Nivona CafeRomatica 757 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 757 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel G 23-10-2015

Deze machine nu een kleine maand in ons bezit. We zijn erg te spreken over de mogelijkheden,smaak en uitstraling van het apparaat. Elke avond weer genieten van een lekkere Cappucino met mooi melkschuim.
Getwijfeld tussen een Jura machine en deze Nivona machine, het makkelijk schoonmaken heeft ons de doorslag gegeven. Gezien je de zetgroep er uit kunt halen en deze zelf kunt schoonmaken (en dus niet na een aantal jaar naar Jura gestuurd dient te worden voor een dure onderhoudsbeurt) Ook het schoonmaken na het gebruik van een melkproduct is een makkie, slangetje kun je in het rooster steken en spoelt daarna.
Enige ruimte voor verbetering zou de grootte van de lekbak kunnen zijn en het roostertje waar je de kopjes op zet krast vrij snel.
Verder niks dan lof voor deze machine en daarom ook deze hoge beoordeling.