Philips HD8829 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8829 zwart op Kieskeurig.nl.

7,9

Meh88 19-12-2017

Zeer matig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Laten we positief beginnen, de koffie en espresso die het apparaat zet zijn erg lekker.
De cappuccino echter niet. De melkschuimer bestaat uit veel verschillende onderdelen, onhandig in gebruik en schuimt ook zeer matig tot slecht.

Schoonmaken van het apparaat is een hoop werk en relatief onhandig, de water-opvangbak dient regelmatig geleegd te worden en is een grote platte lade en onhandig in gebruik.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Onhandig in gebruik/schoonmaak
  • Zeer matig/slecht melkschuim

Henk 26-09-2016

Uitstekend apparaat voor een goede prijs.

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Mooi design, makkelijke bediening en schoonhouden van de machine. Maar vooral een heerlijk kopje koffie. Of het nou een espresso of een cappuccino is of zelfs een gewone bak , je geniet er voor de volle 100% van. Het doet je denken aan het kopje koffie in Italië.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed schoon te houden
  • Goed resultaat

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Bas 05-05-2017

hi, ik heb zelf deze machine ook gekocht maar hij is heel luidruchtig heb jij dit ook?

Beer 21-08-2018

Ik ben me kapot geschrokken!
Ik had altijd een saeco (philips)
Maar als ik naast het apparaat sta en ik maak een cappuccino dan moet ik echt mijn oren dichtdoen.
Wat een herrie!!!

Beer 21-08-2018

Wat een herrie!!!

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Na jarenlang een tevreden saeco (philips) gebruikers was dit de opvolger.
Ik ben me kapot geschrokken! En dan met name betreft het geluid.
Koffie zetten maakt wat meer geluid dan gewend, vond dat al aardig verbazend.
Maar de cappuccino stand, dat is echt niet normaal! Ik kan er niet normaal naast staan, zo'n herrie!
Oo
Opzich is de koffie best goed, maar die herrie is onacceptabel!

De kwaliteit van de machine is helaas ook hard achteruit gegaan. Klinkt goedkoop, veel dun plastic en waterbak en lekbak zijn een stuk lastiger in en uitzetten.
Ik ben nogsteeds groot dan fan van de uitneembare zetgroep, die is degelijk en makkelijk te reinigen.
Helaas eindigde hierbij mijn ervaring met philips, want dit wil ik nooit meer!!!

Pluspunten

• Prima koffie

Minpunten

• GELUID!!!!

Alexander1987 02-01-2018

dit apparaat overtreft mijn verwachtingen!

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Wat een heerlijk apparaat zeg! Ik kan helaas dit apparaat niet vergelijken met die van andere fabrikanten, maar de afgelopen tijd een paar gasten voorzien van koffie, en iedereen was onder de indruk van de kwaliteit van de koffie! Ik heb de bonen van het merk XXXX gebruikt type Caffé New York

om te beginnen is het een lekker klein apparaat ( 215 x 330 x 429 millimeter), waardoor deze niet al te veel ruimte inneemt in de keuken, maar daarbij komt wel meteen het grootste nadeel, een vrij klein bonen (250 gram) en water reservoir (1,8L) waardoor U deze beide vrij vaak moet bijvullen.

Wel is de Boiler lekker snel opgewarmd (binnen een minuut warm, doorgespoeld en gebruiksklaar) en is het koffiezetten iets geworden wat echt iedereen kan!
U hoeft maar op de knop te drukken en het apparaat doet zelf het werk. Alleen als U cappuccino wilt zult U zelf even het melk kannetje uit de koelkast moeten pakken en deze naast de machine zetten met het slangetje erin. Dit kannetje is gelukkig vaatwasser bestendig waardoor het schoonmaken hiervan erg makkelijk is.

Heeft U erg grote, of juist erg kleine kopjes en wit U de hoeveelheid koffie hieraan aanpassen? dit kan! In de gebruiksaanwijzing staat simpel beschreven hoe U de hoeveelheid koffie, en in geval van cappuccino, de hoeveelheid melk, kunt instellen.

Soms spettert de machine een beetje, maar ik haal dagelijks na de afwas gewoon even een vochtig doekje langs de voorkant, waardoor ik hier weinig last van heb.

Al met al een heerlijke machine!
Ik zal nooit meer overstappen op Nespresso of filterkoffie nadat ik dit heb ervaren.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• klein water- en bonenreservoir
  • soms spettert de koffie een beetje

RonaldS 19-12-2017

Super heerlijk koffie apparaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Wat een geweldig koffie apparaat
Koffie in een hand omdraai.
Met dit heerlijke bonnen apparaat Kun je gemakkelijk een overtreffende cappuccino maken.
Perfecte koffie thuis

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak bediening
  • Gemakkelijk cappaccuino zetten

Minpunten

• Grote

Rob van DIjk 26-08-2017

Lekkere koffie, simpel te bedienen, deels onhandig ontwerp

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Nu dik 3 maanden in bezit; daarvoor een DeLonghi. Koffie smaakt wat beter. De melk-afdeling wordt niet gebruikt (iedereen drinkt zwart hier). V.w.b. gebruiksgemak vind ik een paar dingen heel goed: het is een vrij smal apparaat; water aan de bovenkant, zodat je met een kan kunt bijvullen (bij DeLonghii altijd het reservoir er uit te trekken). Ook de verlichte knoppen zijn prettig. Het 2x indrukken (en dubbel knipperen) t.b.v. 2 koppen tegelijk moet je even weten, maar is ook wel handig. Wat ik ronduit stom vind is het koffiebonenreservoir: een opstaande rand waar altijd boven achter klem blijven zitten en het dekseltje niet meer past; en in het toch al niet zo grote reservoir zitten ook nog eens 2 dikke 'uitsteeksels' waar de bonen achter blijven hangen. Ook de afstand van de tuit naar het kopje is te groot; kan wel wat versteld worden, maar dan nog steeds. Kortom, het spettert nogal eens. De platte lade met het restant-water is enigszins verrassend vrij goed zonder morsen er uit te halen. Heb ik vrede mee, aangezien het apparaat er smal door kon blijven. Alles bij elkaar best tevreden, hoewel ik me een paar keer per week erger aan het bonenreservoir.

Zegers 29-12-2019

Goede koffie

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Goed apparaat, lekkere koffie en cappuccino. Allleen nog steeds een raadsel waar de aroma lid voor is.

Alexandra58 28-12-2019

Heel mooi compact apparaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Koffie is erg lekker, iedere kop vers gezet.
Het apparaat maakt helaas wat meer herrie dan ik gewend ben.

Hogenboom 23-12-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Mijn nieuwe espressomachine bleek helaas na ingebruikname dat de automatische spoelfunctie niet werkte.Dit bleek niet meer te herstellen en mij werkt verzocht het apparaat te retourneren.
Mijn geld is teruggestort en ik heb een voucher ontvangen om met reductie een nieuw product aan te schaffen.
Ondanks dat een tegenvaller was en ik enige tijd geen koffiemachine had, is alles toch uiteindelijk goed afgehandeld.

Pronklouw 26-05-2019

Niet aan te bevelen.

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Het disign ziet er mooi uit maar de kwaliteit is slecht. Water reservair beugel was al na een week gebroken. Deze zou steviger moeten zijn of horizontaal geplaatst moeten worden. Alles is en voelt ook plastic aan. Staat bij ons al geruime tijd stil omdat het water er onderuit lekt.

KAste077 16-02-2019

Wel een beetje teleurgesteld

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Snel koud, snel defect waardoor apparaat gereinigd moet worden, Expresso niet echt heet hetgeen ik heel belangrijk vindt en daarom dit apparaat gekocht is. Jammer

Paul 13-02-2019

Na een paar maanden in gebruik

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Na een eerdere koffiemachine is deze wel een verbetering. Hij is stiller en heeft een beter ontkalking proces. Koffie is top. Echt een aanrader voor die prijs

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Vrij stil
  • Goed ontkalking proces.

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

peterdeo 07-02-2019

liever n andere

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

na de eerste ingebruikname: tijdens het malen maakt de machine veel kabaal. tijdens het zetten een hoog snerpend geluid. kortom: alsof er een straaljager overkomt!. onze oude Saeco is hierbij een weldaad.
en verder toch te weinig smaakinstellingen.
zou een Saeco toch beter zijn??
het probleem is dat reacties toch niet altijd goed inzicht bieden. en je merkt pas thuis hoe de machine werkelijk is.

Annie1966 25-12-2018

Grandioos

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Een overheerlijk bakkie van terplekke gemalen bonen
Geen seconde spijt gehad van de aanschaf
Makkelijk in gebruik

Joppie23 09-12-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Heerlijk genieten van alle soorten koffie. Makkelijk met automatische cleaning van melktoevoer. Eenvoudige bediening
Top-apparaat !

Paul 26-10-2018

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Wat een fijn apparaat. Doet wat hij moet doen. Heerlijke warme koffie en cappuccino. Simpel maar gewoon mooi toestel voor een prima prijs

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • stil en makkelijk te bedienen
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• niet kunnen vinden

Gerritsen 22-07-2018

Lekkere koffie, geen gemalen koffie optie

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

De koffie is lekker en het apparaat bevalt prima!

Wel vind ik het jammer dat er op de kieskeurig website een fout staat. er staat n.l. dat er een optie voor gemalen koffie is, lees;
Gemalen koffie. De goedkoopste koffievariatie en makkelijk als je een kan wilt zetten. Verse bonen apparaten bieden deze optie soms om caffeïnevrije koffie te kunnen zetten.

Dit is dus niet het geval, er is geen optie voor gemalen oftewel eventueel cafeïnevrije koffie. Jammerk dit niet even nagekeken heb, verder zijn wij er super blij mee.

edje1 25-06-2018

klasse aparaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

heel gemakkelijk in gebruik zeker door zijn losse melk kan en eventueel dat je melk rechtstreeks uit de fles of pak kan gebruiken en heel makkelijk schoon te maken

Pattyh 09-04-2018

Zie beoordeling

Het werkt goed.
Wat ik alleen jammer vindt,is dat je bij je bestelling niet de benodigde onderhouds-attributen te zien krijgt!
Ook niet alles bij je handleiding!
Ik heb dit ontdekt via een medewerker .
Ik vindt dit misleidend.
Dit is wel een aandachtspunt.

De online shop is echt een crime!!!!!!
Wat een ellende om iets te bestellen .
Met je klantnr kom je er niet op .
Dus je je besteld als gast!!!
Hierdoor loop je je korting mis op je volgende bestelling .
Al met al werkt het product goed ,maar daar schort er wat aan de site .
Telefonisch erg vriendelijk maar hebben niet overal een antw op .
Al met al ben ik vriendelijk geholpen.
Mijn advies is;
Laat duidelijk registeren waar consumenten tegenaan lopen als ze een product kopen!!!!!!!!

Regina 08-04-2018

Leuk koffieautomaat

Geschreven voor: Philips HD8829 zwart

Na 3 keer de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben ( erg onduidelijk), heb ik het maar gewoon uitgeprobeerd. Ik ben er tevreden over de koffie , espresso en ook de cappuccino . Lekker dikke cremelaag. Makkelojk 2 koppen koffie of espresso te zetten,en alles goed heet. Het apparaat maakt wel veel lawaai, is voor mij geen probleem. Goed en snel schoon te maken. Bonenreservaat had iets groter gemogen.