Philips EP4051 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP4051 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

A.T 30-10-2018

Heel snel stuk

Geschreven voor: Philips EP4051 zilver

Apparaat in Januari gekocht maar na 7 maanden gebruik ging het apparaat stuk voor reparatie opgestuurd en weer teruggekreken met de mededeling dat er een paar onderdeeltjes zijn vervangen en 3 weken later is het apparaat weer stuk maar nu met andere problemen.

Aryan 15-12-2017

Philips espresso apparaat EP4051/10

Geschreven voor: Philips EP4051 zilver

Na het lezen van de specificaties en het vergelijken met andere apparaten in deze prijscategorie, was de keuze snel gemaakt. De keramische maler en andere snufjes waren voor mij de aanleiding om voor deze apparaat te kiezen. De smaak van de koffie is prima. Wat wel tegen valt is de klassieke koffie die naar mijn mening niet zo best is. Ook een tegenvaller is dat de watertank en de koffiebonen reservoir is te klein. Na slechts enkele kopjes is die snel weer leeg. Een beetje doordrinker moet het minstens 10 keer per dag bijvullen. Zelfs onze oude Senseo heeft een grotere watertank. Ik ben eigenlijk niet zo enthousiast over het apparaat zelf maar de espresso kwaliteit is wel prima. De cappuccino is ook niet zo slecht. Maar wanneer je voor de cappuccino kiest dan vanuit de melkreservoir komt eerst een flink hoeveelheid water in je kopje en pas daarna begint het melk. Ook merk ik op dat in het bakje eronder steeds water komt. Waarschijnlijk omdat het zich ieder keer moet spoelen. Ik beveel dit apparaat wel aan mensen die slechts enkel kopjes per dag koffie drinken maar als je nog paar honderd euro bij betaald dan krijg je zeker en veel beter apparaat.

Pluspunten

• lekkere espresso
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• te kleine watertank en bonen reservoir

Mandooow 06-10-2017

Geweldige machine

Geschreven voor: Philips EP4051 zilver

Heb deze espresso machine net in huis. De installatie was makkelijk, gewoon de stappen volgen in de gebruiksaanwijzing. De machine is een plaatje om te zien en zet heerlijke koffie. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik de machine net in huis heb.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gemak
  • Koffiesmaak

M 25-09-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP4051 zilver

Mooi apparaat en makkelijk in gebruik! De koffie kan in verschillende standen worden gemalen voor de beste smaak!

DennisH1979 28-06-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP4051 zilver

Ik vind het een mooi apparaat en echt een plaatje in de keuken. Melk toevoegen gaat erg gemakkelijk en heet water zetten ook.

• makkelijk melk toevoegen
  • heet water zetten erg makkelijk

Minpunten

• spettert erg