Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart op Kieskeurig.nl.

6,6

Rogier 09-01-2017

Drama apparaat

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Foutcodes, geplette cupjes, oververhit, drab dat van binnenuit beschimmeld en wel naar buiten komt via de naden, lekbak overstroomt na 2 kopjes en apparaat staat al snel in een plens troebel water en geeft diverse foutcodes! Daarnaast erg veel geld voor wat plastic met een bluetooth module. Ook er bevattelijk voor vlekken van vette vingers die er vervolgens lastig uit te krijgen zijn.

Minpunten

• Ziet er goedkoop uit en voelt evenzo
  • Hoge prijs
  • Mega slechte klantenservice

JRP 23-11-2017

Afblijven en verder gaan kijken

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Zie svp voorgaande recensies, indien het ding goedkoper was geweest had ik het al met liefde het raam uitgelazerd.

Deze gekocht voor de melkopschuimer en dit is zo ongeveer het gedeelte dat zonder problemen draait. Temperatuur instellen leuk maar dat doe je 1 keer en daarna ook niet weer.
Het lekbakje is veel te klein. De verwerking van het water naar het cupje gaat klaarblijkelijk niet zoals het hoort. Cupjes die wel / niet werken en verschillende merken geprobeerd, idem nespresso zelf, maakt allemaal niet uit. Foutmeldingen en uiteindelijk deed het helemaal niets meer.
Na 4 weken retour gebracht en dit bleek net te laat te zijn om het terug te nemen (!!). Bij de mediamarkt zelf geprobeerd met zelfde resultaat, niet functionerend. apparaat door hun aangeboden ter reparatie en retour met de opmerking dat technisch alles in orde is, inderdaad, geen problemen.

Nog geen half jaar later slechts de halve hoeveelheden aan koffie in je kopje, de rest in het lekbakje welke met regelmaat naar 4 espresso's met plezier de rest van het water over het aanrecht laat lopen. Wederom retour en wacht nu verder af.

Lang verhaal, resultaat; bedenk je 3 keer. Veel geld voor niet functionerend apparaat met hoop problemen.

Pluspunten

• melkopschuimer
  • verschillende water hoeveelheden

Minpunten

• zie beoordeling. lijkt me voldoende

Jan 29-10-2017

Koffie zetmachine Krupp

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Een rampen koffie zetmachine van Krupp zit te veel elektronica aan waar je zelf geen invloed op hebt !

Minpunten

• staat zo op tilt
  • loopt veel water uit

Miriam 15-07-2017

Fijn apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Fijn apparaat. Na jaren een stilstaande senseo te hebben gehad, want die koffie vond ik echt niet lekker, nu mezelf dit apparaat cadeau gedaan.
De koffie functie is ideaal, espresso, lungo of toch liever een ristretto en of americano, je stelt het gemakkelijk in. De smart functie vanaf de telefoon heb ik nog niet echt gebruikt.
De melkopschuimer die er bij zit is echt ideaal. Elke dag begin ik nu met een heerlijke cappuccino.
De warm water functie is erg prettig, ik kan me alleen voorstellen als je meer dan 2 kopjes wilt tappen dat het dan lang duurt, maar nog altijd sneller dan een waterkoker.

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • warm water

Minpunten

• warm water bij veel kopjes kan lang duren

Tinka 07-04-2019

Goede koffie, makkelijke bedienen, bluetooth minder

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Daar mijn oude apparaat met automatische melkopschuimer niet meer warm. Heb ik dit apparaat gekocht. Daar ik wel graag met melkopschuimer wilde, maar met apparaten van DeLonghi toch niet helemaal uit de voeten kan. Hij is makkelijk te bedienen, koffie goed heet, melk makkelijk op te schuimen. Alleen de toegevoegde waarde van de bluetooth vind ik nog ver te zoeken. Je het apparaat dan ook op afstand moeten kunnen aanzetten. Dan zou het wel iets handiger zijn. Verder heel tevreden. Behalve nu over de Aeroccino. Sinds kort brandt de melk aan. Ik ben nog aan het uitzoeken waardoor dat zou kunnen komen.

Pluspunten

• goede melkschuim
  • hete koffie

Minpunten

• bluetooth weinig toegevoegde waarde

Johan Parent 18-02-2019

Voor de tweede keer lekkage

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Ook bij het tweede apparaat na ruiling nog steeds last van een lekkage. Niet veel, maar wel lastig. Verder een prima apparaat.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Lekt langzaam water

SomRoq 22-03-2018

Degelijk apparaat, mooi uiterlijk, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Prachtige machine met veel instellingsmogelijkheden. Snel warm en stiller dan onze vorige Nespresso machine. De melkopschuimer is echt TOP!

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Melkopschuimer

Sandra 15-03-2018

Mooi design

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Voor het eerst een Nespresso apparaat, nadat onze piston espressoapparaat kapot ging. Erg lekkere koffie, makkelijk in gebruik, hele goede schuim voor de cappuccino, kortom wij zijn heel tevreden!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden qua koffie.
  • Koffie is lekker warm
  • cappuccino opschuimer schuimt heel lekker op