Krups EA8250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8250 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lievens 09-07-2013
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Een waardeloos apparaat voor deze prijs dat veelvuldig kapot gaat. De laatste keer waterlekkage buiten de garantieperiode en € 275 reparatiekosten! Ter gek voor woorden.

ger_son 21-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Dit koffie-apparaat voldoet aan de verwachtingen. Daarbij is hij behoorlijk snel en heeft vele smaken. Een duidelijk display geeft alles duidelijk aan wat er gaande is. Alleen als het koffiebonenreservoir leeg is, krijg je geen melding, dat is eigenlijk het enige minpuntje.

Leonardo1967 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Hele fijne compacte machine voor niet te veel geld. Ook de smaak en temperatuur zijn goed van de koffie! Enige min puntje is het geluid, maar vind dit niet storend. Al bijna 2 maanden een prima kop koffie!

ambitran 05-02-2013
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Apparaat (Krups EA 8250) twee jaar in gebruik. Niet goedkoop destijds, 600 euro. 5x teruggestuurd voor reparatie. Nu is de garantie verlopen. Defecten waren steeds opnieuw: maalwerk stuk (3x, ook nu weer), lekkage (pomp stuk (2x) en totale weigering ondank nauwgezet aanhouden van de onderhoudsaanwijzingen. De smaak valt erg tegen en zeker tegen de tijd dat het maalwerk er mee op dreigde te houden. Bedieningsgemak valt tegen, wanneer je de knop niet snel genoeg tweemaal achter elkaar indrukt voor een dubbele kop, dan herkent de machine dat als onderbreken van het proces en gooit de goede, gemalen koffie ongebruikt weg.
Kortom voor ons een echte miskoop, wij zouden niemand deze machine aanraden.

wilmabbosman 28-01-2013
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

In eerste instantie geweldig apparaat, maar daarna wel 5 x terug gestuurd met defecten, waaronder vier x het maalsysteem.
Ophaalsysteem werkt geweldig, maar voor een machine die ruim 600,= euro's heeft gekost is hij wel erg vaak kapot. Nu na twee jaar, na de garantieperiode, voor de tigste keer kapot en nu mag ik het zelf betalen: ruim driehonderd euro. Zijn ze daar wel goed bij hun hoofd? Brieven geschreven naar Krups over dit onding, om een nieuw apparaat gevraagd, maar ik krijg niet eens een reactie, schaamteloos gewoon. KRUPS heeft voor mij afgedaan!!!
Afz. Wilma

krupsfan 09-07-2012
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

In dec 2009 deze machine aangeschaft, verkoper gaf aan dat dit 1 van de beste machines was die er op dat moment te koop was! Het was al naar een paar weken raak, de magneet in het waterreservoir werkte niet maar geen probleem binnen 2-dagen met de pakketdienst een nieuwe, geweldig toch. Vervolgens meerdere problemen met deze machine (lees hieronder)

1e defect: waterreservoir(via post nw reservoir ontvangen)
2e defect: onvoldoende waterdoorstroming zeer snelle reparatie
3e defect: waterlekkage wederom een zeer snelle rep.
4e defect: Thermoblock en div andere onderdelen verv. 5e defect: machine maalt geen bonen !! 7-7-2012 wederom contact gehad met de service afdeling in Veenendaal waar een zekere juffrouw eerst per mail antwoordt gaf.

(Valt uw apparaat buiten de garantie (twee jaar) dan worden er reparatiekosten berekend.
De onderzoekskosten voor kleine huishoudelijke apparaten bedragen 23,80 euro en voor espressoapparaten 32,73 euro.
Tot een prijs van 59,50 euro worden kleine huishoudelijke apparaten zonder prijsopgave gerepareerd en voor espressoapparaten is dit 113,05 euro.
Dit betekent dat wanneer de totale kosten van de reparatie onder de prijsopgave grens blijven zal er altijd worden gerepareerd zonder u vooraf te informeren.

Is het reparatiebedrag hoger dan de prijsopgave grens dan zal de Technische Dienst u een prijsopgave sturen. Gaat u niet akkoord met de prijsopgave dan worden bovengenoemde onderzoekskosten berekend. Ook de retourzend- en administratiekosten worden aan de consument doorberekend.

Vervolgens telefonisch contact gezocht met deze juffrouw van de Customer Service Consultant Groupe SEB die op mijn vraag of dat er door Krups na het verlopen van de garantie termijn altijd kosten in rekening worden, ook als er al meerdere gebreken in het verleden zijn geweest deed deze juffrouw het af met dit zijn niet mijn regels maar van de (nieuwe) reparateur en ik moest maar met eruit zien te komen.

Wel omdat de machine te duur is om afscheid van te nemen € 590,00 toch maar de machine opgestuurd in afwachting van de reactie van de reparateur.

Modw 12-02-2012
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Graag wil ik vertellen dat de servicedienst van de krups een geweldig is. Enige jaren geleden een krups gekocht vak terug geweest voor reparatie later is deze gratis vervangen door de EA 8050. Voor de kerst 2011 was deze kapot. In een meegeleverd schrijven gevraagd of ik hem voor de kerst terug kon krijgen, en ja hoor hij was voor de keerst terug. In jan 2012 was de ea8050 weer kapot nu het maalsysteem. Wat schtst mijn verbazinf weer een nieuw apparaat nu de EA 8250. Ik ben erg blij dat ik weer een Krups heb.
Redenen: Lekkere koffie, heel makkelijk te bedienen, mooi klein apparaat vergeleken met andere merken. De koffie van de 8250 is net zo lekker als van zijn vorige broertje.
Ik kan dit aparaat iedereen aanraden. Ik hoop dat deze minder storingsgevoelig is dan de voorgaande maar als de service zo blijft blijf ik kiezen voor een Krips.

harry2012 26-06-2012

Review van MODW herkenbaar, ik de machine, een EA8250, ook al 4x moeten laten repareren. Enkele keren zelfs met hetzelfde euvel (maalwerk defect, lekkage). Ik vind het voor die prijs (toen bijna 600 euro)een uitermate slechte machine. De koffie kan niet tippen aan die van vele andere espresso-machines om maar niet te spreken van een vergelijking met Nespresso. De machine is weliswaar iedere keer keurig gratis gerepareerd (hoewel 1x ,met de opmerking dat dit uit coulance was), maar dat houdt natuurlijk een keer op. Op het moment dat ik voor reparatie moet gaan betalen, laat ik die niet meer uitvoeren en schaf ik een ander merk/apparaat aan. Ik heb liever een goed apparaat dan een goede service, die ik 3x per jaar moet aanspreken.
Fred Kok

Kees Koffie 06-07-2011
Geschreven voor: Krups EA8250 zwart

Heb deze machine vanaf dec 2010 , koffie smaak valt zwaar tegen , maal instelling heeft weinig invloed op koffie smaak , en koffie temperatuur is niet hoog genoeg, al staat deze op hoogste instelling.

Mijn vorige machine { siemens} met gebruik van dezelfde koffiebonen koffie wel goed en stuk warmer.