Siemens TE617203RW - Reviews

Beoordeling op basis van 210 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sigrid 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slecht apparaat

Wij hebben de pech dat we een apparaat hadden dat vanaf moment 1 ons niet hebben gebracht waar we op hadden gehoopt. Maakte meer lawaai dan voorspelt en dan in de winkel, 2 gelijk kopjes koffie, of enigzins gelijk is onmogelijk. Led lampjes hebben het begeven en maalt geen bonen meer.

Helga en Uwe 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, eenvoudig bedienbare machine

We zijn lange tijd op zoek geweest naar een machine die eenvoudig bedienbaar is, lekkere koffie zet en er ook nog eens mooi uitziet.

Deze machine voldoet wat ons betreft aan alle drie de voorwaarde.

Bij de vele ervaringen over volautomaten hebben we gelezen dat de cappuccino niet echt heel erg warm is, omdat je koude melk gebruikt. (wij vinden dat echt wel mee vallen)
Heel simpel op te lossen door houdbare (dus niet uit de koelkast) melk gebruiken, of de melk even voorverwarmen in de magnetron.
Iedereen kan deze eenvoudige machine bedienen.
Wat voor ons belangrijk is, dat hij 2 kopjes tegelijk kan zetten.
wat ook super fijn is dat je de smaaksterkte kan aanpassen, gewoon een kwestie van uitproberen wat je lekker vind.
kortom, het is een flinke uitgave maar we hebben er geen spijt van.

Pluspunten

• lekkere en veel verschillende soorten koffie
  • mooie uitstraling van de machine
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig schoon te maken
  • groot waterreservoir

Minpunten

• ik kan er niet 1 bedenken

Marion 28-01-2017

Heb 1 dag dezelfde machine.
2x eerder 2x een siemens gehad.
Hebben jullie lekkere koffie gevonden?
Vind dat nogal een zoektocht.

P.verbaan Eindhoven 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

P.verbaan Eindhoven

Mooi uiterlijk makkelijk in gebruik + punt je kunt 2 kopjes tegelijk van iedere smaak zetten , iets aparts , duur apparaat maar dan heb je ook wat, het apparaat is zeer stil wij hadden eerst een delonghi maar deze maakte veel meer herrie bij het malen , en tot slot het water voor de thee kan iets warmer maar verder zijn wij zeer tevreden tot nu toe wij hebben dit apparaat nu 5 dagen in huis .

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Thee water iets warmer

NK 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie, stil apparaat, veel mogelijkheden.

Erg blij met dit apparaat. Malen van koffiebonen en melkafgifte bijzonder rustig/stil. We proeven nu echt weer de heerlijke intense koffiesmaak. Veel keuze in soorten van koffie en in hoeveelheid van grootte. Twee Cappucino of Latte Macchiato maken is echt ideaal. Wij hadden hiervoor een apparaat met aparte melkkan, nu pijpje direct in melkpak, voor ons ideaal. Geen ingewikkeld gedoe met schoonmaken van de melkkan. Apparaat spoelt zichzelf en melkpijpje schoon.
Prijzig apparaat, dat wel, maar we zijn er wel heel blij mee.

Pluspunten

• Stil, rustig
  • Smaak koffie intens lekker
  • Zelf reinigend zowel apparaat als melkafgifte

Minpunten

• Prijzig

Annie Driessen 22-06-2017

Grootscherm

Wilde het koffiezet apperaat al jaren ,maar vondt hem te duur nu toch maar de knop door gehakt,
En o wat ben ik er blij mee.
Voldoet aan al mijn verwachtingen hoop dat het zo blijft maaaaaaar daar heb ik goede hoop op.
Ga er in ieder geval van genieten!!!

Kim 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Paar dagen in bezit en het is zo'n fijn en mooi apparaat. Makkelijk te bedienen en fijne weergave! Een absolute aanrader

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijke bediening
  • Heerlijke koffie

Ed joorse 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Andere koffie

We wilden wat anders dan de dure cupjes van Dolce Gusto. Jaarlijks geven we meer dan 1500 euro daaraan uit en een zak vol plastic. Dit apparaat is mooi en doet wat is aanbevolen. De aanduidingen op het apparaat zijn helder en de digitale informatie verschijnt helder in beeld zoals water bijvullen of schoonmaken. Twee zaken vallen op. Hoeveelheid water 1.7 l is weinig (groter reservoir extra leveren moet mogelijk zijn) en het water voor thee is niet heet genoeg om lekker te drinken. Kortom we zijn bezig de beste en lekkerste koffie uit te proberen en daar het apparaat per soort koffie af te stellen. Jammer dat er geen individuele afstemming mogelijk is voor dit bedrag.

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie instellen
  • Melk toevoegen
  • Mooi ontwerp voor in huis

Minpunten

• Hoeveelheid waterreservoir
  • Heet water minder gschikt voor lekkere thee

Joloel 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm alles wordt goed aangegeven

Omdat we graag espresso, capuccino drinken hebben we deze koffiemachine na lang zoeken aangeschaft en zijn er erg tevreden over. Het advies om de kopjes voor te warmen klopt, maar geen probleem.

Rachid 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat met grote display en lekkere koffie

Ik vind het een goed betaalbaar apparaat van 19 bar met heel makkelijke touch menu. En alles gaat automatisch, heerlijk.

Pluspunten

• 19 bar
  • vol automatisch
  • genoeg keuze
  • zelf reinigend melksysteem

Minpunten

• display wat lastig leesbaar bij volle zon

Buba 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Een leuke en zeer praktische koffieapparaat. Zeer makkelijk in gebruik en onderhoud. De enige tegenvaller is de temperatuur van de latte. Deze mag iets warmer. De rest van de koffieassortiment is prima op temperatuur!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk in onderhoud
  • grote scherm met de keuzeassortiment

Minpunten

• temperatuur van de latte is iets te laag

Ilana de Klerk 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

Iedereen kan koffie zetten!

Wat een gemak! Een heerlijke machine die al het werk voor je doet.
Geen melk meer opschuimen, groot waterreservoir, spoelt door bij opstarten en afsluiten en is ook nog eens een enorme eye-catcher in de keuken!
Deze machine hadden we jaren eerder moeten aanschaffen. Wij zijn fan!

Pluspunten

• Schuimt zelf melk op
  • Groot waterreservoir
  • Roestvrijstaal
  • Gemakkelijk in schoonmaak
  • Handig in gebruik

lydia 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

prachtig apparaat met digitale tiptoetsen

siemens is mijn favoriete merk voor koffiemachines ! makkelijk apparaat, heerlijke koffie, veel keuzes makkelijk onderhoud

Pluspunten

• makkelijke machine
  • heerlijke koffie

Minpunten

• inhoud water mag iets groter zijn 2 liter

TOLGA 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

TOP APPARAAT

wij zijn er super blij mee. Makkelijk en snelle koffie soorten klaar maken. Met een volle melk schuim voor latte en cappuccino

CarelGro 10-06-2017

Fijne koffiemachine

Dit is onze 3e koffiemachine in 17 jaar. Deze machine maakt in verhouding veel minder lawaai dan de vorige, Ook de bediening is nog beter uitgevoerd dan de vorige machines. Wij hebben gekozen voor deze machine omdat deze de hoogste druk 19 bar heeft. Dit komt het zetten van de koffie ten goede. Kortom een goede keus voor een ieder die van lekkere koffie houdt en niet van Senseo en soortgelijke koffie gediend is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Peer 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat

Nu een week in huis. Volledig tevreden. Het malen van de bonen is heel stil t.o.v. bijv een Magimix nepresso machine.
Snel warm en nu al heerlijke koffie, ook al hebben we nog maar 1 soort koffiebonen getest. Nadeel: eigenlijk teveel keuze mogelijkheden bij elke soort koffie: 6 sterktes, 3 standaard keuzemogelijkheden qua volume, maar binnen het volume weer minimaal 3 keuzemogelijkheden. Dus we kunnen nog volop proberen hoe elk type koffie smaakt. Dus nadeel?
Enig echt klein nadeel: de lekbak moet je tijdens een dag gebruik, als je na een bepaalde tijd het apparaat automatisch laat uitschakelen, wel een keer extra legen, maar dat is zo gebeurd.

Pluspunten

• Geluid van bonen malen niet storend
  • Snel opgewarmd
  • Super makkelijk menu

Minpunten

• Het blijft een behoorlijke uitgave

Dor. 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat!

Door de hogere drukvoering in het waterbron is de koffiesmaak nog sterker! gebruiksvriendelijk, en alles is mogelijk met het apparaat!

Jeroen 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Sieraad voor het aanrecht

Prachtig apparaat, degelijk gebouwd. Direct uit de verpakking, water/bonen er in en genieten van heerlijke hete koffie. De melkopschuimer werkt fantastisch. En ook de heet-water functie voor een kop thee is heel handig.

Pluspunten

• Temperatuur instelbaar
  • Kopgrootte instelbaar
  • Makkelijk te reinigen. Ook melk opschuimer
  • RVS
  • Degelijke kwaliteit

Minpunten

• Scherm is niet heel helder
  • Zit geen melk kan bij.
  • Water filter wil drijven na installatie.

Ton 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Voldoet ruim aan hoge verwachtingen

Mooie machine die zeer degelijk aanvoelt. Keuzepaneel is verlicht alsmede het gedeelte waar de koffie uitkomt. Melkstaafje is ideaal, direct het pak melk in en de heerlijke cappuccino staat klaar. Geluidsarm en veel opties om je koffie af te stemmen op jouw behoefte. Zeer blij mee.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • mooi apparaat
  • melkstaafje
  • automatische schoonmaakfunties

Minpunten

• nog geen

Richard 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heel stil,heerlijke koffie en prachtig apparaat in je keuken

Er is zoveel keuze... dus best heel moeilijk. In eerste instantie werden we aangetrokken door het model ofwel de verschijning. Het apparaat ziet er heel tof uit. Ook andere reviews waren lovend. Maar je moet altijd afwachten, wat het apparaat in werkelijkheid doet. Nou, dat valt niet regen :). Hij is inderdaad heel mooi en heel stil! De vorige hoorde je behoorlijk, maar deze... doet hij het nu? als we in de kamer zitten. Ook de wijze, waarop men de melk toevoegt is heel makkelijk. Die mag misschien wel iets warmer zijn... maar misschien moeten we daar nog wat ervaring mee doen. De koffie is heet (genoeg). We hebben de zet-temparatuur wel op max. gezet. De koffie smaakt echt goed. Beter dan bij onze vorige. Je proeft het echt. Meer smaak. Al met al heel tevreden,

Pluspunten

• Uitelijk
  • Smaak
  • Eenvoud bediening
  • 2 kopjes gelijktijdig

Minpunten

• "Warmte" melk misschien???

Dick Sterk 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Genieten in een handomdraai!

Al jaren genieten wij van de producten van Siemens. Het was dan ook vanzelfsprekend om ook de koffie machine aan te schaffen. We maken in een handomdraai koffie, cappuccino, latte Machiato en espresso. Maar ook warme melk en warm water zijn zo klaar. Kortom puur genieten. Daarnaast is dit apparaat zelf reinigend. En dus zeer praktisch in gebruik. Wij zijn er super blij mee. Echt een aanrader voor de echte koffie genieters!

Pluspunten

• Alles instelbaar
  • Zelf reinigend
  • Veel keuzen mogelijkheden
  • Compact