Saeco volautomatisch koffiezetapparaat Incanto HD8917/01 edelstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco volautomatisch koffiezetapparaat Incanto HD8917/01 edelstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niels Verniers 01-12-2017

Veel mogelijkheden tot personalisatie

Het is een mooi apparaat op ons aanrecht.
Geeft met 1 druk op de knop: cappuccino, latte machiato, koffie, espresso, warme melk en heet water. Ook als je 2 koppen cappuccino of latte machiato wilt kan dat door 2 keer op de knop te drukken. Wil je meer melk of juist meer koffie in je favoriete drank, dan kan dat door de cappuccino of latte machiato knop lang ingedrukt te houden. Zo kom je in de memo fase waarin je zelf bepaalt hoeveel melk of koffie, en hij slaat het daarna op !! Het bijgeleverde aquaclean filter is makkelijk te installeren en scheelt je ontkalken(5000 koppen koffie doe je ermee) kortom een fijn en veelzijdig apparaat. Schoonmaken is vrij eenvoudig. Saeco Incanto is een aanrader.

Pluspunten

• 1 druk cappuccino of latte machiato
  • Mogelijkheid om direct 2 koppen te zetten
  • Veelzijdigheid qua afstellen
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Gehorig