Siemens TI907201RW - Reviews

Type
espresso machine
Soorten koffie
espresso, koffie

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Andre 17-12-2016 Product paar weken in bezit

De perfecte volautomatische koffiemachine

De Siemens EQ9 is prachtig qua styling en vormgeving en is een aanwinst in elke keuken. De RVS afwerking is mooi en degelijk. De bediening van de EQ9 is erg makkelijk en intuïtief. Op het prachtige grote scherm kun je goed zien welke koffie je wilt laten bereiden. Je kunt kiezen voor een aantal voorgeprogrammeerde instellingen. Maar als je je eigen draai aan de koffie wilt geven kies je voor de Barista modus, waarbij je alles zelf in kunt stellen. Bovendien kun je meerdere profielen aanmaken, zodat iedereen zijn eigen instellingen kan vastleggen. Het apparaat is erg stil bij het malen van de bonen en het bereiden van de koffie. Wat erg belangrijk is voor de smaak van de koffie is dat het apparaat schoon gehouden wordt. Naast het automatische melk reinigingssysteem biedt de machine de mogelijkheid om de zeteenheid -die zich in de machine bevindt- uit de machine te halen en schoon te maken. Dat voorkomt afzet van schimmelsporen in de machine die de koffiesmaak nadelig beïnvloeden. Het openen en reinigen van de machine is erg eenvoudig. De Siemens EQ9 is niet goedkoop, maar is zijn geld absoluut meer dan waard. De aanschafprijs ben je snel vergeten als je geniet van de diverse heerlijke koffiespecialiteiten. Ik ben erg onder de indruk van de mogelijkheden en kwaliteit van deze Siemens EQ9.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Reiniging

Patrick 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Koffie machine

Super fijne machine! De dubbele bonen functie is erg fijn omdat ik decaf drink en.mijn partner niet. Daarnaast zijn de functies eindeloos. De machine is daarnaast erg stil in gebruik. De aanschafprijs is eigenlijk het enige minpuntje, 500 euro minder was ook mooi geweest.

Maar wij willen niet meer anders.

Pluspunten

• Geluid arm
  • Dubbele bonen functie
  • Baristo modus

Robert Bosman 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

EQ9 S700

Gewoon een top machine met een geweldige keuze en heerlijke bereidingen. Makkelijk te bedienen en te reinigen, snel en stil.

Remco Rijsdijk 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Supermachine

Fantastisch espresso apparaat ik vind hem werelds en maakt ongelooflijk lekkere koffie! Qua uiterlijk is het ook een prachtig gevormde machine. Het melksysteem om cappuccino te maken en andere soorten koffie met melk werkt geweldig en is makkelijk te reinigen! Kortom een supersonische koffiemachine die zijn betrekkelijk hoge prijs vooralsnog waard is!

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • Hete koffie
  • Stalen constructie

Minpunten

• Helaas bij deze geen Wifi
  • Prijsverschillen qua aanschaf
  • Veel ruimte in beslag

Alex 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige Koffiemachine Siemens EQ9 S700

de Siemens EQ9 S700 Mooi uiterlijk en helder display en gebruikers gemak. diverse keuze om de koffie te zetten die je wilt van mild tot dubbele portie koffie. dat geld met de melk ook veel oF weinig melk. Je kan er voor diverse personen ook de voorkeur van een bepaalde instelling opslaan.

Pluspunten

• helder display
  • bediening gemak

Minpunten

• nog niet ontdekt

Doorduijn 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Na een lange zoektocht naar een volautomaat langs allerlei fabrikanten en vergelijkingssites ben ik uitgekomen bij de siemens eq 9. Een alleskunner die qua ruimte en prijs wellicht niet voor iedereen geschikt maar voor mij is hij helemaal geweldig. Hij is heel erg stil in vergelijking met de vorige machine, volledig instelbaar naar eigen voorkeur en vooral heeft hij een dubbel bonenreservoir. Ik drink alleen decaf en mijn vrouw niet. In het ene bonenreservoir decaf bonen en in de andere "gewone". Geen gedoe meer. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • dubbel bonenreservoir
  • eenvoudig schoon te houden
  • snel
  • volledig instelbaar

Minpunten

• groot (echter minder groot dan ik dacht)
  • prijzig

John Klein Herenbrink 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

TI907201RW

Het is een mooi apparaat, in RVS uitvoering. Eenvoudig in het opstellen en aansluiten. Eenvoudig je gewenste kopje koffie, cappuccino of caffe macchiato te maken. Volautomatisch systeem.

Pluspunten

• geïntegreerd melksysteem, zelf reinigend
  • geruisloos
  • twee maal systemen
  • handige bediening
  • profiel gebruiker instelbaar

Minpunten

• lekschaal snel vol
  • waterfilter maandelijks verv. (advies verkoper)

Astrid 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Mooie uitstraling apparaat.veel koffiemogelijkheden.2 bonensoorten gebruiken. Plus gemalen koffie.ben erg blij met de aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk schoonhouden
  • Mooi apparaat

Arjan 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm prachtig aparaat

Mooi aparaat en makkelijk in gebruik. En de koffie smaakt natuurlijk verschrikkelijk lekker vooral de espresso macchiato

RH 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine

De EQ 9 is een geweldig mooie koffiemachine. Handig in gebruik door verschillende voorkeursinstellingen, individueel instelbaar. Met 2 bonenreservoirs en een vulopening voor gemalen koffie nog meer opties.

Pluspunten

• Vele opties
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Latte met veel melk is lauw

J. de Jong 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Een machine die échte koffie maakt!

We hebben voor deze koffiemachine gekozen, omdat die echt lekkere koffie van koffiebonen maakt. Hij is stil met bonen malen en er zijn heel veel mogelijkheden om uit te kiezen. Ook de sterkte van je koffie kun je zelf bepalen. Iedereen kan nu de koffie drinken zoals hij of zij hem het lekkerste vindt! Dat is de prijs van het apparaat meer dan waar

Pluspunten

• veel soorten koffie
  • eigen sterkte van koffie bepalen
  • stil apparaat
  • apparaat reinigt zichzelf
  • lekkere koffie

elltonfb69 29-12-2016

Makkelijk te bedienen

Deze volautomaat kan werkelijk alles. Is voorprogammeerbaar en ook makkelijk schoon te maken en uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.
Mijn ideale apparaat voor mijn onmisbare bakkie koffie

Pluspunten

• 2 soorten bonen
  • Losse koffie kan erin
  • Melkcontainer is ideaal
  • Kwaliteit koffie uitmuntend
  • Maling bonen apart in te stellen

Minpunten

• Goed schoonmaken, bijhouden dus

JvB 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie voor iedere fijnproever

Een mooi product van een betrouwbaar merk. Wij hebben dit product gekocht omdat we een apparaat wilde waar wij ieder afzonderlijk binnen ons gezin geheel naar eigen wens een koffiedrank kan bereiden.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • prijs/kwaliteit
  • mooie uitvoering

Germie 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

Superblij met dit apparaat

Heb hem gisteren pas in gebruik genomen. Sieraad in de keuken en heerlijke koffie. Dubbel bonenreservoir is goede keuze! Gebruiksvriendelijk. Gaat wel even duren om alles uit te proberen, welke sterkte, welke bonen, welke temperatuur enz.
Dit is mijn eerste koffieapparaat dus heb nog geen vergelijk. Wel uitgebreid onderzoek gedaan van te voren en bewust voor deze gekozen. Wel duur, maar ook geen ergernis! Alleen maar genieten.

The Real Jazzman 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie in een oogwenk.

Eenvoudig in gebruik, heerlijke koffie, alles automatisch van restretto tot latte machiato, koffiekan, wat dan ook. Schoonmaken gaat heel eenvoudig. Het display leidt je door elke te nemen volgende stap. Zeer uitgebreid instelbaar met baristo.

Pluspunten

• Volautomatisch
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig schoon te houden

Wierdense 26-11-2016

Perfecte koffie!!

We hebben heel erg getwijfeld of we de s500 of deze zouden nemen. Wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven zijn de 2 bonenreservoirs en de mogelijkheid tot het maken van een kan koffie.
Wij vinden het helemaal super dat we nu zonder gedoe kunnen kiezen welke boon we gaan gebruiken. Bij een creme koffie vinden wij een volle, ronde koffiesmaak lekkerder, maar in een koffie melkproduct mag van ons wel een pittiger smaak, zodat je toch duidelijk nog koffie kan proeven.
Sowieso is het apparaat heel makkelijk te bedienen, ook in de barista mode.
zeker als echte koffieliefhebber is dit niet te versmaden. Voor elk moment en bij elke gelegenheid de koffie waar je juist dan zin in hebt!
Kortom een echte aanrader deze machine, is wel duurder dan de s500, maar die dubbele bonenreservoir maakt het het zeker waard voor de echte koffieliefhebber!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Wierdense 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een must have voor de echte koffieliefhebber!

Wij zijn echte koffieliefhebbers, vandaar dat onze keus op dit apparaat is gevallen.
Je kan er koffie mee zetten helemaal naar je eigen smaak. Wat de doorslag heeft gegeven hier voor te kiezen, is de 2 verschillende bonen reservoir. Voor de café creme hebben wij liever een koffie die aromatisch is en rond van smaak, terwijl wij voor de koffie met melk liever een boon met een pittiger gebruiken.
Wat ook makkelijk is is dat je bij deze uitvoering ook een kan koffie kan maken, met echt veel visite is dit makkelijker, sneller dan steeds 1/2 kopjes te serveren.
Daarbij is de machine lust voor het oog, en dat er nooit vingers te zien zijn een grote plus. Een solide apparaat.

Pluspunten

• 2 verschillende boomsoorten
  • Geheel naar eigen smaak in te stellen
  • Makkelijk in onderhoud
  • Kan koffie
  • Geen vingers op t apparaat

Piet 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koffie

Gebruiks vriendelijk apparaat.
Geweldig goede koffie.
Iedereen kan met dit apparaat goede koffie maken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig keuze menu.

Bert 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk! Het beste espresso apparaat!

Na veel koffie en espresso apparaten te hebben gehad eindelijk de juiste gevonden! Door de Barista functie ben je niet meer afhankelijk van 1 algemene instelling die niet voor alle bonen geschikt is. Naast een juiste pomp druk en goed instelbare maling, is het onontbeerlijk om de temperatuur te kunnen aanpassen om een perfecte espresso of cappuccino te kunnen bereiden. Deze machine maakt het allemaal waar. Heerlijke koffie en supermakkelijk in te stellen. De machine is ook makkelijk schoon te houden. Water en koffiedik reservoir zijn echt groot genoeg. De melkcontainer is zo makkelijk en precies aan te brengen. Geen gedoe of gezoek. Gewoon goed.
Het TFT kleurenscherm is heerlijk duidelijk. En mooi. Zoals de hele machine. Wij hebben de versie met 2 bonen reservoirs. Erg handig om bijvoorbeeld een wat pittigere boon te hebben voor cappuccino en een wat zachtere boon voor een espresso. De deksels van de reservoirs sluiten goed af waardoor de bonen hun smaak lang zullen behouden.

Pluspunten

• Maakt perfecte koffie
  • Bediening is supermakkelijk.
  • Stil!
  • Prima melkschuim

Minpunten

• Rand koffie uitloop kan melkresten vasthouden

Hans T 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een plaatje in de keuken

Keurig afgewerkt, zeer eenvoudig overschakelen naar gewone- of decaf. Door de hoogglans metalen buitenkant gemakkelijk schoon te houden. Last but not least prima koffie die bovendien te personifiseren is.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Groot waterreservoir
  • Solide drukgroep