Siemens TE617203RW - Reviews

Hoogte
38,50 cm
Breedte
28,00 cm

Beoordeling op basis van 245 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Sigrid 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slecht apparaat

Wij hebben de pech dat we een apparaat hadden dat vanaf moment 1 ons niet hebben gebracht waar we op hadden gehoopt. Maakte meer lawaai dan voorspelt en dan in de winkel, 2 gelijk kopjes koffie, of enigzins gelijk is onmogelijk. Led lampjes hebben het begeven en maalt geen bonen meer.

GeertjeBoZ 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi machien, maar toch......

Het is een mooi, modern koffiezetapparaat, zeer gebruiksvriendelijk en met een ruime keuze. Er zijn voor mij 2 verbeterpunten. Belangrijkste is dat de cappuccino niet echt goed heet te krijgen is. De temperatuur is zodanig dat je direct moet gaan drinken en dan nog......... Ik ben hiermee teruggegaan naar de verkoper (Mediamarkt) die mij adviseerde om de temperatuur via het menu op "max" te zetten. Dat heb ik gedaan maar heeft geen verbetering gebracht. Best een minpunt. Als tweede meld ik de geld-retour-actie. Daar gaan geheid mensen geen gebruik van maken in die zin dat ze het op enig moment opgeven. Men heeft dat zo hoogdrempelig gemaakt dat je er of niet doorheen komt of het gewoon niet lukt omdat je ergens vastloopt. Ik heb het op mijn I-pad en laptop geprobeerd, maar helaas.............

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Cappucino absoluut niet goed warm te krijgen.
  • Zeer ingewikkelde geld-retour-actie

Helga en Uwe 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, eenvoudig bedienbare machine

We zijn lange tijd op zoek geweest naar een machine die eenvoudig bedienbaar is, lekkere koffie zet en er ook nog eens mooi uitziet.

Deze machine voldoet wat ons betreft aan alle drie de voorwaarde.

Bij de vele ervaringen over volautomaten hebben we gelezen dat de cappuccino niet echt heel erg warm is, omdat je koude melk gebruikt. (wij vinden dat echt wel mee vallen)
Heel simpel op te lossen door houdbare (dus niet uit de koelkast) melk gebruiken, of de melk even voorverwarmen in de magnetron.
Iedereen kan deze eenvoudige machine bedienen.
Wat voor ons belangrijk is, dat hij 2 kopjes tegelijk kan zetten.
wat ook super fijn is dat je de smaaksterkte kan aanpassen, gewoon een kwestie van uitproberen wat je lekker vind.
kortom, het is een flinke uitgave maar we hebben er geen spijt van.

Pluspunten

• lekkere en veel verschillende soorten koffie
  • mooie uitstraling van de machine
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig schoon te maken
  • groot waterreservoir

Minpunten

• ik kan er niet 1 bedenken

Marion 28-01-2017

Heb 1 dag dezelfde machine.
2x eerder 2x een siemens gehad.
Hebben jullie lekkere koffie gevonden?
Vind dat nogal een zoektocht.

P.verbaan Eindhoven 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

P.verbaan Eindhoven

Mooi uiterlijk makkelijk in gebruik + punt je kunt 2 kopjes tegelijk van iedere smaak zetten , iets aparts , duur apparaat maar dan heb je ook wat, het apparaat is zeer stil wij hadden eerst een delonghi maar deze maakte veel meer herrie bij het malen , en tot slot het water voor de thee kan iets warmer maar verder zijn wij zeer tevreden tot nu toe wij hebben dit apparaat nu 5 dagen in huis .

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Thee water iets warmer

NK 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie, stil apparaat, veel mogelijkheden.

Erg blij met dit apparaat. Malen van koffiebonen en melkafgifte bijzonder rustig/stil. We proeven nu echt weer de heerlijke intense koffiesmaak. Veel keuze in soorten van koffie en in hoeveelheid van grootte. Twee Cappucino of Latte Macchiato maken is echt ideaal. Wij hadden hiervoor een apparaat met aparte melkkan, nu pijpje direct in melkpak, voor ons ideaal. Geen ingewikkeld gedoe met schoonmaken van de melkkan. Apparaat spoelt zichzelf en melkpijpje schoon.
Prijzig apparaat, dat wel, maar we zijn er wel heel blij mee.

Pluspunten

• Stil, rustig
  • Smaak koffie intens lekker
  • Zelf reinigend zowel apparaat als melkafgifte

Minpunten

• Prijzig

Joloel 14-10-2017 Product paar maanden in bezit

Prima product en duidelijk scherm.

Jammer genoeg hadden wij de pech dat wij na 1 maand gebruik de machine moesten terugbrengen omdat de condensator doorgebrand was. Dus na 1 maand !!!!! Het werd keurig afgehandeld door de Mediamarkt. Nu doet hij het weer prima.

Pluspunten

• lekkere espresso e.a.

Minpunten

• eerste kopje gauw koud

Lies73 25-09-2017

Eenvoudige bediening en heerlijke koffie

Machine 3 weken in gebruik en uiterst tevreden over het gebruikersgemak en de kwaliteit van de diverse koffievarianten.

GBrouwer 22-09-2017

Geweldig apparaat

Hiervoor had ik een Bosch TCA7321die na 12000 kopjes ging lekken, dus mooi argument om een nieuwe aan te schaffen. Na wikken en wegen voor de Siemens Q6-700 gekozen omdat deze overeen komt met de oude koffiemachine.
Apparaat is nog stiller dan de oude en alle gebreken van de Bosch zijn bij de Siemens opgelost. (uitlooptuit demontabel/ koffielade geen slechte sluiting etc.)
Capacino's/Latte zijn uitstekend, en uiteraard de normale koffie.
Na enkele experimenten met maling en sterkte nu een perfect kopje koffie.
Enigste minpuntje is dat de keuze voor sterkte instelling wat beter zou kunnen. Nu moet je tig keer drukken als je mindere sterkte wil dan je voorganger. Dit zou met een software update eenvoudig op te lossen zijn.

Mlindeman 18-09-2017

Fantastische machine.

De machine voldoet aan alle verwachtingen. Na het lezen van alle recensies en de hulp van een verkoper, deze machine aangeschaft.
Veel instelmogelijkheden en goed hete koffie.
De machine is zeer stil tijdens het malen en het zetten van de koffie.
Nu drie weken in gebruik en zo'n 70 kopjes verder.

Anneke47 06-09-2017

Geweldige koffie

Heb de machine nu 2 maanden in gebruik. Prima koffie. Wel veel schoonmaken. Lekschaal zit snel vol. cappucino Niet warm genoeg.

Miranda 05-09-2017 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijk en een plaatje om te zien!

Wij zijn uiterst tevreden over dit apparaat. Buiten het feit dat het er gewoon heel goed uit ziet is het gebruiksvriendelijk! Veel verschillende koffies te maken in een handomdraai. Ook het schoonmaken is erg makkelijk. Apparaat geeft het zelf aan dus top. Het enige nadeel wat wij ondervinden is dat als je heet water kiest, je toch altijd een beetje koffiesmaak proeft, dus we gebruiken hem niet voor thee, maar verder super apparaat!

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • veel koffiekeuzes
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Heet water smaakt naar koffie

Shovon 30-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede Machine

tot nu toe ben ik wel tevreden. ik was nooit een koffie-drinker, maar sinds de komst vd machine, wel.Ik denk de water filter is van enorm belang hier (moet gewisseld worden elke 10 weken of zo).Ik merk de kwaliteit vd koffie uitgifte is enorm gehecht aan de (frisheid) vd water-filter. voor de rest de Machine doet waarvoor het bedoeld is.

sellinglennon 28-08-2017

Verliefd!

Apparaat een dag in bezit. Acht kopjes koffie verder en nu al getrouwd met dit prachtige apparaat! Ze ziet er fantastisch mooi uit. Het display is erg duidelijk leesbaar. Soms reageert het niet meteen. Geeft niets. Veel opties qua koffie en met name de sterkte ervan. Koffie wordt mooi gezet. Smaak is erg goed. Met 19 bar wil dat ook wel.

G en G 24-08-2017

Echte aanwinst

Heerlijke koffie. Heel gebruiksvriendelijk apparaat. Goed van temperatuur. Kunt hem helemaal instellen aan eigen koffie wensen. Kortom een hele goede aankoop.

Melanie MvO 16-08-2017

Top kopje koffie!

Veertien dagen geleden de TE617203RW aangeschaft. Echt een geweldig apparaat dat zonder al te veel lawaai precies de koffie zet die je wenst. Of het nou sterk of mild is, cappuccino of gewoon koffie of lekkere sterke espresso. Dit apparaat vervult al je wensen. We hopen dat we er lang plezier van zullen hebben. Maar dat vertrouwen hebben we, want van zijn voorganger hebben we meer dan 10 jaar kunnen genieten. Siemens heeft dus zijn kwaliteit al bewezen.

Jan_Groningen 12-08-2017

Goede machine die doet wat die doen moet

Smaak koffie goed en genoeg mogelijkheden voor het instellen voor een goede bak. De melk mag wel iets warmer voor de Cappuccino en Latte Macchiato. Waar het niveaumeter van de lekbak zit (misschien heb ik niet goed gekeken), ben ik nog niet achter. De lekbak was behoorlijk vol en is dan lastig om te legen zonder te kliederen. Verder staan de machine goed in de keuken en doet wat die moet doen. Onze vorige Siemens heeft bijna 18000 kopjes gezet, hoop dat deze het ook zo lang vol houdt.

Edenlekkerekoffie 08-08-2017

Fantastisch gebruikersvriendelijk koffiemachine

In juni aangeschaft en bij elk bezoek van vrienden en kennissen hoor ik dezelfde opmerkingen: Wat een lekkere koffie en wat een keuze!!

Rick1965 27-07-2017

Lekker snel en stil

Veel plezier van de Siemens volautomaat
Snel klaar en redelijk stil makkelijk schoon te maken dus onderhoud is goed vol te houden

Sjaak Haasnoot 21-07-2017

Top automaat voor heerlijke koffiesoorten!

Deze volautomaat van Siemens hebben wij sinds een week in huis.
Het apparaat werkt uitstekend en maakt diverse koffiesoorten voor je klaar!
Over smaak valt niet te twisten, en daarom moet je wel de juiste bonen vinden en wat experimenteren met oa. de maalgraad.

Zeer eenvoudig schoon te houden!!

Had deze wel een jaar eerder willen hebben!

Houten 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte koffie bij een optimaal gebruiksgemak !

Gebruiksgemak, heel goede koffie en mooi design wat goed past bij alle overage inbouwapparaten van Siemens in onze keuken

Pluspunten

• zeer goede koffie
  • gebruiksgemak bij mooi design
  • goede rijs kwaliteitverhouding