Philips SM7580 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SM7580 zwart op Kieskeurig.nl.

Sriman 07-09-2021

Espressomachine

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Zeer tevreden van de volautomaat espresso machine. Maak er elke dag gebruik van. Makkelijk in onderhoud, makkelijke functie touchscreen knoppen. Zeker een aanrader

vincentixelles 15-04-2021

Bonne machine

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Très facile à utiliser, l'entretien est super simple et facile malgré le temps de prise en main... Ensuite question café aucun soucis. Nous en avons testé 4 ou 5 jusque maintenant et rien à redire. Correspond très bien à nos attentent.

Anoniem 29-03-2021

het product heeft zeer goede kenmerken

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

super tevreden over alle mogelijkheden die dit apparaat biedt!
omdat ik nogal veel verschillende koffiedrinkers over de vloer krijg (de een wil gewone de ander ristretto, latte, cappuccino etc.)kan ik een ieder bieden wat hij/zij wil.
geluid van de machine vind ik prima binnen de perken.
nog aan het uitvogelen welke bonen wij het lekkerst vinden.

MenY 08-02-2021

Makkelijker en Lekkerder

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Een hele fijne machine. Heb hem nu enkele maanden in gebruik en kan wel stellen dat we zeer tevreden zijn. Makkelijk schoon te maken, heeft hiervoor eigen programma's. En je kunt er de lekkerste cappuccino's me zetten. We hadden hiervoor ook een Saeco machine die het altijd prima gedaan heeft en nu zijn diensten verleend bij mijn zoon.

Frank. 08-02-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Perfect apparaat voor een lekker kopje koffie. Even uitproberen welke koffiebonen onze voorkeur heeft. Degelijk apparaat met vele mogelijkheden.
Het enige minpuntje is dat je het waterreservoir wat moeizaam eruit kunt trekken

Zeemeermin 25-01-2021

Super toestel

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Het koffiezetapparaat overtreft onze verwachtingen. Super gemakkelijk in gebruik en zeker in onderhoud!

Carla68 08-01-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Heerlijke koffie, zeer goede schuimplastic bij cappuccino. Ik heb eerder 2 dure apparaten gehad van een ander bekend merk, maar deze Philips is wel ff anders. De andere apparaten heb ik om de 3 jaar moeten vervangen, maar wij zijn in het gezin wel grote koffie drinkers. Ik heb de Philips nu 6 weken dus moet nog wel de lange termijn ervaren. Ik heb geen Nederlandse beschrijving kunnen vinden. Dat vind ik jammer. Let goed op, wij hadden het filter niet geactiveerd, dus vroeg het apparaat 2x snel om ontkalking. Onze fout. Iemand gaf bij de recensie aan dat het slangetje steeds eraf moest bij water vullen. Niet nodig je kunt t element helemaal naar boven schuiven. Omhebt water reservoir te vullen moet ik wel het afval waterbakje naar voren schuiven, anders krijg ik het reservoir er niet uit. Voordeel is dat je t tegelijk iedere keer leegt.

Koffievriend 03-01-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Goed: heerlijke koffie, eenvoudig te reinigen
Niet goed: er komt heel veel water in de opvangbak, terwijl wij altijd een kopje bij het spoelen eronder zetten zodat het niet in de opvangbak terecht komt

Fredhlm 12-12-2020

Prima apparaat, goeie koffie!

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Het apparaat maakt heerlijke koffie. Veel mogelijkheden om smaak, sterkte en hoeveelheid koffie vs melk aan te passen.
Maakt veel minder geluid dan vorige machine bij melkschuim maken.

Femmetje 21-11-2020

Fijne espressomachine!

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Mooi apparaat, handig in gebruik en lekkere koffie. Zijn blij met deze aankoop en hopen er nog lang plezier van te hebben. Vooral fijn is dat de melkkan een los element is en in de koelkast bewaard kan worden. Het wekelijks schoonmaken vraagt wel wat meer tijd dan ik verwacht had.

Koffie-fan 19-09-2020

Super! met een suggestie.

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Alles klopt bij deze machine alleen het ontwerp v.d. melkbeker laat te wensen over. Die had ik anders ontworpen. Namelijk een melkbeker met een stijgbuis zodat je bovenop met een melkkoppeling de slang kan aansluiten. Dan hoef je de alu pijp die nu gebruikt wordt ook niet meer aan de buiten kant schoon te maken want die heb je dan niet meer. Op de machine ook een melkkoppeling maken zodat je de slang intern kan reinigen. Hopelijk dat deze bijdrage u tot een ander inzicht kan brengen. Zodra deze machine op de markt komt graag als dank een exemplaat afsturen.

Vlist 23-02-2020

Deze heeft een prima melkschuim functie

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Na de aankoop van een volautomaat uit de 5000-serie, was ik niet tevreden met het LatteGo melkschuim systeem. Na retournering heb ik gekozen voor deze Saeco, en tot volle tevredenheid. Dit melkschuim systeem maakt nauwelijks herrie, en het schuim is veel vaster van structuur zoals het behoord te zijn (lobbig).
De bediening van de 5780 is echte eenvoudig en wijst zichzelf, en door het gebruik van verschillende profielen kun je voor elk gezinslid een eigen smaak vastleggen. Dit apparaat stamt uit 2017, en is naar mijn idee handiger in gebruik dan de nieuwste uit deze serie. Die heeft wel een touch screen, maar dat vergt wel meer swipen om keuzes in te stellen. Bij de 5780 zitten de meest gebruikte functies direct onder handbereik.

Pogofief 21-02-2020

Toute les spécialité automatiques et réussies.

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

La machine est beaucoup plus silencieuse que mes précédentes, c'est bien agréable. Depuis le ristretto jusqu'au capuccino, toutes les spécialités sont réussies et facilement. Reste à voir avec le temps si elle tiendra plus que la durée de la garantie. Mes précédentes Saeco et Philips avait toutes connu un problème juste passés les 2 ans de garantie.

Holties 19-02-2020

Schoonheid die prima koffie zet

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Het apparaat kan 2 capp tegelijk maken. Mooie schuimkraag. Hoeveelheid koffie is altijd aan te passen

Slijver 27-01-2020

Super apparaat en lekkere koffie

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Mooi apparaat met ruime opties om verschillende soorten koffie te maken. Makkelijk schoon te houden en te bedienen

fredelook 27-12-2019

Belle machine bon cafe

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

très content de mon achat, mais j'ai un peu de mal avec les profiles personnalisés, j'ai défini les profiles répondu aux questions par exemple rouge pour cappuccino, fort, bien rempli, etc, etc, mais a l'usage je suis septique, il me semblerais plus simple de pousser sur le bouton profile jusqu'au rouge par exemple puis "Start", puisque tout à été renseigné dans le profile, mais çà ne fonctionne pas, il faut ré-appuyer sur "cappuccino" puis Start > pas intuitif pour un sous !! du coup les profiles ne me semblent pas vraiment utiles car il faut mémoriser et la couleur et le type de café....... ou alors je me plante sur la fonctionnalité ???? dites moi ce qu'il en est merci

EJBS 19-09-2019

Koffie anno 2019 !!

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Na 10 jaar gaggia,nu weer gekozen voor bonenmachine met zeker veel mogelijkheden.
De Xelsis maak het allemaal waar ,geweldig !!

Sjonnie88 20-06-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Heerlijke koffie met dit apparaat. Voor ieder wat wils. Echt een aanrader. Maar wel goede bonen kopen.

Zwollerob 05-06-2019

De keuze is reuze

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen.
Veel keuze qua settings zoals sterkte/hoeveelheid/smaak/temperatuur.

Het schoonmaken van het apparaat is een fluitje van een cent. Ook de zetgroep is makkelijk schoon te maken.

Verder is de keuze aan soorten koffie enorm.

Erg fijn apparaat

PDM53 31-05-2019

Kwaliteit van koffie en machine

Geschreven voor: Philips SM7580 zwart

Na het uitproberen van gelijkwaardige apparaten is de keuze gevallen op deze geweldige machine.
Na veel info en verhalen over alle apparaten in dit hogere segment komt deze Saeco er toch ruim bovenuit.
Vooral de goede smaak van alle koffieproducten die het kan leveren maar ook het gebruiksgemak en makkelijk onderhoud.
De RVS opbouw is stevig en goed te reinigen.
Het onderhoud wat deze machine overigens veel zelf al doet is makkelijk en snel gebeurt.
De vele koffieproducten die deze Saeco heel lekker kan maken, wat bij andere merken veel minder is.
Maar ook de instelbare temperatuur die prima op niveau is wat bij andere koffiemachines veel lager is.
Ook de externe melk toevoer via een slangetje is duidelijk beter en heel makkelijk hygiënisch te reinigen.
Bij andere koffiemachines is een hele unit toegevoegd wat snel gaat stinken bij warm weer. Bij dit apparaat gaat elk melkpak gewoon weer in de koelkast. makkelijker zal het niet worden, echt een aanrader.
Vooral het reinigen van een interne melkunit is een verschrikkelijk werk, en dat moet elke dag gebeuren bij warm weer. Daar was ik dus zo mee klaar, geen app. met een interne melktoevoer, nooit meer dus.
Nogmaals, ik heb diverse koffiemachines gehad en uitgeprobeerd in de afgelopen jaren, maar deze Saeco is tot nu toe het beste apparaat wat er voor mij op de markt is.
Ik heb teveel ellende meegemaakt in het verleden met andere merken. eindelijke een machine die wel lekkere koffie zet en makkelijk te bedienen is in bediening en vooral onderhoud.