Siemens TE615209RW - Reviews

Hoogte
38,50 cm
Breedte
28,00 cm

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Trudy 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige koffiemachine, advies: koop er een!!

Geweldige machine!! Doet wat die moet doen!!
Was eerst een beetje sceptisch, maar ben blij dat ik toch de keuze heb gemaakt om er een te kopen.

Corne 41 02-09-2017

Super apparaat!

Super tevreden met deze koffiemachine! Erg makkelijk in gebruik! Lekkere warme koffie en prima opgeschuimde melk. Mooi display. Alleen jammer dat er geen verlichting in zit zoals bij de RvS versie

Winrail 01-09-2017

Top apparaat! !!

Apparaat een week in bezit, bevalt prima. De vorige ook een siemens Q7 helaas kapot. Volgende dag gelijk deze gekocht. Nog makkelijker te bedienen dmv touch screen. Top apparaat, erg lekkere koffie.

Ingrid 27-08-2017 Product paar maanden in bezit

Goed product, veel keuze opties lekkere koffie

Ik ben super blij met dit apparaat. Zeker geen miskoop (tot nu toe; nu 2,5 maand in gebruik)
Apparaat werkt naar behoren. Heel makkelijk om een latte of cappuccino te maken door het melk pijpje in een pak melk te steken. De handige 'milk clean' functie gebruik ik altijd meteen nadat ik melk gebruikt heb. Erg makkelijk, het wijst zich allemaal zelf. Het apparaat geeft zelf aan wanneer wat te doen. Ik heb alleen af en toe dat de start toets niet meteen reageert als ik de 'milk clean' functie gebruik maar dat is misschien omdat ik te snel achter elkaar op de tip toets druk. Instellen van kop grootte is ook erg makkelijk, zo kun je voor je eigen kopjes de juiste instelling programmeren. (weet je dat je kopje niet overloopt of maar voor de helft vol zit) Apparaat onthoudt de laatst gebruikte instelling. Het apparaat maakt tijdens het bonen malen natuurlijk geluid maar is niet erg luid / storend vind ik. Ons vorige apparaat was zeer luidruchtig. (Philips) Daarbij vergeleken is deze muisstil. Het water reservoir is snel leeg maar dat vind ik niet echt een probleem. Het gebruiken van het zijbakje voor décafé werkt ook prima. Het schoonmaken van de zetgroep is ook een fluitje van een cent.
Het enige nadeel aan het apparaat vind ik dat je deze erg vaak moeten reinigen en ontkalken. 3 weken geleden is het apparaat ontkalkt en nu geeft deze aan dat het over 20 kopjes weer nodig is. Bij ons wordt gemiddeld 7 koppen koffie per dag gezet.
Al met al een fijn apparaat, ik zou deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Veel opties
  • 2 kopjes te gelijk koffie te zetten
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• vaak ontkalken / reiningen

Yvonne Hooghuis 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat!!!

Super fijn apparaat. Doet wat het moet doen, met een heel uitgebreide receptenkeuze. Alles goed voorgeprogrammeerd, en een heel duidelijk display.
Makkelijk te bedienen omdat het touch screen is.
Hele lekkere koffie. Makkelijk aan te passen aan ieders wens.

Pluspunten

• Snel
  • Goede koffie
  • Weinig geluid
  • Veel variatie in de receptenkeus

Houppie 08-08-2017

Perfect apparaat

Perfect apparaat stil zeer makkelijk schoonmaken.
Veel instelmogelijkheden per koffie (melk) variant.
Super apparaat dus

PV 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker bakkie

Deze review wordt al gevraagd bij het aanmelden bij de Cashback actie. We hebben het apparaat 2 dagen in huis. We kunnen tot nu toe melden dat het apparaat volledig naar behoren werkt en dat de koffie van perfecte kwaliteit is.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Stephanie 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Hoe koffie hoort te zijn

Gisteren geleverd gekregen. Het apparaat is niet goedkoop in aanschaf vandaar dat we er wel even over nagedacht hebben, maar wij zijn blij met de aankoop! Voorheen hebben we verschillende koffieapparaten gehad: oa een pistoncup apparaat, waar je 1 kop koffie mee kon zetten en een gewoon koffieapparaat met filter. Deze automaat maakt toch echt de lekkerste koffie! Getest tot nu toe: De capucchino en latte machiato hebben heerlijk opgeschuimde melk, lekker luchtig. De koffie is ook heerlijk en vol van smaak. Bediening van het apparaat is eenvoudig. Kortom mijn vriend en ik zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• ik kan er geen bedenken

Aysa Schinkel 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne touch screen

Ik vind de Siemens TE615209RW erg prettig werken. De installatie van het apparaat is eenvoudig en overzichtelijk, het apparaat was binnen 15 minuten gereed voor gebruik. De verschillende functies en koffies zijn ideaal voor dagelijks gebruik. Het touch screen effect werkt ontzettend handig en is voor iedereen toegankelijk!!

Pluspunten

• Touch screen verwerkt met plaatjes
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen melk koeler

John Buurmans 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een lekkere koffie

Siemens TE 615209RW Na op internet gezocht deze koffie machine gekocht .Na 8 jaar trouwe dienst onze Siemens koffiemachine vervangen .Na alles te hebben gelezen en te hebben geïnstalleerd wat een heerlijke kop koffie en wat een keuze mogelijkheden Heerlijk

Pluspunten

• 2 kopjes te gelijk zetten
  • snel warm
  • makkelijk schoon te maken

P. Ligthart 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Maakt belofte waar!

De Siemens EQ6 is een hele fijne machine die zijn belofte waar maakt!
De koffiesmaak is weliswaar afhankelijk van de bonen (smaken verschillen) maar er zijn zeer veel instelmogelijkheden in koffiesterkte. Goede temperatuur. Melkschuim zou íets warmer mogen, maar het werkt perfect! Duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede koffietemperatuur
  • zelfreinigend
  • prima prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• melkschuim mag íets warmer
  • ---

Janneke Koerssen 24-06-2017 Product paar weken in bezit

mooi design;veel functies

Het is een hele functionele koffiemachine, wat meerdere apparaten vervangt, zoals een waterkoker, een bonenmaler en een melkopschuimer. Het is makkelijk te bedienen, zeer overzichtelijk en zet heerlijke koffie; sterkte goed in te stellen en de temperatuur is ook prima. Prijs/kwaliteit verhouding is goed; ik zou dit product iedereen aanbevelen.

Ali C 18-06-2017 Product paar weken in bezit

Siemens EQ6 Koffiemachine

Na 8 jaar heeft helaas onze Siemens Q7 het begeven, na veel zoeken kwamen we toch weer op de Siemens uit. De Siemens EQ6 is wat prijs kwaliteit betreft voor ons de beste keuze geworden. Heb van verschillende koffieapparaten koffie gedronken en vind dat siemens toch de lekkerste koffie heeft. Zeer fijn en gebruiksvriendelijk apparaat met heel veel keuzes.

Pluspunten

• stil
  • mooi design
  • gebruikersgemak
  • veel mogelijkheden
  • lekkere koffie

Hpbean 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Na lang twijfelen, vandaag de beslissing genomen na een bezoek van de Siemens showroom om de koffiemachine aan te schaven. Ik was snel overtuigd na een demo, van de gebruiksgemak, hoe stil deze koffiemachine is, het simpele schoonmaak, cappuccino was goed en op temperatuur en de espresso was lekker stevig.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Laurens 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koffie en lekker stil

Gisteren aangeschaft en gelijk uitgebreid getest. Lekkere koffie, zowel de gewone en espresso als de latte machiato. Mooi schuim! En zeer weinig lawaai bij het malen.

Pluspunten

• Smaak van de koffie
  • Makkelijke bediening

R.Hordijk 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, en gebruikers gemak

Past perfect in kleine keuken, supermakkelijke bediening, Koffie en melk op ideale temperatuur, perfecte koppen koffie, echt waar voor je geld.

Pluspunten

• gebruikers gemak
  • uitleesbaarheid van samente sellen smaken.
  • bijna geruisloos
  • makkelijk in onderhoud

Koper 07-06-2017 Product paar weken in bezit

geweldig apparaat had ik eerder moeten doen. TOPPIE

Super machine, goede smaak en goed bedieningsgemak.
lekker stil in gebruik en goed te reinigen. kwaliteit moet zich nog bewijzen maar tot op heden vol lof

h.hoefakker 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

lekker bakkie koffie zoals koffie bedoeld is

Vandaag de machine opgehaald. Wat is dit makkelijk om heerlijke koffie te zetten. diversen koffie uitgeprobeerd, ze smaken allemaal even lekker

Pluspunten

• makelijke installatie
  • elke keer een vers gezet kopje koffie
  • makelijk onderhoud

Pracht machine 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt naar verwachting, gewoon goed dus

Nu nog geen week in bezit, maar doet precies wat we ervan verwacht hadden. Goede en lekkere koffie en het apparaat is gemakkelijk in gebruik en in te stellen.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Goede, lekkere koffie

Wil Versluis 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat

Nadat we voorheen de volautomaat van Saeco gebruikte waar alleen gewone koffie en water mee gemaakt konden worden, zijn wij na enige aarzeling en goede aanbeveling vanuit de BCC winkel overgegaan naar bovenstaand apparaat, we twijfelden nog over een duurdere versie in de EQ.9 klasse maar hebben daar van af gezien, daar wij maar met zijn tweetjes zijn en niet zoveel bezoek over de vloer krijgen.
na dit apparaat ruim 10 dagen in gebruik te hebben, zijn wij zeer verbaast over de uitstekende kwaliteit van dit apparaat, het wijst zich allemaal vanzelf, de koffie smaakt uitstekende en de bediening is zeer eenvoudig, gezien de kwaliteit prijsverhouding zijn wij zeer tevreden over dit apparaat ik kan het een ieder aanbevelen.
Enigst kleine minpuntje is dat je beter geen melk uit de koelkast kan maken, dan blijft de temperatuur te laag, toch de oplossing is simpel gebruik gewoon melk welke ik vooraf uit de ijskast pak.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Geeft alles duidelijk aan
  • Gemakkelijk water bijvullen
  • Warme koffie met zeer goede smaak.

Minpunten

• Melk op temperatuur maar mag iets warmer zijn