Siemens TE615209RW - Reviews

Hoogte
38,50 cm
Breedte
28,00 cm

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Trudy 15-06-2017

Geweldige koffiemachine, advies: koop er een!!

Geweldige machine!! Doet wat die moet doen!!
Was eerst een beetje sceptisch, maar ben blij dat ik toch de keuze heb gemaakt om er een te kopen.

Samantha 18-11-2017

Mooi apparaat

Mooi apparaat, mooi touch screen, lekkere koffie. Water reservoir is wel wat aan de kleine kant. En je kunt 2 cappuccino of laat tegelijk zetten.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Lekkere koffie
  • 2 cappuccino’s of latte machiato tegelijk

Minpunten

• Klein water reservoir

RTH 11-11-2017

Heerlijke koffie

We hadden hiervoor ook een Siemens koffieapparaat maar waren toe aan een nieuwere variant met meer opties. Heel handig is het melkschuimgedeelte die je makkelijk in een pak melk hangt, scheelt veel gedoe! De verschillende mogelijkheden om de sterkte, hoeveelheid en warmte van je koffie te bepalen zijn erg handig, zo krijgt iedereen een kopje koffie naar eigen wens.

Pluspunten

• Melkschuim systeem
  • Individueel instelbaar

F. Franken 10-11-2017

Alles in 1: Vormgeving, veel opties, gebruikersvriendelijk

We hebben bij kennisen regelmatig genoten van de heerlijke koffie die zij ons presenteerden uit de machine die wij nu ook hebben. Hun enthousiasme deelden we en uiteindelijk leidde deze aanschaf. We gaan ervan uit dat deze machine ons de rest van ons leven (we zijn pensionado) sterkt met een lekker bakkie. Daar blijven we blij mee. Weliswaar een behoorlijke investering voor ons aow-ers, maar goed besteed aan ons!

Pluspunten

• Fraaie vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel koffie opties
  • Goede maling

Minpunten

• Het gebruik van een melkbeker ontbreekt.

Jan 10-11-2017

Net aanschaf

De eerste bakjes zijn veelbelovend. Eenvoudige bediening en daardoor makkelijk in gebruik. Jammer dat de luxere uitvoering met lichtjes en RVS zoveel duurder is.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede uitleg in gebruiksaanwijzing

Noud 09-11-2017

Volautomatisch koffiemachine van siemens

koffie producten met water is heet genoeg. Maar waar het mij om gaat dat zijn de koffies met melk en die zijn veel te koud. Heet water voor thee is goed.

Frederix 08-11-2017

Siemens TE615209RW

Deze espressomachine geeft een lekker kopje koffie op die momenten dat ik het wil. Zeer stil en gebruiksvriendelijk en van alle smaken voorzien. Deze machine hebben we altijd gewenst.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • weinig geluidsoverlast
  • veel keuzemogelijkheden
  • simpel te onderhouden

Koffieliefhebbers 06-11-2017

Mooie machine, heerlijke koffie

Zijn erg tevreden over deze koffiemachine; duidelijk display, veel keuzemogelijkheiden, goede temperatuur en vrij geruisloos. De machine is makkelijk instelbaar en onthoudt wat de gewenste keus is. De inhoud van je kopje is ook in te stellen, plus de sterkte van de koffie. Kortom een prima keus!

Pluspunten

• duidelijk display
  • makkelijke bediening
  • heerlijke koffie

Diaantjuh 04-11-2017

Geweldige koffie!

Wij zijn echt heel blij met deze machine!! Gewoon zoals staat beschreven: met 1 druk op de knop de juiste koffie.
Heel prettig om sterkte, hoeveelheid en warmte in te kunnen stellen. En de melk gelijk vanuit het pak is zeer gebruiksvriendelijk

Ik ben verliefd op dit apparaat!😍

Bob 03-11-2017

mooi apparaat

Mooi apparaat, nog wat moeite de smaak van de koffie goed te krijgen i.c.m. maalgraad (hoop ik).
Het is in het begin even zoeken hoe alles werkt, maar dat wordt snel eigen.
Duurzaamheid nog weinig van te zeggen.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • veel in te stellen

Minpunten

• smaak nog niet goed in kunnen stellen

Ko Groen 31-10-2017

Makkelijk in gebruik

Ben zeer tevreden, makkelijk in gebruik, zeer overzichtelijk, veel mogelijkheden, goede schuim en lekker warm.

Eveline Keus 28-10-2017

Mooi apparaat

Het apparaat uitgezocht op prijs en kwaliteitverhouding en dat is ronduit top! De verschillende drankjes onder één knop en de afstellingen die je kunt kiezen is echt ideaal. Idioot proof met een professioneel resultaat. Echte aanrader dus!

Pluspunten

• Melk rechtstreeks uit het pak
  • Onderhouds vriendelijk
  • Veel keuze aan drankjes
  • Apparaat is amkkelijk te resetten

Anita Henskens 26-09-2017

Geweldig apparaat, en zo veel keus in koffie!

Hebben hem nu iets meer dan een week in gebruik en zou hem niet meer willen missen! Echt super ! Ben zelfs meer koffie gaan drinken.
Heerlijke cappuchino met een volle schuimkraag ( zo uit het melkpak) en voor elk kopje de hoeveelheid en sterkte aan te passen. Ook het heet water voor de thee is prima. Makkelijk in onderhoud. Enige nadeel vind ik dat de melk niet heet is voor als ik warme chocomelk wil maken.....kortom echt een aanrader voor iedereen!

Corne 41 02-09-2017

Super apparaat!

Super tevreden met deze koffiemachine! Erg makkelijk in gebruik! Lekkere warme koffie en prima opgeschuimde melk. Mooi display. Alleen jammer dat er geen verlichting in zit zoals bij de RvS versie

Winrail 01-09-2017

Top apparaat! !!

Apparaat een week in bezit, bevalt prima. De vorige ook een siemens Q7 helaas kapot. Volgende dag gelijk deze gekocht. Nog makkelijker te bedienen dmv touch screen. Top apparaat, erg lekkere koffie.

Ingrid 27-08-2017

Goed product, veel keuze opties lekkere koffie

Ik ben super blij met dit apparaat. Zeker geen miskoop (tot nu toe; nu 2,5 maand in gebruik)
Apparaat werkt naar behoren. Heel makkelijk om een latte of cappuccino te maken door het melk pijpje in een pak melk te steken. De handige 'milk clean' functie gebruik ik altijd meteen nadat ik melk gebruikt heb. Erg makkelijk, het wijst zich allemaal zelf. Het apparaat geeft zelf aan wanneer wat te doen. Ik heb alleen af en toe dat de start toets niet meteen reageert als ik de 'milk clean' functie gebruik maar dat is misschien omdat ik te snel achter elkaar op de tip toets druk. Instellen van kop grootte is ook erg makkelijk, zo kun je voor je eigen kopjes de juiste instelling programmeren. (weet je dat je kopje niet overloopt of maar voor de helft vol zit) Apparaat onthoudt de laatst gebruikte instelling. Het apparaat maakt tijdens het bonen malen natuurlijk geluid maar is niet erg luid / storend vind ik. Ons vorige apparaat was zeer luidruchtig. (Philips) Daarbij vergeleken is deze muisstil. Het water reservoir is snel leeg maar dat vind ik niet echt een probleem. Het gebruiken van het zijbakje voor décafé werkt ook prima. Het schoonmaken van de zetgroep is ook een fluitje van een cent.
Het enige nadeel aan het apparaat vind ik dat je deze erg vaak moeten reinigen en ontkalken. 3 weken geleden is het apparaat ontkalkt en nu geeft deze aan dat het over 20 kopjes weer nodig is. Bij ons wordt gemiddeld 7 koppen koffie per dag gezet.
Al met al een fijn apparaat, ik zou deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Veel opties
  • 2 kopjes te gelijk koffie te zetten
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• vaak ontkalken / reiningen

Yvonne Hooghuis 16-08-2017

Super apparaat!!!

Super fijn apparaat. Doet wat het moet doen, met een heel uitgebreide receptenkeuze. Alles goed voorgeprogrammeerd, en een heel duidelijk display.
Makkelijk te bedienen omdat het touch screen is.
Hele lekkere koffie. Makkelijk aan te passen aan ieders wens.

Pluspunten

• Snel
  • Goede koffie
  • Weinig geluid
  • Veel variatie in de receptenkeus

Houppie 08-08-2017

Perfect apparaat

Perfect apparaat stil zeer makkelijk schoonmaken.
Veel instelmogelijkheden per koffie (melk) variant.
Super apparaat dus

PV 29-06-2017

Lekker bakkie

Deze review wordt al gevraagd bij het aanmelden bij de Cashback actie. We hebben het apparaat 2 dagen in huis. We kunnen tot nu toe melden dat het apparaat volledig naar behoren werkt en dat de koffie van perfecte kwaliteit is.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Stephanie 29-06-2017

Hoe koffie hoort te zijn

Gisteren geleverd gekregen. Het apparaat is niet goedkoop in aanschaf vandaar dat we er wel even over nagedacht hebben, maar wij zijn blij met de aankoop! Voorheen hebben we verschillende koffieapparaten gehad: oa een pistoncup apparaat, waar je 1 kop koffie mee kon zetten en een gewoon koffieapparaat met filter. Deze automaat maakt toch echt de lekkerste koffie! Getest tot nu toe: De capucchino en latte machiato hebben heerlijk opgeschuimde melk, lekker luchtig. De koffie is ook heerlijk en vol van smaak. Bediening van het apparaat is eenvoudig. Kortom mijn vriend en ik zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• ik kan er geen bedenken