Siemens TI313219RW - Reviews

Diepte
42,00 cm

Ron Peters 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend koffieapparaat!

Voordat we een nieuw koffieapparaat gingen kopen, hadden we voor ons zelf enkele criteria opgesteld: goede koffiesmaak, gemakkelijk te bedienen, degelijk, gemakkelijk schoon te houden, lager geluidsniveau en het budget. Deze Siemens voldoet aan alle onze criteria. We hebben alleen meer geld uitgegeven dan we van tevoren van plan waren. Maar dit kwam door het professionele dichte binnenwerk van het apparaat waardoor volgens ons de kans op storingen gering zal zijn. Bij ons oude apparaat hadden we na iedere drie kopjes koffie een storing. Door de goede uitleg van de medewerker van de Mediamarkt kregen we een goed vergelijk te zien tussen een gesloten en open binnenwerk van een koffieapparaat.
Daarnaast heeft dit apparaat enkele mogelijkheden waar we van tevoren niet aan hadden gedacht. Dan kun je denken aan het afstemmen van de vulhoeveelheid koffie in verhouding tot je eigen kopje, de koffiemaalgraad en het automatisch uitschakelen.
Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding prima.

Pluspunten

• Goed smaak van de koffie
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Degelijkheid
  • Gebruiksgemak
  • Weinig geluid bij het malen van de koffie

Minpunten

• Vormgeving
  • Hogere prijsklasse

Super expressomachine👍 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen voor jong en oud

We hebben deze koffiemachine gekocht omdat je er verschillende soorten koffie mee kan maken en het melkopschuimsysteem is gelijk te gebruiken terwijl je koffie gemaakt wordt.ideaal voor ons gezin om makkelijk en snel een cappuccino en latte machiato te maken. Wij zijn blij met de aankoop van deze super all in expressomachine. En heel belangrijk( maakt niet zoveel herrie tijdens het malen)👍👍👍👍👍😍

Pluspunten

• Snel en makkelijk te bedienen
  • Maakt niet zoveel herrie tijdens het malen

Siemens T1313219RW 26-11-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke koffie

Nog nooit zo heerlijke koffie gedronken
Geweldig super koffiemachine
Van gewone koffie tot cappuccino
en een heerlijke late-macchiato
Een echte aanrader

Paulien Kovacs 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

...geweldig koffiemachine!

Ondanks de wat hogere aanschafprijs is deze volautomaat het zeker waard. Goede hete koffie, een hete cappuccino en een sterke espresso! Super eenvoudige bediening en een heel mooie vormgeving. Een aanwinst in de keuken. Warmt heel snel op, maalgeluid niet hinderlijk. Nog een heel groot voordeel is dat zetgroep en lekbakjes aan de voorzijde bereikbaar zijn.

Pluspunten

• Lelekkere, hete koffie of cappuccino
  • bediening
  • design
  • geluid

Minpunten

• nog geen kunnen vinden