Siemens TI907201RW - Reviews

9,4

John 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai met een grote F

9,4
Je merkt letterlijk aan alles dat je hier te maken hebt met een premium product.

Ontwerp:
Oogstrelend! En je voelt aan elk onderdeel de kwaliteit af. Ook lekker compact qua afmetingen.

Gemak:
Het fraaie kleurendisplay is een genot. Alles staat duidelijk aangegeven, kind kan de was (uuhh koffie) doen. In de barista modus beschik je over echt alle mogelijkheden om je koffie of warme drank in te stellen zoals jij wilt. Bovendien kun je je voorkeuren in profielen opslaan.

Uniek:
In deze versie zitten twee bonenreservoirs. Ik ben dat nog niet eerder ergens tegengekomen binnen de consumentenmarkt. Wel reuze handig om bv met espresso een andere boon te gebruiken dan bij gewone koffie. Hij heeft dus ook 2 aparte maalmolens.

Stil:
Het is de stilste volautomaat die ooit heb gehoord. Fluisterstil.

Onderhoud:
Het onderhoud is ook eenvoudig, in het bijzonder bij melkproducten omdat hij de leidingen keurig zelf reinigt.

Smaak:
Uiteraard draait het om de smaak. Daar valt niets op af te dingen, mits je kwaliteitsbonen gebruikt uiteraard.

Prijs:
Aan de stevige Maar alles bij elkaar genomen wel een dermate uniek apparaat, dat het de prijs wel waard is.

Eric W 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

07-06 Siemens eq 9 gekocht, geweldig apparaat, met een dubbele bonen dispenser bonvenop enz.

Koffie is heerlijk, Illy koffie, voldoet meer dan ik verwacht had, toestel is wel aan de prijs ruim 2400 euro, maar dan heb je ook wat.

Henk Niemeijer 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk kop koffie uit een sublieme machine

9,6
Als koffie liefhebber geniet ik erg van de smakenmogelijkheden die dit apparaat heeft. Ook technisch en esthetisch is het een genot om deze espresso machine te mogen gebruiken. het bedieningsgemak is voortreffelijk.

Wittkamper 19-01-2016 Product paar weken in bezit

De instellingen zijn bijzonder makkelijk mbv het duidelijke menu. Het aantal mogelijke instellingen is erg uitgebreid. Daarom duurt het even voor de meest ideale instelling gevonden is. Wel kan deze dan opgeslagen worden in het persoonlijke menu. De vormgeving is erg mooi. Voor mij de mooiste van alle volautomatische koffiemachines. Kortom; zeer aan te raden

GFA 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi gestileerd apparaat. Heeft vele instelmogelijkheden waardoor er koffie of thee naar eigen voorkeur en op smaak kan worden gemaakt. Kortom een aanwinst voor de keuken.

Wittkamper 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heel veel instelmogelijkheden om de smaak optimaal te krijgen. Instelling mogelijkheden zijn heel duidelijk. Ook zijn alle instellingen bij gebruikersprofielen vast te leggen. Verder zijn de instructies voor reiniging heel duidelijk. Vormgeving is heel mooi, al blijft dat een persoonlijke smaak.

MZonneveld 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na vele jaren te hebben genoten van de EQ.7, besloot ik naar de EQ.9 over te stappen. De baristamodus heeft mij nu nog meer controle gegeven over de smaak van mijn koffie. Ik kan mijn koffie merkbaar nu tot in de details tunen. Wat een heerlijk apparaat. Ik krijg gelijk weer trek in een romige cappuccino...

Alexander 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens EQ-9 hebben we aangeschaft omdat hij een dubbel bonenmaalwerk heeft. De koffie kun je individueel aanpassen op de smaak die je zelf wilt.

Immig 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, makkelijk in gebruik en een mooi design.
Smaak is moeilijk beoordelen, daar waar ik goede koffiebonen gebruik.
Zelf het gevoel dat ik elke dag als barista mijn koffie bereid.