Siemens TI909701HC edelstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI909701HC edelstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robert van Eldijk 25-11-2018

Een echte 1000 poot

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Prettig aan deze machine is dat je er veel dranken mee kunt bereiden. De kinderen drinken ineens veel thee en chocomelk en door de dubbele bonenreservoirs kun je qua koffie alle kanten op.
De lekbak dien je wel regelmatig te legen ondanks dat we constant een mok onder het apparaat hebben staan vanwege het spoelprogramma dat uitgevoerd wordt bij het uit- en inschakelen. Het bonenreservoir had wat groter mogen zijn.

Pluspunten

• Veelzijdig

Minpunten

• Klein bonen reservoir

Haren 25-04-2018

Mooi apparaat, mooi scherm, eenvoudig te bedienen!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Net gekocht, dus nog niet lang in bezit. Apparaat ziet er mooi uit, jammer dat er niet standaard ook een onderdeel bij zit waarmee je rechtstreeks uit het pak melk de cappuccino kunt maken. Het apparaat is prijzig, maar mooi. Verder is het opvangbakje klein en ook het rechter koffiebonen reservoir past niet veel in (250 gram? Dat is echt het maximum). De latte macchiato is echt perfect, je kunt veel instellen zonder dat het complex wordt en ook het verbinden met wifi en de app gaat zeer makkelijk. De coffee world (de app) heeft niet heel veel koffiesoorten extra, een stuk of 20.

Pluspunten

• Zeer mooi apparaat
  • Veel mogelijkheden
  • Heerlijke koffie!

Minpunten

• Prijs
  • Grootte bonenreservoir
  • Grootte opvangbak

Petra 23-04-2018

Siemens volautomaat TI909701HC-EQ9

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Fijn apparaat , makkelijk in gebruik en lekkere koffie. Melkschuim kan dikker, maar voor de rest geen klagen. Mooi om te zien. Blij met deze aankoop.

Mehmet Kaya 15-04-2018

1e indruk: Fantastisch

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Heb deze apparaat gisteren aangeschaft en vandaag volop getest; 1e indruk is gewoonweg: Fantastisch!
De aansluiting met Wifi + mogelijkheden om diverse Internationale koffie smaken gewoonweg met de app te zetten is erg makkelijk. Heb deze vooral gekozen voor de 19 bar druk, geen spijt tot nu toe. Smaak koffie is erg lekker.

Heinz 02-02-2018

WOW

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Ik heb lang gezocht naar een vervangende koffie machine. Deze oogstrelende machine staat prachtig op het aanrecht en heeft een zeer duidelijk en uitgebreid menu. Ik ben eindelijk een huisbarista. Ik moet nog veel leren van deze machine maar de eerste koppen koffie zijn ontegenzeggelijk HEERLIJK! Wat ook heel prettig is, is dat je ook thee kunt zetten en vele speciale keuzes. Deze gaan we nog allemaal nog ontdekken.

Pluspunten

• Veel koffie keuzes
  • Heetwater functie
  • Twee bakjes voor verschillende koffiebonen
  • WiFi functie

Minpunten

• Nog geen idee

David Mustard 02-02-2018

Alsof je je eigen persoonlijke barista in huis hebt!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het was tijd om onze trouwe koffie automaat te vervangen. Geen twijfel dat het een Siemens moest blijven. Maar dit keer meegegaan met de laatset ontwikkelingen. En top-of-the-line!

Installatie was duidelijk en makkelijk, verbinden met huis netwerk, daarna de App en klaar! Duidelijk te zien hoe het machine aan het werk was en hoe makkelijk elk keus kon worden verfijnd tot eigen smaak en preferences. Enig "nadeel" - wij "moesten" zoveel koffie drinken .. .. maar zeker geen straf! Elke kop koffie was een gegarandeerd plezier.

Bedienen via de ingebouwde scherm, knoppen en keus wieltje was zeer overzichtelijk. Een keer dat het naar wens was konden we dat toekennen aan de persoonlijke profiel. Voor latere makkelijkheid. Latere keuzen via app gingen ook fantastische goed. Maar wat mij opviel het meest was hoe elke keus kon verfijnen worden - en hoe makkelijk. Meer melk, sterkte koffie, meer hoeveelheid in het resultaat, of de melk schuim meer of minder stevig was .. noem maar op. En dit op te slaan in de profiel keuzen. Makkelijk onthouden!

Bediening en schoonhouden zijn verbeterd sinds onze vorige model en een nog grotere waterbak (2.4 liter) en die twee koffieboon houders zijn uitstekend te bereiken en bijvullen. De melkkan sluit makkelijk aan en kan worden bewaard in de koelkast (trouwens ook een Siemens!)

In zijn werking is het apparaat zo super stil. Bonen malen met een fluisterend geluid, gelijk tijdens het brouwen en serveren. Progress wordt aangegeven aan het scherm en app scherm.

Huishoudelijke meldingen worden aangegeven op het juiste moment. Of er genoeg water of bonen of melk aanwezig zijn vóórdat de machine verder gaat. Dit in tegenstelling tot onze oude model. Gen verspilde koffie meer! Ook bij de makkelijk te controleren lade onderaan mocht er daar attentie nodig zou zijn. Mooi aandacht aan deze details.

Machine ziet ook goed uit; siert menig een moderne keuken zonder probleem. Design kan ook een belangrijk punt zijn en Siemens teleurstelt hier ook niet aan.

Zo al in al het is zeker een aanrader - top-of-the-range prijs natuurlijk maar elk cent is terugbetaald in genot.

Een leuk paar extra's in de menu's - wereld koffies erbij brengen ook herinneringen aan de recent vakantie? Super verrassingen te verwachten. Oh en de kook recepten en zekere aanbevelingen - niet te missen.

A happy purchase die zeker veel jaren plezier meegaat - een persoonlijke in-huis barista die nooit "nee" zegt!

Bedankt Siemens!

Pluspunten

• Makkelijk bedienen en individueel keuzen verfijnen
  • Makkelijk schoonhouden en overzichtelijk bijvullen
  • Standard koffie types uitgebreid "Wereld koffies"
  • Grote water reservoir, melk reservoir, opvang lade
  • Ziet er goed uit

Pommetje mobiel 02-02-2018

Een waardige topper

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Zeer tevreden met de aankoop. De kleine onderdelen bedrijfsklaar maken en espresso scoren.
Kleine trilling richting het aanrecht wat als klankbord door loopt naar de carousel ruimte in de hoek.
Rubber tril vangers 4x eronder en geluid klank via keukenkastje tot het minimale verminderd, doel geluid overlast met de buren minimaliceren cq. voorkomen.

Pluspunten

• perfecte afstemming op smaak

Minpunten

• decemberactie EQ9 premium pakket onderhoud te kort

Bea 02-01-2018

Siemens Eq9 S900

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Wat een heerlijk fluisterstil apparaat en wat een genot om nu een kopje koffie, latte machiatto, cappuccino of espresso te drinken. Heerlijk altijd dezelfde kwaliteit omdat je een eigen profiel kunt instellen. Het kunnen gebruiken van 2 soorten bonen is ideaal. Dus ieder moment van de dag word een geniet momentje. In een woord geweldig!

Pluspunten

• stilte van het apparaat
  • heerlijke kop koffie
  • barista modus
  • praktisch melksysteem
  • handig schoon te maken

Minpunten

• hij zou iets sneller mogen zijn
  • prijs is wel wat aan de hoge kant

Aad 28-12-2017

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Van harte aanbevolen! Heerlijke koffie, voor ieder gezinslid een eigen "bakkie" naar eigen smaak. Zelfs vaste wensen zijn vast te leggen.

Pluspunten

• Werkt bijzonder makkelijk en goed

Minpunten

• Even tijd nemen om alles te installeren

MauritsK 28-12-2017

Ideale volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het is een topapparaat dat alles kan wat je verwacht en meer.

Ik had hiervoor een Quickmill. Heeft ook zijn charme, alles handmatig, maar dit is zoveel makkelijker.

En deze kan van alles wat een "normal" apparaat niet kan. Espresso zetten in twee etappes (2x malen en zetten)bijvoorbeeld ("doubleshot"), zodat je koffiebonen niet verbranden tijdens het zetten. De temperatuur tot op de graad nauwkeurig instellen. Of bijvorobeeld een espresso macchiato maken bijvoorbeeld. Dat kan met een handmatig apparaat ook natuurlijk, maar dan is de espresso afgekoeld tegen de tijd dat je bij de melk bent of omgekeerd.

Verder is het leuk dat je via de app ook international koffiespecialiteiten kunt selecteren. Zoals een "grosser Brauner" uit Oostenrijk bijvoorbeeld (dubbele espresso met een heel klein beetje melk).

Ik heb het apparaat nu vier dagen, maar kan nu al niet meer zonder.

Heb ik dan helemaal geen verbeterpunten? Jawel; (1) De opvangbak zou groter mogen, zodat je die minder vaak hoeft te legen (afhankelijk van wat je drinkt nu grofweg iedere 6 a 8 kopjes nodig). Op zich geen ramp voor normal gebruik, maar handiger bij feesten en partijen. (2) er zou een software update mogen komen waarmee je het automatisch spoelen bij aanzetten op afstand kunt uitzetten. Je kunt nu het apparaat wel op afstand aanzetten (laten spoelen) en voorverwarmen, maar niet direct na het aanzetten op afstand ook koffiezetten op afstand (want dan zit er spoelwater in je kopje).

Maar, die software update komt hopelijk nog een keer en verder is het echt een topding.

Pluspunten

• Veel verschillende koffie bereidingen
  • In baristamodus alles instelbaar
  • Goede, continue kwaliteit
  • Makkelijk te onderhouden
  • Vormgeving

Minpunten

• Kleine lekschalen
  • Niet op afstand in te schakelen zonder spoelen

Jeroen Storm 26-12-2017

Groot scherm voor keuzes

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

We hebben de machine net één dag. Bevalt uitstekend. Hoeveelheid keuzes is geweldig. Ook de aanpassing aan persoonlijke voorkeuren is fantastisch

Pluspunten

• Aanpassing aan persoonlijke voorkeuren
  • Design van machine

Minpunten

• geen

Paul 21-12-2017

in een woord: keurige machine (oeps 2)

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Prima product, simpel te bedienen eveneens met de home connect app en perfect kopje koffie komt er uit

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • relatief stil ten opzichte van onze oude Philips
  • zeer goede koffie komt er uit

Minpunten

• kleine opvangbak

Erwin 19-12-2017

Geweldige Espresso en Cappuccino volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Geweldige Espresso en Cappuccino volautomaat, waarbij eenvoudig verschillende bonen kunnen worden gebruikt voor diverse koffievarieteiten. Heerlijke hete koffie met een goede smaak en veel gebruiksgemak door de makkelijk app!

Pluspunten

• Koffietemperatuur naar keuze bij te stellen
  • Keuze tussen 2 koffiebonen
  • Hoeveelheid Melk naar wens toe te voegen
  • App om koffie op afstand door te geven

Minpunten

• Nog geen

Astrid 17-12-2017

Veel mogelijkheden - snel - lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Lekkere koffie, snelheid zeer acceptabel. Makkelijk in te stellen naar de verschillende samenstelling, waardoor voor een ieder de perfecte koffie. De app werkt goed met het apparaat. Compacte machine voor de mogelijkheden die erop zitten.

MD 29-11-2017

Juweel voor elke keuken

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het is een mooi apparaat die heerlijke koffie maakt! Door de vooraf te programmeren koffie´s is het voor elke gast een feestje om bij ons koffie te drinken. Het apparaat is nu al een hit bij ons.

Jessica Hamminga 09-11-2017

gemakkelijk, geluid loze koffie machine!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

We zochten een apparaat dat heerlijke koffie kon geven, en op maat koffie schonk
Doordat je kan inprogrammeren wat je eigen voorkeur is, en daarnaast je een uniek kopje koffie geheel kan instellen en kan opslaan. Daarnaast zijn de vaste cliënten die hier komen verrast dat ze een kopje koffie of thee krijgen op maat van hun eigen smaak.
Gastvrij op den top!!!,

Pluspunten

• Instellingen gemakkelijk
  • Geluid loos
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• De 2,2 liter water reservoir heb je wel nodig

Riet 09-11-2017

goed te begrijpen gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het is een fantastisch apparaat met bijna onbegrensde mogelijkheden die heel goed te begrijpen zijn.
Vooral de vele soorten koffie specialiteiten zijn geweldig.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • alles kan worden ingesteld en gaat automatisch

Quintin 10-07-2017

Zeer professioneel apparaat, veel opties!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Een beter volautomatische koffiezetter vind je niet op de wereld, dit apparaat is een magisch wonder. Nadat je zelf kan instellen hoe je je koffie precies wilt hebben, en als profiel op kan slaan, kun je elke keer weer dat lekkere kopje koffie maken, of cappuccino!

Het reinigingssysteem is uitstekend, petje af! Bij elk gebruik word de machine zelf gereinigd, en zorgt het voor een goeie duurzaamheid. Je ziet ook precies aangegeven hoeveel kopjes je nog kan zetten tot hij een bepaalde reiniging of vervanging van iets nodig heeft.

Een waterfilter bijgeleverd bij je koffiezetapparaat??!? Eindelijk hoef ik geen geld uit te besteden aan mineraalwater.... 10 punten voor Siemens!

Met Home Connect kan ik gasten mijn ipad aanbieden om zelf hun koffie te selecteren op de bank terwijl ik het kopje al klaarzet, en tada! Koffie op maat.

Het is veel geld, maar je krijgt er ook echt wat voor. Het prachtige RVS design straalt schitterend in de keuken, laat geen vingerafdrukken achter, en is simpel te reinigen.

Iemand een andere smaak koffie? Nou kijk eens, 2 koffiebonen reservoirs! Hoe verzin je het! Geen gedoe meer om welke bonen nou er precies in moeten, lekker variëren!

Enigste nadeel wat ik tot nu toe kon vinden was de iets wat kleinere lekbak, dit had iets groter mogen zijn... Maar dat belemmert niet mijn genot van de koffie die dit apparaat zet!

Ik raad dit apparaat zeer zeker 1000% aan!

Pluspunten

• Veel instellingen, je krijgt echt koffie op maat!
  • Koffie goed warm, +warmhoudplaten
  • 2 Koffiebonen reservoirs
  • Automatisch spoelprogramma
  • Geeft duidelijk aan wanneer je moet reinigen

Minpunten

• Lekbak is snel vol

Koffieleutje 03-07-2017

Siemens Espressoautomaat EQ9 S900

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Deze machine is onze 2e espressoautomaat nadat we daarvoor 9 jaar een automaat van een ander merk hebben gehad. Hij heeft een mooie vormgeving en is uiterst gebruikersvriendelijk in al zijn onderdelen : alle te reinigen onderdelen zijn simpel benader- en uitneembaar. Echt een apparaat waarmee je een heerlijk kopje koffie geheel naar je eigen wens kunt maken.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Individuele smaakbeleving
  • Produceert weinig lawaai
  • WiFi Aanstuurbaar met smartfone/tablet

Minpunten

• Bij gebruikersprofiel kan geen foto up te loaden

Marcel 20-06-2017

Mooie machine!

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Zeer luxe machine met de mogelijkheid om 2 verschillende bonensoorten tegelijk te gebruiken.
Machine is op afstand te gebruiken, maar dan moet er wel een kopje onderstaan, wat weer niet prettig is als de machine gaat spoelen

Pluspunten

• Koffie is perfect op smaak in te stellen
  • gemalen koffie kan worden gebruikt voor bv decafe
  • Kannenknop voor 6 kopjes koffie

Minpunten

• Temperatuur van melk is niet instelbaar
  • Eerste kopje koffie cappuccino is helaas niet warm
  • Jammer dat het lekbakje steeds zo snel vol zit

john 19-05-2017

Smaak

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het echte genieten van koffie kan nu echt gaan beginnen met onze nieuwe Siemens EQ 9 Connect en vooral het bedieningsgemak is een genot om mee te werken. Alles is mogelijk met diverse smaken en het is een aanwinst in onze keuken.

Stephen K. 18-02-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Dit apparaat zet geweldige koffie. Gemakkelijk te onderhouden en iedere keer een perfect "bakkie". Zeker een aanrader. De wifi functie werkt goed en is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• veel instellingen
  • 2 soorten koffie
  • temperatuur te regelen
  • WIFI met koffielist en profielen

Minpunten

• Neemt erg veel ruimte in.

Michel van Malkenhorst 24-01-2017

Zo blij met deze Siemens Espressomachine

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Heerlijke koffie met een erg goede melkopschuimer voor cappuccino en latte machiato en super eenvoudig te programmeren naar je eigen smaak. Zeer duidelijke begeleiding op het display bij reiniging en ontkalking. Kortom: een top apparaat. Een investering waar je geen spijt van gaat krijgen.

Pluspunten

• Eenvoudig selecteren van koffie specialiteiten
  • Volautomatisch
  • Prachtig design
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Michel van Malkenhorst 25-12-2016

Echt een super apparaat

Geschreven voor: Siemens TI909701HC edelstaal

Het is even een investering maar dan heb je wel wat hoor. Wat een prachtig apparaat en heel eenvoudig te bedienen. Al verschillende koffies geprobeerd en allemaal lekker. Een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Opslaan voorkeuren
  • 2 verschillende reservoirs boor bonen
  • Vormgeving