Siemens TI303203RW - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
latte macchiato

Harry Bijl 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig en super lekkere koffie

Wij zijn geen grote koffiedrinkers, maar stellen smaak erg op prijs. Deze is zeer in orde, ook de temperatuur.
Niet zo'n groot apparaat en zeer eenvoudig te reinigen. Geen melkslangen en uitloop.
Geen losse of extra kannen voor de melk. Gewoon eerst in het kopje of glas schenken. De rest gaat vanzelf.
De bediening is daarom een ware vinding, met name de schuimlans.
Perfecte cappuccino en latte.
De hoeveelheid eenvoudig eenmaal ingesteld en aangepast aan de inhoud van jou servies, deze bewaard hij automatisch voor de volgende kop. Dit per keuze menu. Al die instel mogelijkheden op diverse andere apparaten, zien wij voor ons niet de meerwaarde.
Maakt bij gebruik geen overdadige herrie, met name het melkschuim proces. Op andere instap modellen, is hier nog wel eens behoorlijk sprake van.
Over duurzaamheid kan ik geen oordeel geven. Bovendien is dit model nèt op de markt. Gezien merk reputatie verwacht ik geen teleurstelling.
Kortom, erg tevreden.

Pluspunten

• Bediening
  • Reinigen
  • Smaak
  • Temperatuur
  • Past in iedere keuken

Minpunten

• Soft touch is even wennen

A. ter Woerds 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compact volautomatisch espressoapparaat

Op zoek naar een espressoapparaat met bonenreservoir, gevallen voor de Siemens EQ3. Dit wegens de compacte maar ook veelzijdige vormgeving ervan.
Geen gedoe met slangetje of stoompijpje, wat slijtgevoelig is en extra schoonmaakwerkzaamheden met zich mee brengt.

Pluspunten

• Compact
  • Veelzijdig

Minpunten

• Beperkt bonenreservoir
  • Beperkte watertank