Saeco Intelia Deluxe HD8904/01 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco Intelia Deluxe HD8904/01 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

van Harmelen 17-05-2017

(Te) lekkere koffie!

Na lang twijfelen en diverse filter/pad apparaten verder, toch maar geïnvesteerd in een espressomachine.
Na vergelijking van kwaliteit, prijs en looks (staat tenslotte toch altijd in het zicht) ben ik uitgekomen bij Saeco. Een reservoir voor melk vond ik overbodig. Ik was wel erg nieuwsgierig naar de cappuccinatore.
De automaat laat zich in werking graag horen, maar de koffie die je er voor terugkrijgt maakt dat ruimschoots goed. Handig dat de hoeveelheid water is te programmeren.
De cappuccinatore maakt acceptabele melkschuim. Dit maakt een hoop herrie, en de module moet na gebruik goed gespoeld worden. Maar toch aan handige aanvulling.

Na ongeveer een jaar gebruik heb ik twee keer moeten ontkalken. Even de tijd voor nemen, maar ik ben er van overtuigd dat het de levensduur aanzienlijk verlengd.

Het prijsverschil tussen de zwarte en zilveren uitvoering (ten nadele van de zilveren) heb ik zonder veel twijfel bijgelegd. Geen spijt van, het apparaat is een aanwinst in de keuken, ook met het uiterlijk!

Pluspunten

• cappuccinatore
  • hoeveelheid water te programmeren

Minpunten

• maakt best wat geluid