Beste deals -19% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA 8160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Roel 14-11-2019

Goede smaak, zeer matige kwaliteit machine

Geschreven voor: Krups EA 8160

Apparaat maakt redelijke koffie, het melkopschuimbusje gaat zeer snel stinken (zelfs als je deze elke dag, soms meermaals grondig reinigt), de indicator van de bak vol is alles behalve correct, apparaat maakt enorm veel herrie, binnen drie jaar al de grinder/maler kapot, koffiekopjes rammelen onder het apparaat vandaan. Kortom absoluut geen aanrader.

Dick 29-10-2017

mooi en compact

Geschreven voor: Krups EA 8160

Apparaat aangeschaft omdat we aan een nieuwe toe waren.
Het apparaat is mooi compact en het display is duidelijk .

Nu een paar maanden in gebruik. Apparaat een keer terug geweest omdat de stoompijp tijdens het opschuimen er steeds afschoot. Er is een nieuw rubber ring geplaats .
De koffie is prima, goed heet en de sterkte is goed in te stellen .
Helaas is het niet gelukt om goed schuim te maken en nu weer een aparte opschuimer gekocht.
Dus helaas spijt van mij aankoop.

Pluspunten

• prima espresso / koffie
  • mooi compact apparaat goed in te stellen

Minpunten

• melk opschuimer werkt niet

j.f.feldberg 03-01-2017

Mooie machine

Geschreven voor: Krups EA 8160

Ook wij hebben sinds kort de EA 8160. Het malen van de koffie geeft behoorlijk veel kabaal. Ook missen we een heldere/duidelijke handleiding. Die we hebben ontvangen met het apparaat moet je met een loep lezen. Wij gebruiken Corleone koffiebonen en die geven ons een prima espresso. Het maken van een cappucino is ons tot op heden niet echt goed gelukt. We hebben ook de externe melktank erbij, maar dat heeft nog niet tot het gewenste resultaat geleid. De bediening van het apparaat is makkelijk als je het door hebt. Een link naar een demofilmpje zou echt helpen denken we.

• Goede warme koffie
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• indicatie volle container niet correct
  • kopjes glijden van de tray door trillen

Rebecca 23-11-2016

(Bijna) geluidloos

Geschreven voor: Krups EA 8160

Eindelijk een koffiezetapparaat waarbij je niet de televisie harder moet zetten of een gesprek moet staken vanwege de herrie van het malen van de bonen. Super mooi display met duidelijke bediening van de vele mogelijkheden. Een kind kan nu koffie zetten.

Pluspunten

• weinig herrie
  • veel mogelijkheden en keuzes
  • de temperatuur in stellen is super
  • mooi strak en compact design

GGeudens 19-11-2016

Prachtig, compact apparaat

Geschreven voor: Krups EA 8160

Na vele jaren een Saeco machine gebruikt te hebben, wilde ik overstappen naar een meer betaalbaar espresso machine. Na wat googelen viel mijn keuze op de Krups EA8160.Ik vind het belangrijk dat de koffie goed heet is en het apparaat makkelijk schoon te houden is. Er moet ook goed gevarieerd kunnen worden in smaakintensiteit en sterkte.
Ik heb dit apparaat sinds een paar weken in gebruik en ben er heel blij mee. De koffie is goed heet, ik gebruik de espressobonen van de Jacqmotte, erg lekker! Door middel van een toets op het display is het heel eenvoudig de sterkte en het aantal milliliters in te geven. Zo kom je tot een ideale mix. Een compleet en compact apparaat. Het bijgeleverde melkkannetje is leuk voor de cappuccino liefhebbers. Heel makkelijk te gebruiken en geeft een mooi resultaat. Ik zou het apparaat absoluut absoluut aanbevelen. Een hele scherpe prijs, zeker met de cash-back van Krups!

Pluspunten

• Hete koffie
  • Compact
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog geen gevonden