Saeco Intelia Deluxe HD8902/01 - Reviews

Type
espresso machine

8,1

esther 16-09-2016 Product paar maanden in bezit

Hele makkelijke espressomachine ook in de schoonmaak

Makkelijk in gebruik display geeft alles duidelijk aan, zet heerlijke koffie die je ook nog naar eigen smaak kan instellen. De machine is goed schoon te maken. Wat wel wat tegen valt is het aquaclean waterfilter die moet best snel vervangen worden en deze zijn aan de dure kant

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • instellen koffie sterkte

Minpunten

• aquafilter snel vervangen

Karin 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koffie

Dit apparaat is zeer makkelijk te bedienen en makkelijk te reinigen. Heerlijke koffie die naar eigen wens kan worden ingesteld.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Groot gebruiksgemak

Marvin 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat met heerlijke koffie

Het apparaat is heel makkelijk in gebruik. De maling van de bonen kan je op 10 standen instellen. Daarnaast kan je de sterkte ook nog op 5 standen instellen. Zeer makkelijk in het gebruik. Het opwarmen en doorspoelen is zo gebeurt, alleen soms wel vervelend dat hij het bij het aanzetten en standby gaan doet. Je kan dit wel makkelijk stoppen door op de OK knop te drukken.

eusje 20-03-2016 Product kwartaal in bezit

Lekkere koffie

7,6
Lekkere koffie maar het gebruik van de waterfilter vindt ik nep. Waar ik woon hebben we heel zacht water en bij mij is hij nu al ( na 1 1/2 mnd.aan vervanging toe. Ze zeggen pas na zoveel kopjes maar dit klopt niet; hij spoelt nl.steeds door en dat kost ook water dus als je 6 a 7 kopjes per dag drinkt, ben je iedere 1 1/2 mnd. weer geld kwijt aan waterfilter. Had hier niet op gerekend en baal daarvan. Ook spoelt hij dus steeds door en maakt daarbij aardig wat herrie. Ook de lekbak moet elke dag geleegd worden. De koffie is goed heet en lekker maar ik vind het wel een prijzig kopje koffie zo!

Victoria2 30-12-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over dit apparaat, met één druk op de knop espresso, lungo (koffie) of heet water. Het aansluiten is eenvoudig, stekker erin, het meegeleverde waterfilter installeren en klaar. De maler instellen m.b.v. het meegeleverde maatschepje gaat ook goed (niet de hele bak vol bonen storten, dan zie je niet wat je doet). De melkopschuimer werkt prima, heet en krachtig. De temperatuur kun je instellen: voor koffie is de max oké, voor thee is kokend water toch lekkerder. Tappen van heet water spettert nogal. Hoe je de gemalen koffie zet staat niet in de gebruiksaanwijzing (eerst de knop linksonder op het schepje zetten, daarna koffie in het gat met behulp van het meegeleverde schepje). Het apparaat spoelt bij het opstarten en 15 minuten daarna(je kunt dit op een uur zetten, anders blijf je de lekbak leeggieten). Al met al wel even zoeken als je geen ervaring hebt met dit soort apparaten, maar als je er eenmaal uit bent, dan is het een fijne koffiemachine.

pieter5253 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die gemakkelijk te bedienen en schoon te houden is. Sterkte, temperatuur en hoeveelheid koffie is naar ieders smaak in te stellen.

Koraalduivel 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
De vormgeving is niet alleen mooi, maar ook praktisch. Geen uitstekende knopjes o.i.d. zodat hij makkelijk is af te nemen. De onderdelen zijn makkelijk te demonteren om schoon te maken.
De schenktuit is uitschuifbaar zodat er kleine en grote kopjes onder passen.
Doordat de hoeveelheid koffie/water/korrel grote instelbaar is, kan ieder zijn eigen koffie wensen instellen.
Min punten:
Het waterreservoir komt zwaar uit de machine, dit is vooral lastig als hij vol met water zit en terug geplaatst moet worden.
De machine staat altijd stand-by.