Saeco volautomatisch koffiezetapparaat HD8918/41 Incanto met melkkan titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco volautomatisch koffiezetapparaat HD8918/41 Incanto met melkkan titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dorus 29-12-2016

prima machine maar luidruchtig

De Saeco volautomatisch koffiezetapparaat Incanto HD8918/41, met melkkan, titanium is een professionele machine die doet wat hij moet doen: goede koffie zetten. De koffie is, na een aarzelende opstart (hij heeft even tijd nodig om op smaak te komen), prima te drinken, voldoende heet en er is een gevarieerde keuze in koffiesoorten en -sterktes. De bediening is eenvoudig als je de bijgeleverde gebruiksaanwijzing er in eerste instantie bijhoudt. Het schoonmaken is een werkje op zich en ook het dagelijks onderhoud (water bijvullen, bonen aanvullen, wateropvangbak legen, koffieopvangbak legen) vergt soms tijd. al met al een prima machine die weliswaar behoorlijk wat aandacht vereist maar prima koffie zet. Er is eigenlijk maar een groot nadeel: hij maakt veel lawaai. Als hij bezig is en je bevindt je in zijn nabijheid dan is een gesprek nauwelijks nog mogelijk, zoveel lawaai maakt het ding.

Pluspunten

• prima koffie
  • mooie vormgeving, geen plastic uitstraling

Minpunten

• veel lawaai
  • vergt veel aandacht