Magimix Expert & Milk antraciet, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Expert & Milk antraciet, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Ronald 02-01-2020

slechte aankoop

Ik sluit mij aan bij negatieve reviews die er al staan. Het klopt allemaal. Mooi design, duur apparaat maar werkt echt heel erg slecht. Capsules die worden geplet en moeilijk verwijderbaar zijn, veel water in het opvangbakje en weinig in je kopje, diverse keren laten repareren door Nespresso (goede service) maar elke keer weer hetzelfde liedje. Als je belt met een klacht over veel water in opvangbakje dan hoort dat erbij. kansloze opmerking. Apparaat gaat vandaag bij grofvuil.

Pluspunten

Minpunten

• duur
  • werkt echt slecht

Susanne Eveline 01-10-2019

Mooi design, veel defecten

Dit is onze derde Nespressomachine. Na de eenvoudigere Pixie en vervolgens de Citiz & Milk, lieten we ons verleiden door het mooie design van de Expert Nespressomachine. We hebben deze machine twee jaar geleden aangeschaft . In eerste instantie een prima apparaat, en makkelijk te bedienen. Hoewel we het apparaat regelmatig ontkalken vertoonde deze al vrij snel, na nog geen 4 maanden mankementen. Het wateropvangbakje is na twee kopjes koffie helemaal vol en water lekt op het aanrecht. Ook worden de capsules met grote regelmaat geplet, waardoor er alleen water in het kopje komt. De geplette capsules zijn moeilijk te verwijderen. In twee jaar tijd is deze machine 3 keer in reparatie geweest. Goede service van Nespresso, maar vooral ongemakkelijk voor ons. Nu het apparaat voor de vierde keer defect is binnen twee jaar tijd en de garantietermijn een week verstreken is, waardoor de kosten voor onze rekening zijn, gaat deze Expert Nespressomachine de deur uit. Voor ons nooit meer deze machine. Wij kiezen nu weer voor de stabiliteit en degelijkheid van de Citiz & Milk. Iets minder fraai van design, maar veel betrouwbaarder en meer gebruiksgemak voor minder geld.

• Lekkere koffie

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Geplette capsules
  • Wateropvangbak snel vol
  • Prijs/kwaliteit slecht
  • Lekkage gevoelig
Suzanne 22-03-2020

Dit is ook precies ons verhaal.. erg vervelend.

Jeroen 07-08-2019

Onbetrouwbaar

2 jaar in bezit en nu voor de derde keer defect, geklaagd bij Nespresso maar geen reactie. Als tie t doet lekkere koffie. Alleen Nespresso cups gebruikt!

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Onbetrouwbaar

huib 07-08-2019

warme koffie

Mooie Machine hij neemt iets meer ruimte in en de bediening is simpel en makkelijk en de schuif waaronder het kuipje zit werkt geweldig het kost geen kracht het dicht duwen ook de melkopschuimer werkt stil en warmt de melk goed op

Martje 06-07-2019

Helemaal ruk, na 1 jaar en qua maand meer koffie in opvangbak dan in koffiekop. Alles geprobeerd niks helpt.

Pluspunten

• Temperatuurinstelling

Minpunten

• Duurzaamheid/kwaliteit

Arthur 31-05-2019

Helaas niets positiefs te melden

Dit apparaat is met afstand de slechtste aankoop die ik gedaan heb. Met originele nespresso capsules is het veel te kleine lekbakje vol waardoor het overstroomt. Ik ben ermee terug geweest maar kreeg te horen dat het apparaat goed werkt. Het hoort er dus blijkbaar bij dat per kopje koffie ongeveer 30 procent van het water in het lekbakje stroomt. Even een keer minder scherp en je bent een kwartier bezig met het opdeppen van het water. Vorige week heb ik het apparaat weggegooid. Doorverkopen was geen optie omdat ik een ander niet wil opzadelen met deze ellende. Ik heb nu de lattissima touch gekocht. Wat een verademing. Per kopje slechts een paar druppeltjes in het 2x zo grote lekbakje.

Pluspunten

• Design is mooi

Minpunten

• Te klein lekbakje
  • Maakt herrie
  • Prijs kwaliteit
  • Werkt niet goed met originele capsules
  • Werkt niet met imitatie capsules

Leen 29-05-2019

Snel defect

Product 2,5 jaar in bezit
Is al 2 keer gerepareerd na lekkages van het apparaat
Nu voor de 3e keer defect
Koop ontbonden en krijg een vijfde deel van de aanschafprijs terug

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Snel defect
  • Hoge afschrijving

Ing 22-02-2018

Prachtige koffiemachine, heerlijke koffie!

Gebruiksvriendelijk en bezit alles wat je mag verwachten van de (duurdere) koffiemachines van Nespresso (en Krups!)

Pluspunten

• Snel verse cappuccino!
  • Goede warme koffie!
  • Mooie vormgeving!
  • Zelf verwijderde cupje!
  • Waarschuwindicatie knop!

Minpunten

• Houd cup-opvang-bakje in gaten, ‘snel’ vol ;)

Jannie 02-02-2018

Mooie uitstraling.

Je moet al heel snel de waterbak legen anders krijg je water op je aanrecht. Als de machine uit is geweest moet je er op letten op welke stand hij staat. Er komen hele kleine kopjes koffie uit, zonder dat je de nespresso wil. Melkopschuimer doet het perfect. Met de goede cupjes is de koffie prima. Ik zou hem niet aanbevelen.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Uistraling
  • Snel warm.
  • Water makkelijk bij te vullen.

Minpunten

• Weinig koffie
  • Waterbak snel vol
  • Verkeerde stand na dat hij uit is geweest.

Sandra 16-01-2018

Mooi design, vele opties

Hiervoor ook een Nespresso gehad maar wilde nu een wat nieuwer model. Zeer tevreden, mooi design, veel opties en zeer lekkere koffie.

Pluspunten

• Warmte regelaar
  • Makkelijke schuif voor cups
  • Weinig lawaai

Diana121266 28-12-2017

Prima espresso apparaat

Lekkere koffie, goed op temperatuur. Jammer dat een cappuccino niet volautomatisch gemaakt kan worden. Snel gebruiksklaar.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Hete koffie

Minpunten

• Niet volautomatisch

Bas van Beek 30-11-2017

Prachtig apparaat

Sinds een week heb ik het apparaat en ik ben er erg tevreden mee. Het apparaat heeft meer dan voldoende standen om de verschillende soorten koffie op de juiste manier te kunnen drinken. Er zit een grote waterbak bij wat perfect is. Daarbij werkt de melkschuimer echt goed en komt er heerlijk melkschuim uit. Daar bovenop komt het prachtige design wat mooi staat op het keukenblad.

• Grote waterbak
  • Veel verschillende standen qua maat

Geert-Jan 06-03-2017

Traag en slecht instelbaar, bovendien geen retour mogelijk

Waardeloos apparaat, traag, buiten de 4 standen slecht instelbaar. Duur apparaat dat geen toegevoegde waarde biedt boven een goedkoop standaard nespresso apparaat

netnas67 21-10-2018

Kan waarschijnlijk geen nederlands lezen zitten heel veel stel mogelijkheden op.