 graden gemeten.
Ik raad u aan in een niet voorverwarmd kopje, zoals u dat thuis doet, een cappuccino in de winkel te testen.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Vaak duur waterfilter verwisselen

Caroline de Jager-de Haas 24-04-2018

Stijlvolle compacte koffiemachine

Geschreven voor: JURA S8 Chroom zwart, chroom

De Jura S8 is een strakke en uitstekende koffiemachine van deze tijd. Niet te groot, met touchscreen en het past ook prima in een kleinere keuken!
Op het scherm verschijnen de verschillende koffie keuzes, even aan tippen en de machine doet zijn werk.
Cappuccino, Latte Macchiato (heerlijk stevige opgeklopte melk!), Espresso, gewoon bakkie koffie (of 2 tegelijk), het apparaat kan het allemaal.
De gewenste sterkte is makkelijk op te slaan of tijdens het zetten eenvoudig aan te passen door aan te tippen (want iedereen heeft zijn eigen wensen in ons gezin met pubers, aanhang en vele vrienden).
Ook het reinigen gaat zeer makkelijk, het koffie gedeelte spoelt automatisch na het uit en aan zetten. Vergeet niet het bijgeleverde bakje er onder te zetten!
Ook het melk gedeelte is eenvoudig te reinigen met bijgeleverde middelen.
De handleiding is duidelijk en eenvoudig.
Bijgeleverde gadget is de mogelijkheid om via de App een kop koffie op afstand te zetten, helaas werkte deze nog niet op de Android telefoons, de fabrikant is druk bezig met een update!

Samengevat een uitstekende moderne koffiemachine die makkelijk naar ieders wens heerlijke koffie kan zetten in vele varianten!

Pluspunten

• Touchscreen
  • Eenvoudig, compact en strak

Minpunten

• App werkt nog niet op Android telefoon

Henk 02-09-2018

Super mooie koffiemachine

Geschreven voor: JURA S8 Chroom zwart, chroom

Deze super mooie koffiemachine geeft ook super lekkere koffie ,echt koffie zoals koffie hoort te zijn
De bediening is echt zeer eenvoudig alles is simpel in te stellen op het zeer overzichtelijke display
De de vele producten zijn allemaal persoonlijk in te stellen van hoe sterk en hoe warm je de koffie wilt hebben
Verder zijn de producten heerlijk warm en het schuin voor de cappacino echt van top kwaliteit
De koffie machine is redelijk stil en maalt de koffie zeer snel
Verder is het onderhoud van de machine eenvoudig

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooi klein
  • Super mooi design

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken