Saeco Intelia Deluxe HD8902/01 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Intelia Deluxe HD8902/01 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jij-artemis 10-09-2017

prima machine met kuren

prima koffie maar met kuren
machine piept en kraakt pruttelt water
kan niets terugvinden waar het aan ligt
maak hem elke week schoon en smeert hem regelmatig
je raakt gewend aan het geluid

Pluspunten

• koffie

Minpunten

• geluid

Olivier 25-04-2017

Lekkere koffie!

Heerlijke koffie uit een mooi apparaat, maar klein waterreservoir. Zelf in te stellen sterkte. Je moet wel regelmatig schoonmaken.

Pluspunten

• koffiesterkte in te stellen
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Veel schoonmaken

Lovertje 25-03-2017

Makkelijk in gebruik en te reinigen

Deze machine voldoet aan alles. Alles instelbaar, makkelijk te reinigen. Duidelijk omschrijving. En wel het belangrijkste heerlijke koffie van gemalen bonen. Daarnaast de lek bak vind ik geen probleem je kan door het palletje goed zien wat de stand is. Als je aan het eind van de dag alles leegt en aanvult is er niets aan de hand. Kortom mooi apparaatakkelijk in gebruik en te reinigen. Topper.

Pluspunten

• Duidelijke display zelfs aan te passen
  • Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk te vullen

Minpunten

• het spetteren van het water/stoompijpje

lammers 29-01-2017

weer lekkere koffie

Na lang zoeken een mooi automaat gevonden die gelukkig ook aan de verwachting voldoet. Weer lekker koffie drinken.
Uitgekeken op de Senseo nu een apparaat dat voldoet.
met hoge druk water door de koffie persen hoor je. toch valt het geluidsniveau mij mee.
even de koffie inweken voor de intensere smaak is een pre.
persoonlijke voorkeuren goed in te stellen voor hoeveelheid sterkte etc. Wel even zoeken hoe precies in te stellen.
prijs kwaliteit lijkt nu voortreffelijk

Pluspunten

• simpel
  • snel

Minpunten

• geluid bij resonantie zijkant
  • geen

E.W.M. Jansen-Vlek 27-12-2016

Koffiediscounter.nl

De machine is erg gemakkelijk in gebruik en is goed schoon te maken. Er komt een fantastische kop koffie uit en de sterkte kun je zelf instellen. Even zoeken naar de bonen die je zelf het lekkerst vindt.

Pluspunten

• compacte machine
  • prima koffie
  • zelf in te stellen sterkte
  • goed schoon te maken

Goed apparaat maar laat toch enkele steken vallen 23-12-2016

Prima apparaat - Kleine details zeer matig

Apparaat is prima, zet goede koffie, is redelijk stil en gemakkelijk te reinigen. Echter zijn er een aantal details die ik zeer slecht vindt.

De lekbak loopt om de paar dagen helemaal vol, of je er nu een beker onder zet of niet hij zit bomvol. Ergens onderop het apparaat verliest hij dus water en komt in de lekbak terecht.

Wanneer het water bijna op is, kun je nog gewoon een kop koffie zetten. Hij maalt de bonen en zet de kop koffie. Als het water dan echt bijna op is, stopt hij met koffie zetten, ongeacht hoever hij is met jouw kopje koffie. Vervolgens gooit hij de gemalen bonen weg en moet jij het water bijvullen en opnieuw een kop koffie zetten. Wederom maalt hij de bonen voor 1 volle kop koffie, maar je vorige kopje was al half vol. Je bent dus voor 2 koppen koffie aan bonen kwijt voor 1 kop koffie en het stomme is, er zit gewoon nog water in het reservoir. Zelfs de SENSEO geeft geen halve koppen koffie en die is ook van Philips net als Saeco!

Als de machine een tijdje uit heeft gestaan (paar uren) en je wilt vervolgens koffie zetten dan is je eerste kop koffie wel warm, maar niet heet. 's ochtends vroeg kan ik hem zo achterover gooien. De temperatuur van de eerste kop mag dus wel iets warmer van mij.

Pluspunten

• Gemakkelijk onderhoud
  • Redelijk stil

Minpunten

• Lekbak snel vol
  • Halve bakken koffie als water bijna op is.

esther 16-09-2016

Hele makkelijke espressomachine ook in de schoonmaak

Makkelijk in gebruik display geeft alles duidelijk aan, zet heerlijke koffie die je ook nog naar eigen smaak kan instellen. De machine is goed schoon te maken. Wat wel wat tegen valt is het aquaclean waterfilter die moet best snel vervangen worden en deze zijn aan de dure kant

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • instellen koffie sterkte

Minpunten

• aquafilter snel vervangen

Karin 27-08-2016

Goede koffie

Dit apparaat is zeer makkelijk te bedienen en makkelijk te reinigen. Heerlijke koffie die naar eigen wens kan worden ingesteld.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Groot gebruiksgemak

Marvin 01-06-2016

Goed apparaat met heerlijke koffie

Het apparaat is heel makkelijk in gebruik. De maling van de bonen kan je op 10 standen instellen. Daarnaast kan je de sterkte ook nog op 5 standen instellen. Zeer makkelijk in het gebruik. Het opwarmen en doorspoelen is zo gebeurt, alleen soms wel vervelend dat hij het bij het aanzetten en standby gaan doet. Je kan dit wel makkelijk stoppen door op de OK knop te drukken.

eusje 20-03-2016

Lekkere koffie

Lekkere koffie maar het gebruik van de waterfilter vindt ik nep. Waar ik woon hebben we heel zacht water en bij mij is hij nu al ( na 1 1/2 mnd.aan vervanging toe. Ze zeggen pas na zoveel kopjes maar dit klopt niet; hij spoelt nl.steeds door en dat kost ook water dus als je 6 a 7 kopjes per dag drinkt, ben je iedere 1 1/2 mnd. weer geld kwijt aan waterfilter. Had hier niet op gerekend en baal daarvan. Ook spoelt hij dus steeds door en maakt daarbij aardig wat herrie. Ook de lekbak moet elke dag geleegd worden. De koffie is goed heet en lekker maar ik vind het wel een prijzig kopje koffie zo!

Victoria2 30-12-2015

Ik ben erg tevreden over dit apparaat, met één druk op de knop espresso, lungo (koffie) of heet water. Het aansluiten is eenvoudig, stekker erin, het meegeleverde waterfilter installeren en klaar. De maler instellen m.b.v. het meegeleverde maatschepje gaat ook goed (niet de hele bak vol bonen storten, dan zie je niet wat je doet). De melkopschuimer werkt prima, heet en krachtig. De temperatuur kun je instellen: voor koffie is de max oké, voor thee is kokend water toch lekkerder. Tappen van heet water spettert nogal. Hoe je de gemalen koffie zet staat niet in de gebruiksaanwijzing (eerst de knop linksonder op het schepje zetten, daarna koffie in het gat met behulp van het meegeleverde schepje). Het apparaat spoelt bij het opstarten en 15 minuten daarna(je kunt dit op een uur zetten, anders blijf je de lekbak leeggieten). Al met al wel even zoeken als je geen ervaring hebt met dit soort apparaten, maar als je er eenmaal uit bent, dan is het een fijne koffiemachine.

Simone 28-02-2016

Hoi, ik heb deze sinds 2 weken maar de poederoptie werkt niet. Ik heb eerst knop op schepjevgezet, daarna gemalen koffie erin en dan op espresso lungo. Maar wat ik ook doe er komt alleen heet water uur. Kan iemand me vertellen wat ik fout doe?

pieter5253 22-12-2015

Mooie machine die gemakkelijk te bedienen en schoon te houden is. Sterkte, temperatuur en hoeveelheid koffie is naar ieders smaak in te stellen.

Koraalduivel 21-12-2015

De vormgeving is niet alleen mooi, maar ook praktisch. Geen uitstekende knopjes o.i.d. zodat hij makkelijk is af te nemen. De onderdelen zijn makkelijk te demonteren om schoon te maken.
De schenktuit is uitschuifbaar zodat er kleine en grote kopjes onder passen.
Doordat de hoeveelheid koffie/water/korrel grote instelbaar is, kan ieder zijn eigen koffie wensen instellen.
Min punten:
Het waterreservoir komt zwaar uit de machine, dit is vooral lastig als hij vol met water zit en terug geplaatst moet worden.
De machine staat altijd stand-by.