Nivona CafeRomatica 788 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 788 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Michiel 30-08-2018

Kwaliteitsmachine met veel mogelijkheden, goed te reinigen

Zeer fijne en en volledige kwaliteitsmachine. De melkschuim voor cappuccino is van zeer mooi en fijn microschuim, dit geeft een zeer zachte en romige smaak aan je cappuccino. Alle recepten zijn naar smaak aan te passen in hoeveelheid, fijnheid van de maling, doorlooptijd en pompdruk waardoor je de machine helemaal kunt afstellen naar eigen smaak.
Zetgroep is eenvoudig eruit te halen en schoon te maken. Dit voorkomt ophopingen van oude koffie en muffe smaak wat vaak gebeurt bij Jura. Duits kwaliteitsmerk dat geproduceert in Zwiterland, dat merk je aan alles.

Pluspunten

• Zeer goede melkschuim
  • Recepten naar eigen smaak volledig aan te passen
  • Zetgroep verwijderdbaar voor hygiene
  • Handige app voor recepten en onderhoud
  • Premium look-and-feel

Minpunten

• Bonenreservoir is wat klein
  • Relematig moeten legen van lekbak

Peter 13-06-2018

Super fijn apparaat

We hebben het app sinds oktober 17. Super lekkere koffie en het apparaat functioneerd perfect. Heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Onderhoud
  • Keuze aan producten

Minpunten