Krups Volautomatische Espressomachine LattEspress RVS EA829D rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Volautomatische Espressomachine LattEspress RVS EA829D rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

JK 15-03-2018

Prima koffiemachine van Krups.

De koffiemachine van Krups bevalt uitstekend. Zeer goede kwaliteit koffie en Cappuccino. smaak/sterkte is regelbaar, dus voor ieder wat wils. Makkelijk schoon te maken. Wij gebruiken hem ieder dag opnieuw. Spoelen gebeurt automatisch na de instelling. Lekkere koffie voor een schappelijke prijs. De koffiebonen zorgen voor de smaak van echte koffie. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Prima smaak koffie
  • Handig in gebruik
  • Automatisch spoelen
  • Leuk geprijst

Minpunten

• Proces duurt allemaal iets langer

Miriam 11-07-2017

Zeer mooi apparaat. Makkelijk en heerlijke koffie

Voor een heerlijk kopje koffie, espresso, cappuchino. Zeer tevreden en een echte aanrader. Makkelijk te bedienen en supersnel schoon te maken

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Peter 10-01-2017

(zeer) slechte ervaring.

Deze machine 2,5 jaar geleden gekocht en nu al stuk, lekkage in de machine en vele malen de aardlek er door.

martijn 18-08-2016

Koffiemachine een paar maanden in bezit.
Hij zet goede koffie. Cappuccino functie werkt goed, maar het is erg bewerkelijk om de boel schoon te maken.
Jammer dat je maar 1 kopje tegelijk onder de machine kunt plaatsen. Andere apparaten hebben meestal 2 uitlopen waardoor je 2 kopjes in 1x kunt zetten.

Na een kleine 4 maanden vond het apparaat het wel mooi geweest, en zorgde er met een plof voor dat de installatieautomaat in groepenkast moest ingrijpen.
Kortsluiting en terug naar de leverancier dus. Op een vervangende machine hoefde ik niet te rekenen dus voorlopig is het oploskoffie drinken...
Hopelijk wordt dit vlot opgelost want dit kan natuurlijk echt niet.

Pluspunten

• goede koffie
  • mooie uitstraling

Minpunten

• degelijkheid

Peter 08-01-2017

Mooi, bij mij precies hetzelfde, maar pas na 2,5 jaar regelmatig de aardlek er door. Lekkage in de machine en geen garantie meer.

Ferry 26-04-2016

Sinds een tijdje heb ik Deze Krups in mijn bezit. Hiervoor heb ik een Siemens espresso apparaat gehad. Wat mij opvalt is dat de wateropvangbak best klein is, maar dat is eigenlijk het enige minpuntje. De cappuccino is werkelijk heerlijk. Al met al een mooi apparaat dat zeker de moeite waard is voir de koffie liefhebber!

Robert 25-04-2016

Koffie Espresso Machine van Krups EA829D

De Krups EA829 is mooi en compact uit. De bijgeleverde instructie kaart is enorm handig om de Krups EA829 snel in werking te zetten. Ongelooflijk snel had ik mijn eerste kopje koffie gezet.
Eerst zwarte koffie en daarna cappuccino. Ik zit nog te experimenteren met de maalstand van de koffie en de hoeveelheid water per kopje.
Ik zet de machine aan zodra ik in de keuken ben en maak mijn voorkeur koffie. Wat opvalt, is de snelheid van de Krups EA829 en het gebruikersgemak. Hij geeft aan wanneer het water reservoir gevuld moet worden, het koffie verzamelbakje van de gebruikte koffie geleegd moet worden en vraagt om een bevestiging van deze actie. Het kan gewoon niet fout gaan. Het liefst maak ik een mix van Espresso sterk met cappuccino er overheen met een beetje suiker, heerlijk en altijd constant van smaak. Een echte aanrader

RonN 24-04-2016

Ik ben een echte koffieliefhebber. Tot voor kort maakten we nog koffie door het gewoon te zetten met filterkoffie. Wij wilden toch de stap zetten naar een machine die meer koffiemogelijkheden biedt. Deze machine valt niet tegen maar ook niet mee. Het installeren viel al niet mee. Een onduidelijke handleiding die een achteraf vrij eenvoudige installatie niet logisch en makkelijk beschrijft. We hebben wat moeten zoeken naar de juiste bonen (toch maar gewoon Douwe Egberts gekocht) maar we hebben nu lekkere koffie. De cappuccino is ook lekker. Het schoonmaken van het gedeelte van de cappuccino maker is lastig. Mooie machine, best lekkere koffie. Redelijk tevreden.

may 23-04-2016

mijn krups koffiemachine

sinds een week in het bezit van deze geweldige machine aangezien wij verwende koffie drinkers zijn hebben wij na heel wat vergelijkingen voor deze machine van krups gekozen op de eerste plaats omdat krups een goede naam heeft wat betreft koffiemachines en al jarenlang goede machines op de markt brengt de machine ziet er prachtig uit niet te groot zodat hij in elke keuken mooi staat en niet te veel plaats in neemt alles is mooi af gewerkt en van degelijke kwaliteit we hebben wel wat langer nodig gehad om de juiste instelling naar onze smaak aan te passen en het juiste soort bonen te vinden maar als je het eenmaal goed hebt krijg je er een super kopje koffie voor terug espresso smaakt geweldig en de melk voor de cappuccino is lekker stevig en blijft lang op de koffie zitten schoonmaken is zeer gemakkelijk en niet zo omslachtig als menige andere machine wat ons nog het meeste aanspreekt is dat je met deze machine zo veel soorten koffie kunt maken maar het ontzettend makkelijk is om hem te gebruiken het duidelijke display zegt gewoon wat je moet doen zodat eigenlijk iedereen deze machine kan bedienen echt een aanrader en wij zijn er dolgelukkig mee

0111 12-11-2018

Welke melk gebruik je dan?

Snoopy 22-04-2016

Espresso prima, cappuccino lastiger

Heel gemakkelijke machine voor koffie: je kunt per kop de sterkte en hoeveelheid kiezen. Heet water voor thee ook supersimpel. Bijvullen van water en koffie en het weggooien van koffiedik is snel en gemakkelijk. Het installeren en onderhouden van het melkgedeelte is een werkje. Aanrader voor espressoliefhebbers of mensen die de hele dag cappuccino/latte maken. De machine ziet er fantastisch uit.

Niels 17-03-2016

Ik heb sinds kort de Krups koffiemachine gekocht en dit bevalt zeer goed.

Het apparaat zet heerlijke koffie, espresso en Cappuccino.
Ik heb zelf de rvs uitvoering en vind het er goed en degelijk uitzien, is niet te groot en past makkelijk op het keukenblok.
De Cappuccino smaakt heerlijk, gelukkig niet zoveel gedoe met het schoonmaken aangezien je het melk reservoir gemakkelijk in de koelkast kan zetten. Echter vind ik het wel jammer dat je niet zelf de hoeveelheid melk kan instellen. Persoonlijk vind ik dat er net iets teveel melk inzit waardoor ik er zelf nog een espresso bovenop doe.
Wat wel kan is de koffiehoeveelheid instellen, het apparaat onthoud dit en dat is erg fijn.

Het waterreservoir is heel mooi ontworpen! Geen gedoe om de waterbak handmatig te kantelen, hier hebben ze een draaibaar handvat aangemaakt zodat het heel makkelijk werkt en dus nooit knoeit.

Al met al, compact, mooi design, lekkere koffie, en zou ik deze mooie koffiemachine zeker aanraden.

vuurvliegje82 06-03-2016
Heerlijk eindelijk een koffiemachine die en lekker espresso kan zetten en lekkere cappuccino. Ik ben een echte koffie drinker en er gaan vele kopjes door heen op een dag. Aangezien hij sprik splinter nieuw in de keuken staat heb ik alle programma's geprobeerd. De cappuccino is mijn favoriet. Heerlijke schuimlaag en fijn van smaak. Door de verse melk die je gebruikt is het veel lekkerder dan machines met cupjes. Hiervoor heb ik een dolce gusto machine gehad lekkere koffie maar vooral met cappuccino een gehannes met cupjes. Bediening is eenvoudig. Je kan met de ronde knop makkelijk door het keuze menu om de juiste soort koffie uit te zoeken. Cappuccino is 1 druk op de aparte cappuccino-knop. Aanpassen van de smaak is op meerdere manieren te doen of via de knop voor de maling of je veranderd de hoeveelheid. Is even zoeken ik het begin naar de juiste smaak maar dan heb je wel wat. Enige min puntje is de hoeveelheid geluid die de machine maakt. Maar het kopje koffie wat je er voor terug krijgt maakt alles weer goed. Machine zelf geeft aan wanneer onderdelen gereinigd moeten worden of wanneer je ze moet legen. Onderdelen kunnen in de vaatwasser. Slangetje van de melk kan je schoonmaken met een speciaal programma zodat je de overgebleven melk in het reservoir in de koelkast kan zetten. Top machine dus!

Bas Kwakkel 05-03-2016
Na lang zoeken naar een passende machine hebben we voor deze Krups gekozen. We drinken aardig wat koffie hier in huis, ongeveer 15 kopjes per dag. Ik ben gek op lekkere zwarte koffie en mijn vrouw houd van cappuccino, deze machine maakt het allebei erg goed! De machine is mooi compact en neemt niet veel ruimte in op het aanrecht. Ook warmt hij snel op en is makkelijk in gebruik. De schuim op de cappuccino is lekker stevig en goed warm. Verse bonen is toch echt veel lekkerder van de koffie uit de Nespresso. Wij zijn er erg blij mee!

Inca35 05-03-2016
Dit apparaat een week in bezit. Eerst was het even uittesten wat voor ons de beste instellingen zijn. Dankzij het lcd display kun je alles gemakkelijk instellen. Er zijn 3 standen voor de maalgraad zodat je ook de bonen op desgewenste fijnheid kunt malen. Mijn man houdt van cappuccino en ik hou van koffie met niet teveel melk. Handmatig kun je nu je cappuccino instellen; precies zoveel melk en koffie als je wilt met de instelbare knop. Hadden hiervoor de Dolce Gusto van Krups maar met dit nieuwe apparaat is de koffie toch veel lekkerder. En de koffie is lekker heet (temperatuur kun je ook instellen) Duurzaamheid kan ik na een week nog niets over zeggen maar tot nu toe zijn we erg tevreden.

mvs1967 04-03-2016
Als koffieliefhebber biedt dit apparaat zeer goede eigenschappen en is erg eenvoudig te bedienen. De standaardinstellingen zijn wat vlak, maar naar aanpassing en diverse proefsessies smaakt de meegeleverde Lavazza koffie erg goed.
Er is qua smaakbeleving veel verschil met filterkoffie, maar na een paar dagen ervaar je dit toch als de echte koffie. Het apparaat heeft een flinke afmeting en neemt een stevige plek in op je aanrecht.