Siemens TI909701HC - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ruud B 31-07-2017

Mooie koffiemachine met veelmogelijkheden.

Deze espressomachine bevalt me prima ook al is niet alles perfect.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid helemaal als je de machine via de app bedient. Je kan dan veel verschillende soorten koffies proberen van over de hele wereld.
De smaak is makkelijk per kopje instelbaar.
Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Zeker wel:
De snelheid van een kopje koffie zetten mag echt beter het duurt wel erg lang.
Ook heeft de machine de laatste tijd last van ik denk software foutjes gisteren nog gaf hij tijdens koffie zetten een foutcode weet niet meer welke code en het display ging op zwart terwijl het koffiezetten gewoon doorging.
Ook is het wel eens gebeurd dat de machine spontaan opnieuw opstartte.
Tot nu toe wel tevreden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Quintin 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer professioneel apparaat, veel opties!

Een beter volautomatische koffiezetter vind je niet op de wereld, dit apparaat is een magisch wonder. Nadat je zelf kan instellen hoe je je koffie precies wilt hebben, en als profiel op kan slaan, kun je elke keer weer dat lekkere kopje koffie maken, of cappuccino!

Het reinigingssysteem is uitstekend, petje af! Bij elk gebruik word de machine zelf gereinigd, en zorgt het voor een goeie duurzaamheid. Je ziet ook precies aangegeven hoeveel kopjes je nog kan zetten tot hij een bepaalde reiniging of vervanging van iets nodig heeft.

Een waterfilter bijgeleverd bij je koffiezetapparaat??!? Eindelijk hoef ik geen geld uit te besteden aan mineraalwater.... 10 punten voor Siemens!

Met Home Connect kan ik gasten mijn ipad aanbieden om zelf hun koffie te selecteren op de bank terwijl ik het kopje al klaarzet, en tada! Koffie op maat.

Het is veel geld, maar je krijgt er ook echt wat voor. Het prachtige RVS design straalt schitterend in de keuken, laat geen vingerafdrukken achter, en is simpel te reinigen.

Iemand een andere smaak koffie? Nou kijk eens, 2 koffiebonen reservoirs! Hoe verzin je het! Geen gedoe meer om welke bonen nou er precies in moeten, lekker variëren!

Enigste nadeel wat ik tot nu toe kon vinden was de iets wat kleinere lekbak, dit had iets groter mogen zijn... Maar dat belemmert niet mijn genot van de koffie die dit apparaat zet!

Ik raad dit apparaat zeer zeker 1000% aan!

Pluspunten

• Veel instellingen, je krijgt echt koffie op maat!
  • Koffie goed warm, +warmhoudplaten
  • 2 Koffiebonen reservoirs
  • Automatisch spoelprogramma
  • Geeft duidelijk aan wanneer je moet reinigen

Minpunten

• Lekbak is snel vol

Koffieleutje 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens Espressoautomaat EQ9 S900

Deze machine is onze 2e espressoautomaat nadat we daarvoor 9 jaar een automaat van een ander merk hebben gehad. Hij heeft een mooie vormgeving en is uiterst gebruikersvriendelijk in al zijn onderdelen : alle te reinigen onderdelen zijn simpel benader- en uitneembaar. Echt een apparaat waarmee je een heerlijk kopje koffie geheel naar je eigen wens kunt maken.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Individuele smaakbeleving
  • Produceert weinig lawaai
  • WiFi Aanstuurbaar met smartfone/tablet

Minpunten

• Bij gebruikersprofiel kan geen foto up te loaden

Marcel 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine!

Zeer luxe machine met de mogelijkheid om 2 verschillende bonensoorten tegelijk te gebruiken.
Machine is op afstand te gebruiken, maar dan moet er wel een kopje onderstaan, wat weer niet prettig is als de machine gaat spoelen

Pluspunten

• Koffie is perfect op smaak in te stellen
  • gemalen koffie kan worden gebruikt voor bv decafe
  • Kannenknop voor 6 kopjes koffie

Minpunten

• Temperatuur van melk is niet instelbaar
  • Eerste kopje koffie cappuccino is helaas niet warm
  • Jammer dat het lekbakje steeds zo snel vol zit

john 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Smaak

Het echte genieten van koffie kan nu echt gaan beginnen met onze nieuwe Siemens EQ 9 Connect en vooral het bedieningsgemak is een genot om mee te werken. Alles is mogelijk met diverse smaken en het is een aanwinst in onze keuken.

Stephen K. 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat

Dit apparaat zet geweldige koffie. Gemakkelijk te onderhouden en iedere keer een perfect "bakkie". Zeker een aanrader. De wifi functie werkt goed en is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• veel instellingen
  • 2 soorten koffie
  • temperatuur te regelen
  • WIFI met koffielist en profielen

Minpunten

• Neemt erg veel ruimte in.

Robbb 14-02-2017

Prachtige machien met 1 zwakte

Deze machine gekocht vanwege de vele instelmogelijkheden.
2 bonenreservoirs is een groot pluspunt, als je dit een keer hebt gebruikt wil je niet anders meer.
Zwak (en erg irritant) punt is de belachelijk kleine opvangbak voor koffieprut. Na 5~6 kopjes zit het vol. Concurrent heeft ruimte voor 20.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Michel van Malkenhorst 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Zo blij met deze Siemens Espressomachine

Heerlijke koffie met een erg goede melkopschuimer voor cappuccino en latte machiato en super eenvoudig te programmeren naar je eigen smaak. Zeer duidelijke begeleiding op het display bij reiniging en ontkalking. Kortom: een top apparaat. Een investering waar je geen spijt van gaat krijgen.

Pluspunten

• Eenvoudig selecteren van koffie specialiteiten
  • Volautomatisch
  • Prachtig design
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Michel van Malkenhorst 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een super apparaat

Het is even een investering maar dan heb je wel wat hoor. Wat een prachtig apparaat en heel eenvoudig te bedienen. Al verschillende koffies geprobeerd en allemaal lekker. Een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Opslaan voorkeuren
  • 2 verschillende reservoirs boor bonen
  • Vormgeving