Philips HD8834/11 - Reviews

Type
espresso machine

Lauwe Melk 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Esspresso HD8834/11

Qua vormgeving en gebruiksmogelijkheden en mooi makkelijk apparaat. MIN puntje is dat de melk er lauw uitkomt bij het maken van een cappuccino.
Dus als jullie daar een oplossing voor hebben dan,hoor ik het graag van jullie.

Met vriendelijke groet.

Mourad Asag-Gau

Justin 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Philips HD8834/11

We hebben de Philips HD8834/11 nu twee weken in gebruik. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing is het apparaat makkelijk te gebruiken. Na het vinden van de juiste koffiebonen (erg belangrijk!) doet het apparaat de rest. De verschillende sterktes zijn zeker terug te vinden in de smaak van de koffie, dit is bij sommige apparaten nauwelijks te merken. De schuim voor je cappuccino is goed, verwacht echter niet de perfecte dikte (waarbij je lepeltje blijft liggen). Voor mij persoonlijk geen probleem.

Over de duurzaamheid kan ik logischerwijs nog niets zeggen aangezien het apparaat pas twee weken wordt gebruikt.

Conclusie: een prima espresso apparaat voor een leuke prijs, die er ook nog eens goed uitziet!

DICK 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Koffie zoal die moet zijn

Over deze weet ik weinig te zeggen,we hebben hem pas 1 dag, maar binnen onze vriendenkring hoorden we alleen maar lovende geluiden

B W 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Leuk en lekker product

7,6
Net gekocht, makkelijke handleiding,
Eerste koffie smaakt goed.
Fijn met losse melk opschuimer die je apart kan schoonmaken en vullen

Dirk Kleijer 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

goed product

ik wou altijd al zo'n apparaat nu heb ik er en daar geniet ik vol op van het product is precies zoals ik gewild had

swingcees 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

UITSTEKENDE KOFFIE

apparaat pas in gebruik, eerste indruk mooie vormgeving , compact in vergelijk mijn saeco synthia , goed en duidelijk display , koffie en cappicino goed in te stellen , jammer weer dat Philips er geen volledige gebruiksaanwijzing in nederlands bij doet

johan154 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

Lekkere koffie

Met de juiste melk/koffie afstelling ook de juiste cappuchino temperatuur

Makkelijk met display alles word aangegeven

Ook stil voor een bonenmachine

Metsik3 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Espresso en Cappuccino met een druk op de knop

We hebben al eerder een ander merk espresso-apparaat gehad. In vergelijking daarmee is de Philips een kleiner (fijn voor de ruimte op het aanrecht), misschien wel lekkerder, maar zeker een gebruiksvriendelijker apparaat.

Gersilla Jansen 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn espressoapparaat

Mezelf verwend na een paar weken op zoek te zijn geweest naar een goede automatische cappuccino apparaat. Even de tijd voor nemen om het boekje goed te lezen en om de eerste koffie goed in te stellen, maar dat vergt maar een half uurtje van je tijd. Daarna zeer makkelijk in gebruik. Ook schoonmaken valt mee, maar zoals elke espressomachine, moet je daar wel de tijd voor nemen om het ook daadwerkelijk te doen. Al met al zeer blij met mijn machine.

Vince2301 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn, compact, lekkere koffie met prima melkschuim

Nadat onze Saeco Xsmall het na 7 jaar begaf door een blikseminslag, zocht ik naar een eveneens compacte vervanger. Een automatische melkopschuimer was geen eis, maar toevallig kwam ik deze Philips tegen voor een gunstige prijs en kon 'm niet laten staan. (virtueel dan, want online gekocht)

Er zat een stickertje op met 'Saeco technologie' en dat is merkbaar: hij maakt bijna dezelfde geluiden in dezelfde volgorde als de Saeco deed. Ook lijkt de zetgroep erg op de vorige.
Gelukkig is ook de koffie vergelijkbaar: erg lekker, sterk genoeg en ook op de middelste stand al heet zat.

Een cappuccino maken gaat (na instellen van de gewenste hoeveelheden melk/schuim en koffie) met één druk op de knop. Erg makkelijk. Het schuim geef ik een ruime voldoende: niet te slap, niet te stijf.

Ik zou het apparaat ook zonder de melkopschuimfunctie gekozen hebben vanwege het ontwerp: lekker compact en strak vormgegeven. Het waterreservoir is toch nog 1,8 liter, dus Philips bewijst dan een dergelijk apparaat niet zo groot hoeft te zijn. (bij de Saeco xsmall was het kleine reservoir wel nog een minpunt)

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, want nog maar net in gebruik. Als ie het net als de Saeco minstens 6 jaar uithoudt zonder noemenswaardige problemen, ben ik tevreden.

Chantal 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Ik ben erg blij met de aanschaf van mijn nieuwe espresso machine. Ziet er mooi uit en doet wat ik er van verwacht. Alleen jammer dat er geen opties zijn zoals cafe latte enz.

rs 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Er zijn veel instellingen en voordat je die hebt gemaakt voor jouw optimale smaak ben je wel even bezig. het apparaat werkt goed. onhandig is het waterreservoir. je moet het bijvullen via de bovenkant wat erg ongemakkelijk is als je het apparaat onder een kastje hebt staan. Een expresso apparaat moet je altijd schoonmaken!