Krups KP5000 - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe latte, caffe lungo, cappuccino, espresso

Xxx 05-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat

Heb m al een hele tijd en ben gewoon prima tevreden. Geen gedoe, lekkere koffie, goed warm. Koffie blijft wat prijzig maar je hebt er wel de "echte" koffie voor en dat proef je!

JW 05-12-2016

Groot

Toen ik dit apparaat kocht vond ik het design heel gaaf. Alleen niet naar het fucionele gekeken. Het apparaat heeft geen aanmeting van hoeveel water per cupje je nodig hebt. Het heeft me onnodig veel waterige kopjes koffie gegeven ,het went op den duur wel.
Als deze kapot gaat zou ik de kleinere versie kopen ,het grote ronde ding geeft niets van meerwaarde . Hij doet het nog wordt veel gebruikt hierna is de kleine versie aan de beurt met watermeting die ik hier erg op mis.

Pluspunten

Minpunten

• Te groot
  • Geen watermeting

Henkiethai 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Snel op temperatuur, goede temp. koffie,

Mooi design snel op temp. Goed hete koffie, autom. uit. Grote water reservoir. makkelijk in gebruik , erg mooi op aanrecht.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot waterresevoir
  • Temp koffie
  • Snel

Hennieta Sol-Bosch 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

duidelijke verlichting

Wij hebben dit apparaat gekozen voor zijn vorm en zijn veelzijdigheid die je er mee hebt. De koffie,cappuchino's en de expresso's smaken zo lekker dat we er veel gebruik van maken

conny 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

modern vormgegeven

Als je niet te snel achter elkaar koffie drinkt is dit een uitkomst,elke keer een warme kop verse koffie.

angela elshout 13-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

mijn man vind m heerlijk

Wij zijn heel blij met deze Dolce Gusto, we zien wel nieuwe modellen en willen graag die automatisch zou stoppen maar ja we moeten sparen voor deze machine. Maar de diverse koffiesmaken die wij hiervan drinken vinden we allemaal lekker, ook de visite is hier over te spreken en vrienden hebben al een nieuwe aangeschaft.

kSee 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

De 'Circolo': Een slim koffiezetapparaat in een modern jasje

Deze koffiemachine is geschikt voor de Dolce Gusto koffiecups van Nescafé. Door zijn uiterlijk past deze machine prima in elke keuken. Maar het belangrijkst is dat de smaak van de koffie ongeëvenaard is en niet te vergelijken met het ouderwetse bakkie.. Het apparaat is bovendien makkelijk te onderhouden.

Pluspunten

• Smaak van de koffie
  • Temperatuur van de koffie
  • Snel een heerlijke kop koffie gezet

Minpunten

• Beetje lawaaiig

Emma 08-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

1 machine, veel verschillende smaken koffie.

Super machine voor veel verschillende smaken koffie. Heb je geen dure automaten voor nodig. Dit is een prima prijs kwaliteit verhouding. Staat ook nog mooi in je keuken. Heb hem al jaren en werkt nog prima. Enige is dat ik hem handmatig moet stoppen.

Pluspunten

• Veel verschillende smaken
  • Mooi

Minpunten

• Op de gok hoeveelheid melk/koffie

Ita 31-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie vormgeving

Na de Senseo ben ik overgestapt op de Dolce Gusto. De vormgeving i mooi en ik viel voor de rode kleur! Het app. neemt weinig plaats in, een must omdat ik een kleine keuken heb. Ik heb dit app. nu merdere jaren en ben er zeer tevreden over. Een nadeel, de koffiecups zijn best prijzig, zeker als je een speciale koffie maakt, dan moet je 2 cups tegelijk gebruiken. Ook zijn er nooit aanbiedingen, tot kort geleden. Nu is er een (omslachtige) actie waarmee je € 1 korting krijgt op een pakje....

Pluspunten

• lekkere koffie
  • handig in gebruik
  • snel klaar
  • duurzaam in gebruik

Minpunten

• duur per kopje

Kelly 15-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een kop heerlijke koffie!

Nadat ik deze fantastische koffie bij vrienden van mij had gedronken en ik later weer thuis kwam en mijn eigen koffie dronk, heb ik meteen besloten ook een Dolce Gusto aan te schaffen. Uiteraard ging daar geen week overheen en drink ik nu ook heerlijke koffie. Waar je ook van houd, het kan allemaal. Fantastisch. Ik vindt de koffie wel aan de dure kant, maar zoals iedereen altijd zegt; "beter duur dan niet te koop" normaal zeg ik dan: "beter niet te koop, dan kan het ook nooit te duur zijn". Maar in dit geval is het zijn geld dubbel en dwars waard. Eindelijk ook thuis weer genieten van een kop heerlijke koffie! Fantastisch!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Prijzig
  • Lastig schoon te maken.

Lucia 10-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Klein handig apparaat

Lekkere, warme, snelle koffie. Klein handig apparaat en is snel warm, veel smaken in koffiecups alleen de cups vind ik wel duur

Julio 15-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi model, goed in gebruik.

Deze machine is goed bevallen. Slimmer was het geweest als we een machine hadden gekocht die automatisch de waterhoeveelheid regelt. Nu moesten wij zelf deze hoeveelheid regelen.

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak

Minpunten

• waterhoeveelheid regeling

Caatje 18-08-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik, lekkere koffie

Mooie vormgeving, makkelijk in gebruik en onderhoud, snel klaar en op juiste temperatuur, heerlijke koffie in diverse soorten. Niet te missen wanneer je hier aan gewend bent.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Onderhoud
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Prijzige koffiecups

Nel 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Erg blij met dit apparaat, de koffie is lekker en goed heet. Ook fijn dat je zo veel keuzes kunt maken in smaken, zelfs chocolademelk.

RAYMOND75 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk te bedienen apperaat met ruime keuze uit diverse smaken heerlijke koffie.
Echt een aanrader!

Koffieliefhebber 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Kunstwerk in de keuken, makkelijk in gebruik, mooie vormgeving en ook nog heerlijke koffie of andere variëteiten.

Maud 23-07-2015 Product maand in bezit

Life is to short for bad coffee! Een mooi apparaat op je aanrecht en qua koffie ben je elk bakje weer verzekerd van een heerlijke smaak. De variatie in smaken is een echte toevoeging. Leuk om alles een keer uit te proberen en uiteindelijk krijg je een duidelijke favoriet. Het apparaat is makkelijk in onderhoud en een kopje koffie is gezet in een handomdraai. Wij zouden hem zeker aanraden!

Clara Hofstra 12-07-2015 Product paar weken in bezit

heel gemakkelijk in gebruik en de koffie uit de kuipjes is heerlijk met zeer veel smaken die je kunt kiezen.

gustootje 11-07-2015 Product maand in bezit

Ik had de dolce gusto al van de eerste min dat die op de markt was.
Het is en blijft heerlijke koffie en hij ziet er nog eens leuk uit ook.

Sinds een maandje een nieuwe gekocht helemaal happy mee.
Vind andere koffie vaak helemaal niet meer lekker.

Mvgr Astrid

Jacowi 01-07-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig goed apparaat, wat doet wat er op de beschrijving staat, en lekkere dranken bereid.
Ben er tot nu toe zeer tevreden over.