Philips HD8829 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Meh88 19-12-2017

Zeer matig koffiezetapparaat

Laten we positief beginnen, de koffie en espresso die het apparaat zet zijn erg lekker.
De cappuccino echter niet. De melkschuimer bestaat uit veel verschillende onderdelen, onhandig in gebruik en schuimt ook zeer matig tot slecht.

Schoonmaken van het apparaat is een hoop werk en relatief onhandig, de water-opvangbak dient regelmatig geleegd te worden en is een grote platte lade en onhandig in gebruik.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Onhandig in gebruik/schoonmaak
  • Zeer matig/slecht melkschuim

Henk 26-09-2016

Uitstekend apparaat voor een goede prijs.

Mooi design, makkelijke bediening en schoonhouden van de machine. Maar vooral een heerlijk kopje koffie. Of het nou een espresso of een cappuccino is of zelfs een gewone bak , je geniet er voor de volle 100% van. Het doet je denken aan het kopje koffie in Italië.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed schoon te houden
  • Goed resultaat

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Bas 05-05-2017

hi, ik heb zelf deze machine ook gekocht maar hij is heel luidruchtig heb jij dit ook?

Viv37A 21-12-2017

lekkere koffie, maar lawaaiering

Machine uitpakken en installeren ging over het algemeen vrij makkelijk en goed. Het was wel lastig om het gedeelte voor warm water of melkschuim in de machine te duwen.
Bij het verlengstuk voor melkschuim zit ook iets aan het slangetje vast, maar waarvoor deze is...? (zie afb. 1)
Dat er een apart bakje/kannetje voor de melk is, is voor mij persoonlijk niet nodig of handig. Ik heb het wel gebruikt, maar op een gegeven moment zet ik het pak melk er gewoon naast.
Ik las wel ergens dat je je eigen variant aan koffie kunt opslaan, maar dat is me niet echt duidelijk hoe dit moet.
Als je veel bezoek hebt, dan is deze niet handig. Continu water en bonen bij laden en dan is de machine te langzaam.
Reinigingsfunctie is ook wel handig. Ik heb nog niet geprobeerd om de gehele machine een keer schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldS 19-12-2017

Super heerlijk koffie apparaat

Wat een geweldig koffie apparaat
Koffie in een hand omdraai.
Met dit heerlijke bonnen apparaat Kun je gemakkelijk een overtreffende cappuccino maken.
Perfecte koffie thuis

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak bediening
  • Gemakkelijk cappaccuino zetten

Minpunten

• Grote

Rob van DIjk 26-08-2017

Lekkere koffie, simpel te bedienen, deels onhandig ontwerp

Nu dik 3 maanden in bezit; daarvoor een DeLonghi. Koffie smaakt wat beter. De melk-afdeling wordt niet gebruikt (iedereen drinkt zwart hier). V.w.b. gebruiksgemak vind ik een paar dingen heel goed: het is een vrij smal apparaat; water aan de bovenkant, zodat je met een kan kunt bijvullen (bij DeLonghii altijd het reservoir er uit te trekken). Ook de verlichte knoppen zijn prettig. Het 2x indrukken (en dubbel knipperen) t.b.v. 2 koppen tegelijk moet je even weten, maar is ook wel handig. Wat ik ronduit stom vind is het koffiebonenreservoir: een opstaande rand waar altijd boven achter klem blijven zitten en het dekseltje niet meer past; en in het toch al niet zo grote reservoir zitten ook nog eens 2 dikke 'uitsteeksels' waar de bonen achter blijven hangen. Ook de afstand van de tuit naar het kopje is te groot; kan wel wat versteld worden, maar dan nog steeds. Kortom, het spettert nogal eens. De platte lade met het restant-water is enigszins verrassend vrij goed zonder morsen er uit te halen. Heb ik vrede mee, aangezien het apparaat er smal door kon blijven. Alles bij elkaar best tevreden, hoewel ik me een paar keer per week erger aan het bonenreservoir.

Pattyh 09-04-2018

Zie beoordeling

Het werkt goed.
Wat ik alleen jammer vindt,is dat je bij je bestelling niet de benodigde onderhouds-attributen te zien krijgt!
Ook niet alles bij je handleiding!
Ik heb dit ontdekt via een medewerker .
Ik vindt dit misleidend.
Dit is wel een aandachtspunt.

De online shop is echt een crime!!!!!!
Wat een ellende om iets te bestellen .
Met je klantnr kom je er niet op .
Dus je je besteld als gast!!!
Hierdoor loop je je korting mis op je volgende bestelling .
Al met al werkt het product goed ,maar daar schort er wat aan de site .
Telefonisch erg vriendelijk maar hebben niet overal een antw op .
Al met al ben ik vriendelijk geholpen.
Mijn advies is;
Laat duidelijk registeren waar consumenten tegenaan lopen als ze een product kopen!!!!!!!!

Regina 08-04-2018

Leuk koffieautomaat

Na 3 keer de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben ( erg onduidelijk), heb ik het maar gewoon uitgeprobeerd. Ik ben er tevreden over de koffie , espresso en ook de cappuccino . Lekker dikke cremelaag. Makkelojk 2 koppen koffie of espresso te zetten,en alles goed heet. Het apparaat maakt wel veel lawaai, is voor mij geen probleem. Goed en snel schoon te maken. Bonenreservaat had iets groter gemogen.

Harry62 21-02-2018

Goed product voor een prima prijs

Dit product is makkelijk te bedienen eenvoudig schoon te houden en doet precies wat ik er van verwachtte. Ik kan iedereen dit productaanbevelen. Geeft prima koffie

Wijnen 12-02-2018

Verschrikkelijk apparaat

De koffie die hij zet is heerlijk, daar houdt het dan ook op. We hebben hem 2.5 maand geleden gekocht en hij heeft welgeteld 3.5 week op het aanrecht gestaan. Na 3.5 week maakte de machine en verschrikkelijke herrie (eigenlijk al vanaf het begin) en liep de koffie niet geleidelijk door. Ook lekte hij ontzettend veel water tijdens het zetten van koffie. Opgestuurd naar philips. Na 3 weken kwam hij weer terug, maar het probleem was niet verholpen. We kregen een nieuwe zetgroep opgestuurd. Nu was het geluid weg, maar het lekken bleef. Klantenservice gaf aan dat dit normaal is. Na 4 koppen moest de lekbak al leeg en dat alleen van het water tijdens het zetten van koffie! Helaas wil Philips niet mee werken aan een passende oplossing. Ja we konden hem weer opsturen, oftewel weer 3 weken kwijt. Gelukkig troffen we bij mediamarkt een geweldige klantenservice medewerkster die het uiteindelijk heel goed heeft opgelost voor ons.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Veel waterverlies
  • Slechte service van philips
  • Maakt veel herrie

Jim C 12-01-2018

Heerlijke koffie voor de liefhebber!

Ik heb dit apparaat nu ruim een week en ben er zeer tevreden mee, hieronder mijn bevindingen.

De pluspunten
- De koffie is heerlijk, na een beetje puzzelen met de instelknop van de molen is de koffie zoals ik hem het lekkerst vind.
- De afneembare melkopschuimer is makkelijk te gebruiken en reinigen, doordat het melkreservoir los is van het apparaat, kan de melk na gebruik weer koel bewaard worden in de koelkast. De cappuccino die hij zet is lekker en heeft een goede laag melkschuim.
- de melkopschuimerkop is makkelijk uit te wisselen voor de heetwater-kop om bijvoorbeld snel een kopje thee te kunnen zetten.
-Er is ook een handig beugeltje bijgeleverd om beide koppen op te bergen wanneer de andere in gebruik is.
- Het reinigen van de lekbak en koffiedik-bak is zeer makkelijk en ook het zet-mechanisme kan makkelijk worden uitgenomen en gereinigd worden.

De mindere plus punten:
- De melkopschuimer maakt veel herrie wanneer deze word gebruikt, dit is in het begin storend maar went na een tijdje.
- De bonen zijn lastig bij te vullen omdat in het midden van het reservoir een klep zit om het koffiekanaal van boven te kunnen reinigen, hierdoor kunnen bonen snel naast de machine vallen, een schepje om bonen bij te vullen is hierdoor van harte aan te raden.
- Wanneer een kop koffie of andere drank word gezet, zal het apparaat eerst een kort brommend geluid maken, eventjes pauzeren en dan weer verder gaan met zetten.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Eenvoudig in te stellen
  • Snel en simpel te reinigen
  • Aparte melkreservoir
  • Lekkere koffie!

Minpunten

• Luidruchtige Melkopschuimer
  • Bonenreservoir ietwat lastig bij te vullen
  • Zet procedure loopt niet in een keer door

MKeulens 09-01-2018

Prima koffiezet apparaat

De machine makkelijk in gebruik en simpel te bedienen.
Hij zet in een handomdraai lekkere cappuccino`s met stevig melkschuim.
De machine is snel opgewarmd en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Warmt snel op.
  • Simpele bediening.
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Lekbakje snel vol.

Alexander1987 02-01-2018

dit apparaat overtreft mijn verwachtingen!

Wat een heerlijk apparaat zeg! Ik kan helaas dit apparaat niet vergelijken met die van andere fabrikanten, maar de afgelopen tijd een paar gasten voorzien van koffie, en iedereen was onder de indruk van de kwaliteit van de koffie! Ik heb de bonen van het merk XXXX gebruikt type Caffé New York

om te beginnen is het een lekker klein apparaat ( 215 x 330 x 429 millimeter), waardoor deze niet al te veel ruimte inneemt in de keuken, maar daarbij komt wel meteen het grootste nadeel, een vrij klein bonen (250 gram) en water reservoir (1,8L) waardoor U deze beide vrij vaak moet bijvullen.

Wel is de Boiler lekker snel opgewarmd (binnen een minuut warm, doorgespoeld en gebruiksklaar) en is het koffiezetten iets geworden wat echt iedereen kan!
U hoeft maar op de knop te drukken en het apparaat doet zelf het werk. Alleen als U cappuccino wilt zult U zelf even het melk kannetje uit de koelkast moeten pakken en deze naast de machine zetten met het slangetje erin. Dit kannetje is gelukkig vaatwasser bestendig waardoor het schoonmaken hiervan erg makkelijk is.

Heeft U erg grote, of juist erg kleine kopjes en wit U de hoeveelheid koffie hieraan aanpassen? dit kan! In de gebruiksaanwijzing staat simpel beschreven hoe U de hoeveelheid koffie, en in geval van cappuccino, de hoeveelheid melk, kunt instellen.

Soms spettert de machine een beetje, maar ik haal dagelijks na de afwas gewoon even een vochtig doekje langs de voorkant, waardoor ik hier weinig last van heb.

Al met al een heerlijke machine!
Ik zal nooit meer overstappen op Nespresso of filterkoffie nadat ik dit heb ervaren.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• klein water- en bonenreservoir
  • soms spettert de koffie een beetje

Jan0 31-12-2017

Fijne volautomatische espressomachine.

Fijne volautomatische espressomachine. Het apparaat is makkelijk in gebruik dankzij de duidelijke knoppen op het apparaat. Hij zet heerlijke koffie, espresso en cappuccino. Ook is het fijn dat er een aparte melkkan bij zit zodat je deze gemakkelijk in de koelkast kunt bewaren

Nadeel van het apparaat is dat het waterreservoir aan de bovenkant van het apparaat zit. Als hij onder een hangend keukenkastje staat is het wat hang en vliegwerk om het reservoir weer terug te plaatsen.

Verder had het mooier geweest als je niet hoeft te wisselen tussen melkuitvoer en warmwateruitvoer.

Pluspunten

• Snel koffie of espresso zetten
  • Makkelijk in gebruik
  • Seperate melkkan

Minpunten

• Hoge geluidsproductie
  • Waterreservoir aan de bovenkant is niet handig
  • water en melkuitvoer kunnen niet gelijktijdig erop

Steve 27-12-2017

Snelle machine voor een scherpe prijs

De koffie uit deze machine is erg lekker, de werking is snel en voor een bonenmaler vind ik hem vrij stil. De melkschuimer is handig, het bakje kan je makkelijk in de koelkast zetten. De grote van de lekbak en de koffie afval bak zijn ruimer dan verwacht.
Algemeen verbeterpunt is een makkelijkere manier om het melkbuisje schoon te maken. We komen van een Nespresso machine en we zijn het erover eens dat de koffie vele malen lekkerder is.

Pluspunten

• Grote lekbak en afvalbak
  • Machine warmt snel op
  • Erg makkelijk in gebruik
  • Relatief stil

Minpunten

• Schoonmaken van melkschuimer

Roderikie 23-12-2017

Prima en simpel te bedienen volautomaat

Prima machine, wel ietwat luidruchtig. Maar dat heb je al snel met een bonenautomaat.
Duidelijk en makkelijk in gebruik.
Melkschuim is mooi en melkreservoir goed te reinigen. Handig dat je het reservoir los kan halen, zo bewaren we de overgebleven melk in de koelkast.
Design is mooi, niet te veel tierelantijnen, strak en modern. Mooie toevoeging aan onze mat zwarte keuken.
Met verschillende bonen gebruikt en de koffie is altijd goed van smaak.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Lekkere koffie
  • Goed Melkschuim

Minpunten

• Geen Latte Machiato functie
  • Luidruchtig
  • Water en reinigingfunctie kan beter

MKeulens 21-12-2017

Simpel te bedienen makkelijk schoon te maken

Simpele bediening.
Makkelijk in onderhoud.
Zet lekkere cappuccino's in een handomdraai. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Don13 21-12-2017

Prima koffie!

Heerlijke koffie!

Apparaat warmt snel op en de koffie sterkte is ook goed in te stellen.

Cappuccino en latte zijn makkelijk te maken dankzij het melk reservoir. Die Kun je zo in de koelkast zetten inplaats van elke kopje alles te moeten schoon maken!

Prima apparaat voor heerlijke koffie

Irmama 20-12-2017

Doet wat het belooft.

Dit apparaat zet goede koffie. Hij ziet er mooi uit en oogt degelijk. Hij is makkelijk te bedienen. Het schoon houden en onderhouden van het apparaat is niet zozeer moeilijk maar vergt best wat werk. Hij maakt ook aardig wat geluid. Maar je wordt dan wel beloond met een heerlijke kop koffie, espresso of cappuccino. De laatste drink ik het liefst.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Goede resultaten, lekkere koffie en veel schuim
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Melkopschuimer niet in hoogte te verstellen

Juhroendus 20-12-2017

maak een perfecte Espresso in no-time

Gebruiksgemak. Dat is toch wel een vereiste bij een huishoudelijk item. Nou, dat hebben ze bij Philips wel begrepen. Vanaf het moment dat je de espressomachine uitpakt heb je in no time een heerlijke espresso, cappuccino of lungo op tafel getoverd. En wanneer je sterkere koffie wil kan je die in een handomdraai op 2 manieren inregelen. Voorop het bedieningspaneel van de espressomachine zit een knop aroma plus. Daarnaast kan je de maling van de koffiebonen aanpassen waardoor je ook de sterkte van de koffie kan aanpassen. Standaard zijn de 3 knoppen voor espresso, cappuccino en lungo ingeregeld, maar ook deze kan je naar gelang je zou willen aanpassen. Dank zij de makkelijke handleiding is dit echt een fluitje van een cent.
Hou je niet van cappuccino of wil je soms gewoon een kop thee? De melkopschuim unit is makkelijk te verwisselen met een opzetstuk voor heet water. Ook thee maak je dus in een handomdraai. Ook het schoonmaken van de espressomachine is gemakkelijk. De zetunit is makkelijk verwijderbaar en schoon te maken. De lekbak en koffiedik opvangbak zijn groot genoeg en ook makkelijk verwijderbaar en schoon te houden. De Philips espressomachine HD8829/01is een schot in de roos voor diegene die graag een lekkere koffie willen zonder moeilijk te doen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijke gebruiksaanwijzing
  • Heerlijke espresso, cappuccino en lungo
  • Goede melkopschuimer

Minpunten

• Bonen malen maakt erg veel geluid

Alex1987 18-12-2017

dit product overtreft mijn verwachtingen!

Zelf heb ik nog nooit eerder het gemak van een volautomatisch espressoapparaat mogen ervaren, tot een paar weken geleden, en wat een genot!

Voorheen heb ik wel een aantal andere apparaten gehad die erg makkelijk werkten, maar geen van alle zetten zulke lekkere koffie als dit apparaat.

Ik heb ondertussen verschillende gasten gehad die graag ook een kopje koffie wilden proeven, en iedereen was onder de indruk van de goede smaak dit dit apparaat weet te maken.

Het is niet een heel groot apparaat waardoor je deze vrij makkelijk kwijt kan. de maten zijn: 215 x 330 x 429 millimeter, hij heeft ruimte voor 250 gram bonen en een waterreservoir van 1,8L. Helaas moet je hierdoor wel vrij vaak je reservoirs vullen maar als je dan de kwaliteit van de koffie weer proeft neem ik dit zeker voor lief!

Ik had van te voren al gelezen dat dit apparaat toch wel behoorlijk spettert, maar zelf vind ik dit behoorlijk meevallen. Maar ja, je zal af en toe een vochtig doekje langs de voorkant moeten halen als je geen lelijke koffiespetters wilt zit op dit gebruiksvoorwerp. Zelf heb ik hier niet zoveel problemen mee en haal er gewoon dagelijks even een doekje overheen als ik de afwas heb gedaan. Ook moet je na elk kopje cappuccino even je melkslangetje reinigen met behulp van de knop. als je dit doet hoef je niet zo heel vaak je melkschuimkop te reinigen.

Wil je een andere hoeveelheid koffie omdat je kopjes groter zijn? of zelf instellen hoeveel melk je bij je cappuccino krijgt? Ook dit is mogelijk. In de handleiding staat in simpele stappen beschreven hoe u de hoeveelheden kunt aanpassen. Op deze manier Kunt u ook de cappuccino knop omtoveren tot een Latte Macchiato knop.

Wilt U voor een goede prijs makkelijk, snel en lekkere koffie? dan raadt ik U dit apparaat zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]