Siemens TI907201RW - Reviews

Kleur(en)
rvs
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Andre 17-12-2016 Product paar weken in bezit

De perfecte volautomatische koffiemachine

De Siemens EQ9 is prachtig qua styling en vormgeving en is een aanwinst in elke keuken. De RVS afwerking is mooi en degelijk. De bediening van de EQ9 is erg makkelijk en intuïtief. Op het prachtige grote scherm kun je goed zien welke koffie je wilt laten bereiden. Je kunt kiezen voor een aantal voorgeprogrammeerde instellingen. Maar als je je eigen draai aan de koffie wilt geven kies je voor de Barista modus, waarbij je alles zelf in kunt stellen. Bovendien kun je meerdere profielen aanmaken, zodat iedereen zijn eigen instellingen kan vastleggen. Het apparaat is erg stil bij het malen van de bonen en het bereiden van de koffie. Wat erg belangrijk is voor de smaak van de koffie is dat het apparaat schoon gehouden wordt. Naast het automatische melk reinigingssysteem biedt de machine de mogelijkheid om de zeteenheid -die zich in de machine bevindt- uit de machine te halen en schoon te maken. Dat voorkomt afzet van schimmelsporen in de machine die de koffiesmaak nadelig beïnvloeden. Het openen en reinigen van de machine is erg eenvoudig. De Siemens EQ9 is niet goedkoop, maar is zijn geld absoluut meer dan waard. De aanschafprijs ben je snel vergeten als je geniet van de diverse heerlijke koffiespecialiteiten. Ik ben erg onder de indruk van de mogelijkheden en kwaliteit van deze Siemens EQ9.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Reiniging

Doorduijn 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Na een lange zoektocht naar een volautomaat langs allerlei fabrikanten en vergelijkingssites ben ik uitgekomen bij de siemens eq 9. Een alleskunner die qua ruimte en prijs wellicht niet voor iedereen geschikt maar voor mij is hij helemaal geweldig. Hij is heel erg stil in vergelijking met de vorige machine, volledig instelbaar naar eigen voorkeur en vooral heeft hij een dubbel bonenreservoir. Ik drink alleen decaf en mijn vrouw niet. In het ene bonenreservoir decaf bonen en in de andere "gewone". Geen gedoe meer. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • dubbel bonenreservoir
  • eenvoudig schoon te houden
  • snel
  • volledig instelbaar

Minpunten

• groot (echter minder groot dan ik dacht)
  • prijzig

John Klein Herenbrink 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

TI907201RW

Het is een mooi apparaat, in RVS uitvoering. Eenvoudig in het opstellen en aansluiten. Eenvoudig je gewenste kopje koffie, cappuccino of caffe macchiato te maken. Volautomatisch systeem.

Pluspunten

• geïntegreerd melksysteem, zelf reinigend
  • geruisloos
  • twee maal systemen
  • handige bediening
  • profiel gebruiker instelbaar

Minpunten

• lekschaal snel vol
  • waterfilter maandelijks verv. (advies verkoper)

Arjan 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm prachtig aparaat

Mooi aparaat en makkelijk in gebruik. En de koffie smaakt natuurlijk verschrikkelijk lekker vooral de espresso macchiato

RH 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine

De EQ 9 is een geweldig mooie koffiemachine. Handig in gebruik door verschillende voorkeursinstellingen, individueel instelbaar. Met 2 bonenreservoirs en een vulopening voor gemalen koffie nog meer opties.

Pluspunten

• Vele opties
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Latte met veel melk is lauw

Henk 16-10-2017 Product paar weken in bezit

Wat een verbeteringen

Tijdens het malen van de bonen merk je meteen dat hier een uitstekende machine aan het werk is.
Hele slimme veranderingen zoals bijvoorbeeld aangeven dat er te weinig bonen in de machine zitten, maar dan wel gewoon doorgaan met malen als deze zijn aangevuld, dus niet de prop weggooien en opnieuw beginnen.
Fantastische machine met een ongekend aantal opties voor je koffie. Heb hem al een maand in huis en ben nog altijd bezig met experimenteren.

Pluspunten

• Dubbel bonen reservoir en maling
  • Mega veel instellingen met duidelijke handleiding

Jaap 12-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Na 22 maanden gebruik en ervaring

Super apparaat. Heel gebruiksvriendelijk.

Nu na 22 maanden een eerste storing met het herkennen van de aan- en afwezigheid van de watertank en een plas water onder de machine. (Gebeld met Siemens en ze laten het apparaat thuis ophalen voor reparatie.)

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede smaak

Minpunten

• Duurzaamheid

JuanP 27-09-2017 Product paar dagen in bezit

De mooiste koffie prins voor in de keuken

Als echte volautomatisch koffie leuten voor ons geen gedoe met aparte melk of koffie Cups, maar 100% gemalen bonen en verse melk opgeschuimd tot onze persoonlijke smaak in het favoriete kopje. De Siemens staat prominent op ons keukeneiland te pronken omdat de afwerking en het design echt de mooiste is. Met een dubbel bonen reservoir kun je s'avonds decafe koffie maken. Ook thee water komt er mooi heet of warm uit. Van alle dranken kun je de temperatuur en intensiteit instellen, voor echt sterke koffie drinkers is er een dubbele koffie maling mogelijk, dus 2 shots ipv 1. De koffiesmaak is beduidend anders dan we gewend zijn, met name de nasmaak is extreem lang en plezierig. Mocht je twijfelen over een merk ga dan zeker proeven! In tegenstelling tot een ander groot merk is de koffie zet unit helemaal uitneembaar en zelf te reinigen, samen met het gebruik gemak van alle losse onderdelen die in de vaatwasser kunnen zeker een pluspunt!

Pluspunten

• Echt mooi afgewerkt in Rvs
  • Super stil
  • onderdelen vaatwasserbestendig
  • Groot waterreservoir en lekbak
  • Zetunit is uitneembaar en te reinigen

Minpunten

• Melkschuim matig
  • Wel erg veel geld voor een extra bonenmaler

suzanne 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke Koffie

Deze machine is uiterst gebruiksvriendelijk. Tegenover onze vorige machine (gaggia) is deze ook erg stil. De koffie smaakt geweldig en alle melkspecialiteiten zet je in een handomdraai!

Pluspunten

• Zeer stil
  • bedieningsgemak
  • design
  • weinig schoonmaakwerk

Minpunten

• prijs

Patrick 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Koffie machine

Super fijne machine! De dubbele bonen functie is erg fijn omdat ik decaf drink en.mijn partner niet. Daarnaast zijn de functies eindeloos. De machine is daarnaast erg stil in gebruik. De aanschafprijs is eigenlijk het enige minpuntje, 500 euro minder was ook mooi geweest.

Maar wij willen niet meer anders.

Pluspunten

• Geluid arm
  • Dubbele bonen functie
  • Baristo modus

Robert Bosman 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

EQ9 S700

Gewoon een top machine met een geweldige keuze en heerlijke bereidingen. Makkelijk te bedienen en te reinigen, snel en stil.

Remco Rijsdijk 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Supermachine

Fantastisch espresso apparaat ik vind hem werelds en maakt ongelooflijk lekkere koffie! Qua uiterlijk is het ook een prachtig gevormde machine. Het melksysteem om cappuccino te maken en andere soorten koffie met melk werkt geweldig en is makkelijk te reinigen! Kortom een supersonische koffiemachine die zijn betrekkelijk hoge prijs vooralsnog waard is!

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • Hete koffie
  • Stalen constructie

Minpunten

• Helaas bij deze geen Wifi
  • Prijsverschillen qua aanschaf
  • Veel ruimte in beslag

Alex 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige Koffiemachine Siemens EQ9 S700

de Siemens EQ9 S700 Mooi uiterlijk en helder display en gebruikers gemak. diverse keuze om de koffie te zetten die je wilt van mild tot dubbele portie koffie. dat geld met de melk ook veel oF weinig melk. Je kan er voor diverse personen ook de voorkeur van een bepaalde instelling opslaan.

Pluspunten

• helder display
  • bediening gemak

Minpunten

• nog niet ontdekt

Astrid 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Mooie uitstraling apparaat.veel koffiemogelijkheden.2 bonensoorten gebruiken. Plus gemalen koffie.ben erg blij met de aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk schoonhouden
  • Mooi apparaat

J. de Jong 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Een machine die échte koffie maakt!

We hebben voor deze koffiemachine gekozen, omdat die echt lekkere koffie van koffiebonen maakt. Hij is stil met bonen malen en er zijn heel veel mogelijkheden om uit te kiezen. Ook de sterkte van je koffie kun je zelf bepalen. Iedereen kan nu de koffie drinken zoals hij of zij hem het lekkerste vindt! Dat is de prijs van het apparaat meer dan waar

Pluspunten

• veel soorten koffie
  • eigen sterkte van koffie bepalen
  • stil apparaat
  • apparaat reinigt zichzelf
  • lekkere koffie

elltonfb69 29-12-2016

Makkelijk te bedienen

Deze volautomaat kan werkelijk alles. Is voorprogammeerbaar en ook makkelijk schoon te maken en uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.
Mijn ideale apparaat voor mijn onmisbare bakkie koffie

Pluspunten

• 2 soorten bonen
  • Losse koffie kan erin
  • Melkcontainer is ideaal
  • Kwaliteit koffie uitmuntend
  • Maling bonen apart in te stellen

Minpunten

• Goed schoonmaken, bijhouden dus

JvB 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie voor iedere fijnproever

Een mooi product van een betrouwbaar merk. Wij hebben dit product gekocht omdat we een apparaat wilde waar wij ieder afzonderlijk binnen ons gezin geheel naar eigen wens een koffiedrank kan bereiden.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • prijs/kwaliteit
  • mooie uitvoering

Germie 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

Superblij met dit apparaat

Heb hem gisteren pas in gebruik genomen. Sieraad in de keuken en heerlijke koffie. Dubbel bonenreservoir is goede keuze! Gebruiksvriendelijk. Gaat wel even duren om alles uit te proberen, welke sterkte, welke bonen, welke temperatuur enz.
Dit is mijn eerste koffieapparaat dus heb nog geen vergelijk. Wel uitgebreid onderzoek gedaan van te voren en bewust voor deze gekozen. Wel duur, maar ook geen ergernis! Alleen maar genieten.

The Real Jazzman 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie in een oogwenk.

Eenvoudig in gebruik, heerlijke koffie, alles automatisch van restretto tot latte machiato, koffiekan, wat dan ook. Schoonmaken gaat heel eenvoudig. Het display leidt je door elke te nemen volgende stap. Zeer uitgebreid instelbaar met baristo.

Pluspunten

• Volautomatisch
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig schoon te houden

Wierdense 26-11-2016

Perfecte koffie!!

We hebben heel erg getwijfeld of we de s500 of deze zouden nemen. Wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven zijn de 2 bonenreservoirs en de mogelijkheid tot het maken van een kan koffie.
Wij vinden het helemaal super dat we nu zonder gedoe kunnen kiezen welke boon we gaan gebruiken. Bij een creme koffie vinden wij een volle, ronde koffiesmaak lekkerder, maar in een koffie melkproduct mag van ons wel een pittiger smaak, zodat je toch duidelijk nog koffie kan proeven.
Sowieso is het apparaat heel makkelijk te bedienen, ook in de barista mode.
zeker als echte koffieliefhebber is dit niet te versmaden. Voor elk moment en bij elke gelegenheid de koffie waar je juist dan zin in hebt!
Kortom een echte aanrader deze machine, is wel duurder dan de s500, maar die dubbele bonenreservoir maakt het het zeker waard voor de echte koffieliefhebber!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl