De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE655319RW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@h********** 10-01-2023

Haalt meer smaak uit je bonen!

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Ons oude espressoapparaat was aan vervanging toe en ik heb via Internet diverse sites met recensies van apparaten bekeken. De Siemens serie EQ.6 plus sprak mij aan gezien ervaringen gebruikers en recensies door professionals.
Na twee weken gebruik met dezelfde bonen als die ik gebruikte in mijn oude apparaat merk ik vanaf het eerste bakkie een duidelijk smaakverschil in positieve zin. Daarnaast zijn de mogelijkheden een stuk groter en gebruikersgemak is ook beter. Kortom: na korte tijd al bijzonder tevreden over de s500

Pluspunten

• Smaak koffie
  • Goede dikke melkschuim

j*************@g******** 17-11-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Produkt voldoet volledig aan de verwachting.
Het geluid van het malen van de bonen is acceptabel., koffiecontainer is goed geïsoleerd Veel koffiespecialiteiten en elk product heeft een goede temperatuur en goede instelmogelijkheden voor sterkte en hoeveelheid. Melkschuim is stevig. Het ontkalkings- en reinigingsprogramma wordt zorgvuldig uitgevoerd. Het binnenwerk blijft schoon en droog, weinig geknoei van gemalen koffie. Eenvoudige bediening middels mooi touchscreen. Kortom een aanrader.

Petra Keers 19-12-2020

praktische koffiemachine voor 2 kopjes koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Ik ben heel blij met dit apparaat. lekkere koffie en makkelijk te bedienen en alles wordt aangegeven op de display.
alleen het slotje er af halen en water in de machine .
simpel en makkelijk.

Pluspunten

• bediening
  • de smaak per kopje instellen

Petra 11-10-2020

Siemens EQ 6 plus s500

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Net in gebruik genomen hetgeen super makkelijk was. Al heerlijk kopje koffie en cappuccino gehad. Melkreinigingssysteem is handig. Even zoeken naar de goede boon, maar dat gaat vast goed komen.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Mooi apparaat
  • Handige bediening
  • Melkreinigingssysteem

Fred Kappers 09-07-2020

goed scherm voor de bediening van het apparaat

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Het apparaat voldoet aan onze verwachting en zet heerlijke kopjes koffie en is zijn prijs waardig en is gebruiks vriendelijk en een zeer makkelijke bediening

Brenda 30-06-2020

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Een prachtig apparaat. Gemakkelijk in gebruik en talloze koffie keuzes. En niet te vergeten zet heerlijke koffie.

Herman te Brinkhof 07-06-2020

Sierraad in de keuken

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

De gekochte koffiemachine is niet alleen een sieraad in de keuken maar brengt bovenal lekkere koffie. Er is snel een keuze naar koffiesmaak te maken. Gemak in de bediening en bij het bijvullen, ontkalking etc. Aankoop is een groot succes.

Pluspunten

• keuze koffie
  • bedieningsgemak
  • bijvullen

Minpunten

• redelijk vaak legen van wateropvang

Erwin 18-01-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Deze volautomatische espresso machine maakt heerlijke koffie. Voor iedere koffie een eigen recept.
Koffie kan voor elk kopje slapper, sterker, voller, minder vol worden afgesteld middels zeer makkelijk bedienbaar touch screen. Tevens nog 3 programmeerbare recepten mogelijk.

Pluspunten

• veel keuze (zelf in te stellen)
  • makkelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken
  • scherm geeft aan wanneer lekbak te legen
  • scherm geeft aan wanneer machine te reingen

aad. k 28-12-2019

goede koffie machine

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

wat een fijne machine deze siemens eq6 plus 100 heerlijke koffie natuurlijk afhankelijk van de koffie die je gebruikt maar ook de gebruiksvriendelijkheid hij is heel stil en de producten lekker warm ook naar eigen smaak in testellen ik raad dit apparaat dan ook graag aan die een goed apparaat willen hebben .

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • lekker stil
  • goed bakkie

Lykelina 19-12-2019
  • Product gekregen

Geweldige koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Op zoek naar een machine die goede koffie en latte kan maken met perfect melkschuim.
Maakt weinig geluid t.o.v. andere merken. Heeft goede instelbaarheid.

Danny Zandbergen 12-11-2019

snel, stil en heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

We waren op zoek naar een goed en stil koffiezet apparaat. Dit model voldoet meer dan aan onze verwachting. Snel, stil en heel gebruiksvriendelijk. Koffie is heerlijk.

e van oort 24-09-2019

groot scherm

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

het is een prima apparaat makkelijk in gebruik , lekkere koffie, apparaat ziet er mooi uit doet wat wij willen we bevelen deze machine zeker aan de prijs is voor ons prima als je ziet wat het allemaal kan zeker aan te raden aan de mensen die een lekkere kop koffie willen

Elly 04-07-2019

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Onze vorige koffiebonen-machine was helaas kapot. Omdat we zeer veel problemen met dit apparaat hebben gehad, besloten we voor een ander merk te gaan. Dit is de Siemens TE655319RW geworden. In aanvang moesten we even wennen aan de toch iets andere koffie-smaak, ondanks het gebruik van dezelfde koffiebonen en dezelfde melk. Maar nu na 1 1/2 week in gebruik zijn we toch heel content met de machine.

Pluspunten

• koffie is warmer dan van onze oude machine
  • makkelijk te bedienen scherm
  • kiest automatisch laatst gezette koffie-variant
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• kleine lekbak, leeg glas eronder dan valt het mee

nelissen 19-06-2019

goed display

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

toen onze oude siemens Koffiezet machine na trouwe dienst het begeven had direct weer de zelfde nieuwe gekocht
omdat deze goed is in gebruik en onderhoud

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede koffie

Ernst 06-06-2019

groot scherm

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

mooie machine om te zien lekkere koffie welke smaak je ook lekker vind heerlijk warm het is een rustige machine al verschillende machines gehad maar dit is een apparaat dat je de familie ook aan raad

Toos 27-05-2019

Koffiemachine siemens

Had een Siemens koffiemachine oud model ! Zocht een nieuwe en
Zag dit model was meteen klaar deze wil ik
Heb hem gekocht en super mooi uiterlijk en fijne machine met veel mogelijkheden !
Echt super !!!!

Dantuma 23-05-2019

Simpel te bedienen apparaat met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Wat een fijn apparaat! Makkelijk in te stellen. Veel mogelijkheden. Koffie zoals je het graag hebt. Voor elk wat wils. Slap of sterk of niets meer aan doen (fabrieksinstellingen).

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Grote keuze aan koffie mogelijkheden
  • Makkelijk te reinigen

Toos Welman 23-05-2019

mooi uiterlijk

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

de layout van de machine heeft mijn aandacht getrokken
Ik had reeds ervaring met een Siemens TK53009 expresso machine en wilde graag een stapje verder

RoyB 1973 22-05-2019

Dik tevreden

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Na jarenlang een koffiebonen machine te hebben gehad (inbouw van Siemens) was ik overgestapt op een Nespresso machine. Deze machine heeft het uiteindelijk 1,5 jaar volgehouden. Toch maar weer besloten voor een bonenautomaat te gaan. De eerste keuze is gevallen op de PhiIips EP3550.
Op zich was ik best tevreden over deze automaat totdat deze na een kleine anderhalve week de eerste foutmelding in het scherm gaf, om een lang verhaal kort te maken, drie weken later en twee machines verder heb ik mijn geld terug ontvangen.

Op basis hiervan toch besloten iets meer uit te geven en zijn wij uitgekomen op deze Siemens EQ6 Plus. Wat een verschil:
- Het apparaat voelt veel degelijker aan.
- Het bonen compartiment is veel beter toegankelijk en eenvoudiger te vullen (kan ook meer in)
- Het water reservaat is groter
- Het onderhoud van de lekbak is beter doordacht
- Maakt veel minder lawaai
- Is snel opgestart
- Ontzettend lekkere koffie welke goed op temperatuur is
- Cappuccino is erg goed

Al met al, als je van koffie houdt dan is dit apparaat een echte aanrader en zijn meerprijs ook meer dan waard.!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Snel opgestart en op temperatuur
  • Groot bonen compartiment (eenvoudig te vullen)
  • Degelijk

Minpunten

• Geen tot nu toe

Pracht apparaat 21-05-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Omdat de siemens EQ.6 erg goede reviews kreeg, dit keer gekozen voor de siemens. Ik heb al heel veel merken gehad, nu weer eens een andere. Tot nu toe echt top. Heerlijke hete koffie, lekker zelf op je eigen sterkte aan te passen. Ziet er erg mooi uit. Ik lust geen melk in de koffie dus de melkvarianten niet gebruikt. Alleen de espresso en gewone koffie. Als ik al een minpuntje moet bedenken is dat het lang duurt voor de koffie is doorgelopen. Natuurlijk moeten eerst de bonen gemalen worden maar dan duurt het zetten best wel lang. Niet zo'n bezwaar wanneer ik alleen voor mezelf zet, maar met een kamer vol mensen die allemaal koffie willen wel wat hinderlijk. Het is best een prijzig apparaat dus dan had er best wel een ontkalkingstablet en reinigingstablet bij gekund (stukje service). Maar deze 2 minpuntjes wegen echt niet op tegen alle pluspunten. Ben super blij met deze aankoop. Is een verrijking in mijn keuken

Pluspunten

• Heerlijke, hete koffie
  • Sterkte makkelijk instelbaar
  • Ziet er erg mooi uit
  • Instellen ging makkelijk, wijst zich vanzelf

Minpunten

• Doorloop van de koffie duurt wat lang

Priscilla Kaijen 19-05-2019

Heerlijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

We hebben voor dit product gekozen, nadat we eerst een heerlijke bak koffie hebben mogen proeven in de winkel waar we het product hebben aangeschaft, we waren gelijk verkocht. hij is heel erg fijn in gebruik en ook heel makkelijk bij te houden in het onderhouden ervan. hij reinigt zichzelf nadat je het apparaat uitzet waardoor het veel makkelijker bij te houden is. alles is heel overzichtelijk in het menu en alles wijst zichzelf uit. ideaal hoe sterk je een bak koffie wilt hebben of juist weer niet, en dat je ook heel makkelijk in kan stellen hoe warm je het wilt hebben. iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en daarom heel erg fijn dat je dit in het menu allemaal aan kan passen aan je eigen wensen. al met al is het een heerlijk apparaat waar je van alles mee kan. wij genieten van de heerlijke koffie elke dag weer, en zou het zeker aanbevelen om dit apparaat in huis aan te schaffen.

Pluspunten

• reinigt regelmatig zichzelf
  • makkelijk in onderhoudt
  • verschillende soorten koffie
  • menu is makkelijk

Minpunten

• warme melk functie is lauw

Jan 14-02-2019

Heerlijke koffie, stijlvol in de keuken

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Prima koffieautomaat met veel mogelijkheden. Staat heel mooi in de keuken en matched goed met een donker keukenblad.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• je gaat veel meer koffie drinken

helene 04-02-2019

prachtig design

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Wij haddden hiervoor de eq 5 naar volle tevredenheid. Dus toen er een nieuwe moest komen was het geen moeilijke keus wat er gekocht zou worden. Heerlijke koffie, en alle mogelijkheden die er nog meer zijn. Zalige capuccino of latte, duidelijke display makkelijk in onderhoud, kortom een aanrader.

Pluspunten

• duidelijke display
  • stil
  • gebruikers gemak

Minpunten

• nog niet gevonden

M. F 23-01-2019

Makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

Heb dit product bij Siemens gekocht i.v.m. kapot oude apparaat. Zij hebben mij een goede aanbieding gedaan en ik ben erg tevreden over de totale afhandeling.
Het is een goede machine met een mooie uitstraling en makkelijk te bedienen en van alle opties voorzien.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • heerlijke koffie instelbaarheid naar eigen keuze
  • mooie uitstraling

Minpunten

• maakt wel wat herrie tijdens proces

Ellen 20-01-2019

Mooi scherm, luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens TE655319RW

In verband met de prijs gekozen voor dit model. Erg blij met mijn aankoop, zowel door de lekkere koffie als de uitstraling in mijn keuken

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Hoeveelheid soorten koffie
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Lekbak snel vol
  • Neemt veel ruimte in beslag