JURA D6 platina

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA D6 platina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j***********@h********** 06-11-2022

machine valt tegen

Geschreven voor: JURA D6 piano black

We zijn echte koffiegenieters en wilde i.p.v. Senseo en Nespresso nu een echte professionele koffiemachine. Na aanschaf heerlijk genoten van lekkere krachtige koffie. De warmte viel wel tegen en daarom warm ik nu de kopjes voor. Helaas, na een paar weken liep de kwaliteit terug. Koffie de ene keer wel goed en de andere keer weer een afgevlakte smaak. Machine terug gebracht en daarna weer prima koffie. Echter nu ook weer na een paar weken gebruik een afgevlakte smaak. De kracht is van de koffie. Er zit genoeg koffie in en de maling ziet er ook goed uit. Helemaal schoon gemaakt, Onderhoud gedaan met reinigingstablet, een nieuw ontkalk patroon erin gezet maar het haalt niets uit. Ga hem binnenkort weer terugbrengen voor reparatie.

Minpunten

• Niet warm genoeg. Moet koffie meteen opdrinken
  • Maakt van meest krachtige bonen een matige bak

J Nowee 09-04-2021

goede machine prima koffie + handleiding vele mogelijkheden

Geschreven voor: JURA D6 piano black

Goede koffie , fraai en simpele vormgeving vele mogelijkheden op de D6 en geen zetgroep meer ( schoonmaken ). Ook een helpdesk die bereikbaar is voor vragen. Let wel wij hebben een ontharder, waterzuivering hierdoor is onze hardheid 0 tot 1 alle keukenmachines hebben geen kalk aanslag

Pluspunten

• Prima koffie
  • Eenvoudige bediening
  • Geen zetgroep meer
  • Vele instellingen/mogelijkheden

Minpunten

• Koffie mag soms wat warmer

Ferdinand 17-02-2020

Jura D6

Geschreven voor: JURA D6 platina

Uitstekende apparatuur van degelijke kwaliteit uitstekende koffie en goede handleiding en wat belangrijk voor ons was het maakt niet veel lawaai.

Pluspunten

• goed bedienbaar
  • weinig geluid