Siemens TE617F03DE zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE617F03DE zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Danielle 29-06-2017

Top koffie en gebruikersgemak

Lekkere koffie, lekker makkelijk in gebruik en heerlijk melkschuim. Alles wat ik ervan verwacht. Heet water ook makkelijk en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Lekkere melkschuim
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Toch nog onderhoud

Mirjam 17-06-2017

Mooi simpel vormgegeven aparaat; gebruikersvriendelijk

Een supermooi simpel vormgegeven apparaat en heel gebruikersvriendelijk ; dat heerlijke versgemalen koffie zet!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Versgemalen goede koffie

Marko 01-06-2017

Geweldig apparaat, doet precies wat hij doen moet!

Na vele andere geprobeerd te hebben hen ik nu voor deze Siemens gekozen. Hij zet echt heerlijke koffie en cappuccino, echt perfect! Een aanrader als u goede koffie wilt.

Pluspunten

• Stiller dan de andere merken
  • Warm en snel klaar

Minpunten

• geen.

Ray 14-01-2017

Siemens EQ6

Zeer veel instellingen waardoor de koffie volledig op je persoonlijke smaak kan afgesteld worden. Verder is het melksysteem zeer onderhoudsvriendelijk zoals ook de rest van de machine en zijn de kleinste onderdelen goed te reinigen. Er is duidelijk gekozen voor kwalitatieve materialen zoals aluminium. Enig klein minpuntje is dat het opvangbakje voor de koffiegruis zeer klein is waardoor dit vaak geleegd moet worden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen, en voor ieder wat wils.

Minpunten

• Een te kleine opvangbak.

H.W. Nijland 30-11-2016

Mooie machine voor in de keuken werkt goed

Hebben al jaren deze koffie machines in oude uitvoering zet prima koffie en eenvoudig te bedienen - een aanbeveling dat het water en afval reservoir groter is een ongeveer gelijk op loopt met boven reservoir.

Pluspunten

• prima koffie
  • eenvoudig
  • prima uiterlijk

Minpunten

• water reservoir
  • opvangbak klein

Boneka 24-12-2016

Wat is eigenlijk het verschil met de vorige series uit '14 en '15 behalve de extra merkhouder?