JURA Z6 zwart, aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA Z6 zwart, aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*********@g******** 11-02-2022

Jammer

Geschreven voor: JURA Z6 aluminium

Ik ben NIET blij met deze machine. Wij Hebben al eerder een Jura gehad en 12 jaar mee gedaan waren zeer tevreden nu deze jura ztzes vanaf het begin alleen maar ellende melk wil niet doorstromen de koffie pootjes breken te makkelijk af bij het schoonmaken voor het maken van zwarte koffie geen problemen zodra alleen je met cappuccino gaat werken alleen maar problemen daarnaastSpoelt hij ook om het kwartier zodra je een nieuw bakkie wil zetten staat t apparaat al te spoelen geen aanrader!

Pluspunten

• Vol automatische
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Heel lastig schoonmaken van oa de melkuitloop
  • Melk toevoer bij cappuccino snel verstopt
  • Na elk kwartier spoelen bij wederom cappuccino
  • Door spoelen elke 5/6 wkn nieuwe filter nodig

Jo&Mo 25-06-2017

Geweldige koffiemachine

Geschreven voor: JURA Z6

Mooi vormgegeven koffiemachine met veel mogelijkheden en bedieningsgemak. Je kan met 1 druk op de knop 2 koffie of 2 expressi maken, of voor individuele keuzes gaan. Display met voorkeuzetoetsen en de draaiknop bovenop maken het makkelijk om het gewenste product te kiezen. Sterkte en hoeveelheid zijn makkelijk aan te passen. Eenvoudige reiniging. Wij hebben 'm pas een paar weken, en zijn tot nu toe zeer tevreden. Het apparaat spoelt iedere keer bij in- en uitschakelen, ook als het automatisch uitschakelt (standaard na plm. 15 min.).
De smaak van de koffie hangt natuurlijk grotendeels af van de koffiebonen die je gebruikt, maar met dit apparaat kun je qua sterkte etc. zelf ook nog invloed uitoefenen. Latte macchiato en capuccino zijn eenvoudig te bereiden. Reiniging daarna is eenvoudig en gaat vlot, maar vergt wel enige handelingen.

Pluspunten

• Fraai vormgegeven
  • Veel bedieningsgemak

Minpunten

• Aanschafprijs, maar kwaliteit mag wat kosten.

Grooten 24-12-2016

geweldige Koffie Machine

Geschreven voor: JURA Z6 zwart, zilver

De jura Z6 nu een half jaar in ons bezit een hele fijne machine.
alles is in te stellen en heel makkelijk in onderhoud

Als beste getest,

Pluspunten

• Super apparaat
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• geen