Krups KP5000 - Reviews

Kleur(en)
zwart, grijs
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 171 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

H 14-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gaat lang mee

Heerlijke koffie van DC. De machine gaat lang mee. Je moet deze wel een keer ontkalken. Handmatig de sterkte bepalen vind ik fijner dan dat dit automatisch gebeurt. De ene keer wil ik veel melk en 's ochtends vroeg bijvoorbeeld wil ik veel koffie. Dus ik vind handmatige instellingen belangrijk.
Echte verwenkoffie. Als er heel veel visite komt dan zet ik gewoon koffie met mijn "oude" filtermachine.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • handmatige instelling

Minpunten

• niet geschikt voor grote groepen mensen

Hans van Doorn 07-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Tegevallers

Na ca 2,5 jaar tijd motor kapot, in ca 6 jaar tijd de 4e machine..... per week ca 15 koppen koffie. Dus een erg dure liefhebberij. Senseo gaat veel langer mee, helaas niet mijn smaak.

Pluspunten

• Smaak

Minpunten

• Prijs capsules
  • Levensduur machines

gc 07-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

gebruiks vriendelijk

Handig in gebruik. Temperatuur is goed warm. Het voordeel van zelf watertoevoer instellen dat je het zo sterk kan maken als je wilt en ieder zijn eigen smaak kan kiezen. Het enige min puntje vindt ik het rode snoer

Pluspunten

• smaak
  • sterkte

Minpunten

• rode snoer

Aukje 26-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Top ding

Super machine. Mooie niet te grote koffie machine met heerlijke smaken koffie. Voor ieder wat wils. Super makkelijk schoon te maken en mooi uiterlijk. Ben heel blij met deze aankoop destijds. Enige is dat ik zelf de hoeveel melk/koffie moet doseren. Maar dat is gauw gewend.

Pluspunten

• Mooi model
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lekkere smaken
  • Veel verschillende smaken

Simone Jansen-Davids 30-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk te bedienen, zelf de sterkte van je koffie bepalen

Een fijn apparaat, je kan zelf bepalen hoe sterk je de koffiesoorten wilt drinken. Makkelijk mee te nemen op vakantie! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Heerlijke koffiesmaken
  • Makkelijk om het apparaat mee te nemen
  • Duurzaam apparaat

Minpunten

• De koffiesmaken mogen goedkoper

Marian 16-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi Design en Heerlijke Koffie

De Circolo staat mooi in zowel een klassieke als wel moderne keuken, maar vooral de gebruiksvriendelijke en eenvoudige handbediening is een verademing!
De Circolo is nu vier jaar in gebruik en met normaal onderhoud nog steeds een topper in gebruik en betrouwbaarheid!
De prijs-kwaliteit verhouding is beter dan verwacht en zeker ook een duurzame machine!
De vele variaties aan koffie cups worden door de Circolo perfect gezet!

Pluspunten

• Vormgeving
  • gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig onderhoud
  • betrouwbaar

Minpunten

• handbediening

Xxx 05-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat

Heb m al een hele tijd en ben gewoon prima tevreden. Geen gedoe, lekkere koffie, goed warm. Koffie blijft wat prijzig maar je hebt er wel de "echte" koffie voor en dat proef je!

JW 05-12-2016

Groot

Toen ik dit apparaat kocht vond ik het design heel gaaf. Alleen niet naar het fucionele gekeken. Het apparaat heeft geen aanmeting van hoeveel water per cupje je nodig hebt. Het heeft me onnodig veel waterige kopjes koffie gegeven ,het went op den duur wel.
Als deze kapot gaat zou ik de kleinere versie kopen ,het grote ronde ding geeft niets van meerwaarde . Hij doet het nog wordt veel gebruikt hierna is de kleine versie aan de beurt met watermeting die ik hier erg op mis.

Pluspunten

Minpunten

• Te groot
  • Geen watermeting

Henkiethai 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Snel op temperatuur, goede temp. koffie,

Mooi design snel op temp. Goed hete koffie, autom. uit. Grote water reservoir. makkelijk in gebruik , erg mooi op aanrecht.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot waterresevoir
  • Temp koffie
  • Snel

Hennieta Sol-Bosch 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

duidelijke verlichting

Wij hebben dit apparaat gekozen voor zijn vorm en zijn veelzijdigheid die je er mee hebt. De koffie,cappuchino's en de expresso's smaken zo lekker dat we er veel gebruik van maken

conny 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

modern vormgegeven

Als je niet te snel achter elkaar koffie drinkt is dit een uitkomst,elke keer een warme kop verse koffie.

angela elshout 13-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

mijn man vind m heerlijk

Wij zijn heel blij met deze Dolce Gusto, we zien wel nieuwe modellen en willen graag die automatisch zou stoppen maar ja we moeten sparen voor deze machine. Maar de diverse koffiesmaken die wij hiervan drinken vinden we allemaal lekker, ook de visite is hier over te spreken en vrienden hebben al een nieuwe aangeschaft.

kSee 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

De 'Circolo': Een slim koffiezetapparaat in een modern jasje

Deze koffiemachine is geschikt voor de Dolce Gusto koffiecups van Nescafé. Door zijn uiterlijk past deze machine prima in elke keuken. Maar het belangrijkst is dat de smaak van de koffie ongeëvenaard is en niet te vergelijken met het ouderwetse bakkie.. Het apparaat is bovendien makkelijk te onderhouden.

Pluspunten

• Smaak van de koffie
  • Temperatuur van de koffie
  • Snel een heerlijke kop koffie gezet

Minpunten

• Beetje lawaaiig

Emma 08-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

1 machine, veel verschillende smaken koffie.

Super machine voor veel verschillende smaken koffie. Heb je geen dure automaten voor nodig. Dit is een prima prijs kwaliteit verhouding. Staat ook nog mooi in je keuken. Heb hem al jaren en werkt nog prima. Enige is dat ik hem handmatig moet stoppen.

Pluspunten

• Veel verschillende smaken
  • Mooi

Minpunten

• Op de gok hoeveelheid melk/koffie

Ita 31-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie vormgeving

Na de Senseo ben ik overgestapt op de Dolce Gusto. De vormgeving i mooi en ik viel voor de rode kleur! Het app. neemt weinig plaats in, een must omdat ik een kleine keuken heb. Ik heb dit app. nu merdere jaren en ben er zeer tevreden over. Een nadeel, de koffiecups zijn best prijzig, zeker als je een speciale koffie maakt, dan moet je 2 cups tegelijk gebruiken. Ook zijn er nooit aanbiedingen, tot kort geleden. Nu is er een (omslachtige) actie waarmee je € 1 korting krijgt op een pakje....

Pluspunten

• lekkere koffie
  • handig in gebruik
  • snel klaar
  • duurzaam in gebruik

Minpunten

• duur per kopje

Kelly 15-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een kop heerlijke koffie!

Nadat ik deze fantastische koffie bij vrienden van mij had gedronken en ik later weer thuis kwam en mijn eigen koffie dronk, heb ik meteen besloten ook een Dolce Gusto aan te schaffen. Uiteraard ging daar geen week overheen en drink ik nu ook heerlijke koffie. Waar je ook van houd, het kan allemaal. Fantastisch. Ik vindt de koffie wel aan de dure kant, maar zoals iedereen altijd zegt; "beter duur dan niet te koop" normaal zeg ik dan: "beter niet te koop, dan kan het ook nooit te duur zijn". Maar in dit geval is het zijn geld dubbel en dwars waard. Eindelijk ook thuis weer genieten van een kop heerlijke koffie! Fantastisch!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Prijzig
  • Lastig schoon te maken.

Lucia 10-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Klein handig apparaat

Lekkere, warme, snelle koffie. Klein handig apparaat en is snel warm, veel smaken in koffiecups alleen de cups vind ik wel duur

Julio 15-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi model, goed in gebruik.

Deze machine is goed bevallen. Slimmer was het geweest als we een machine hadden gekocht die automatisch de waterhoeveelheid regelt. Nu moesten wij zelf deze hoeveelheid regelen.

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak

Minpunten

• waterhoeveelheid regeling

Caatje 18-08-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik, lekkere koffie

Mooie vormgeving, makkelijk in gebruik en onderhoud, snel klaar en op juiste temperatuur, heerlijke koffie in diverse soorten. Niet te missen wanneer je hier aan gewend bent.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Onderhoud
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Prijzige koffiecups

Nel 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Erg blij met dit apparaat, de koffie is lekker en goed heet. Ook fijn dat je zo veel keuzes kunt maken in smaken, zelfs chocolademelk.