De’Longhi ECP 33.21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi ECP 33.21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Terry 01-11-2018

Kleine,compacte machine die zijn werk aankan

Geschreven voor: De’Longhi ECP 33.21

Ik heb deze machine een paar weken. Heerlijke koffie. Lekker warm en mooie schuimkraag.
Voor deze prijs een topper en terecht als beste koop uit de bus gekomen.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooie machine

David 18-02-2017

Prima espresso

Geschreven voor: De’Longhi ECP 33.21

Een paar weken geleden begaf mijn Seaco Poemia het plots met een vrij luide knal. Ergens was duidelijk iets kapot gegaan en gezien de leeftijd vond ik het niet waard daar een reparatie te laten uitvoeren. Was op zoek naar een apparaat van een zelfde grootte - dat wil zeggen niet te groot - en vergelijkbare kwaliteit. Een volautomaat hoef ik niet persé. Vind de handeling met piston wel prettig. Kwam via allerlei (review) sites op deze De Longhi uit en het bevalt uitstekend. Koffie goed heet en met een mooie crema laag. Zorg daarbij voor een goede kwaliteit koffie. Laat eerst wat water doorlopen en zet daarna je espresso. Resultaat gegarendeerd!
Gekocht bij Koffiediscounter in Naarden.

Pluspunten

• compact formaat
  • niet duur

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Ron 03-12-2016

Duidelijke machine eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: De’Longhi ECP 33.21

Simpel en eenvoudige espresso machine vriendelijk geprijsd goede snelle manier om een vers kopje koffie mee te zetten

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Makkelijk