Saeco Incanto HD8914/01 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Incanto HD8914/01 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jeffrey 27-06-2017

Koffie

26-6-2017 gekocht,vanmorgen eerste bakkie gehad heerlijk!
Mooi apparaat overzichtelijk , nu maar hopen dat deze langer mee gaat dan de vorige

Pluspunten

• Alles

Jose 25-06-2017

Duidelijk scherm, mooi design

mooi design en weinig herrie bij het malen van de bonen.
Goed heet. Zijn er tevreden over en erg blij mee.

Pluspunten

• Goed hete koffie
  • goed heet water
  • mooi design staat mooi in de keuken.
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• nog niet gevonden.

Mark 14-01-2017

Koffie is goed maar machine is een miskoop

Machine gekocht op basis van de goede reviews maar het enige wat, naar onze ervaringen, klopt is dat de koffie goed smaakt en de mogelijkheden mbt de verschillende koffies. Het bijvullen van de bonen is een vervelend werkje, de bonen vallen vaak tussen hendeltjes van het reservoir of in de water bak. De machine maakt veel lawaai bij het malen van de koffiebonen en het ergste nog is dat hij elke maand ontkalkt wil worden (Calc 'n clean), het ontkalken duurt erg lang en maakt veel lawaai. De machine is, op de bonen na, wel makkelijk schoon te maken. Ik ben ook zeer benieuwd of meer mensen hier last van hebben of omdat we een maandagmorgen machine hebben.

Pluspunten

• Manier van schoonmaken
  • Koffie

Minpunten

• veel lawaai
  • vraagt elke maand te ontkalken
  • bonenreservoir

Danieke 21-02-2016

Het is een prachtig apparaat, waarmee je heerlijke espresso en cappuccino kunt maken. Je kunt er een pakje houdbare melk onder houden, waarmee je mooi melkschuim krijgt. Je hebt dan geen extra afwas. Het slangetje is eenvoudig te reinigen door het door te spoelen met water. Het apparaat is eenvoudig te reinigen. Het heeft een heel mooi design. Bij ons apparaat is ook de boven en zijkant helemaal van rvs. Dat zier er erg luxe uit. Wij zijn heel tevreden met het apparaat en zouden het zeker aanbevelen.

Natascha 14-02-2016

Mooi vormgegeven machine, vooral de rvs afwerking vind ik een pluspunt.
Maakt heerlijke koffie en cappuchino met mooie schuimkraag. Persoonlijk had ik hem liever met melkkannetje ingebouwd ipv slangetje.
De functie om voorgemalen koffie te gebruiken bevalt minder, volgen precies de handleiding maar toch soms kleurloos water ipv koffie.
Maar in gebruik met bonen een echte aanrader.

Rene 25-09-2016

toestel na 2wkn al stuk, maalde niet meer, uitleg na reparatie: gebruikersfout: op letten dat er geen water terecht komt in bonenreservoir,bonenmengeling gebruiken geschikt voor espresso-automaat. Ik weet dat ik bonen moet doen in bonenreservoir en water in waterreservoir, ivm de bonenmengeling geschikt voor espresso-automaten: in de handleiding staat dit nergens vermeld, ik heb ook geen weet dat het sowieso bestaat, ik heb gewone gebrande koffiebonen gebruikt.

vandammetje 05-02-2016

Wat ben ik blij met deze Incanto. We hebben nu heerlijke koffie en lekkere cappuccino. Dit is een veelzijdig apparaat welke mijn waterkoker overbodig maakt. Kortom een aanrader.

patricia82 01-02-2016

Het is een mooie machine, geeft lekkere koffie. Een aantal kleine dingen had ik anders gedaan, bijvoorbeeld de koffie uitloop had lager mogen zijn, nu heb je met normale kommen nog best veel last van spetteren, dit zie je erg goed op een zilveren machine. De machine heeft wel even werk nodig met schoonmaken, maar dat zal niet anders zijn met andere vol automaten. Hij geeft heerlijke koffie, en de melk is ook goed stijf.

Ronald 30-01-2016

Maakt heerlijke koffie, zeer gebruiksvriendelijk apparaat!
Handvat van het waterreservoir redelijk dun, reservoir aan de kleine kant.
Koffie-uitloop had lager gemogen. Ik gebruik grote mokken en uitloop staat op de laagste stand.
Doorspoelen bij uitzetten erg minimaal, ben bang dat er vuil in de uitloop gaat ophopen... Dus regelmatig goed spoelen vereist!!

Mantapascal 26-01-2016

Prima machine , lekker warme koffie en voor ieder in sterkte in te stellen . Makkelijke bediening en schoon te maken .

RichardSp 25-01-2016

prima apparaat om diverse koffie variaties mee te zetten. de rvs look maakt hem wel bijzonder. De melkopschuimer is niet mijn favoriet omdat ik bij deze prijsklasse graag een melkkan had gezien. Die heeft de iets duurdere versie weer wel. Schoonmaken is erg makkelijk en hoeft niet vaak gedaan te worden. De temperatuur van de koffie is zelfs tot erg heet in te stellen. Waterreservoir is wat mij betreft net even te klein en komt wat kwetsbaar over. Al met al wel een zeer gebruiksvriendelijk apparaat die een goede espresso/koffie zet. Koffieuitloop had lager gemogen voor kleine espresso glaasjes

eveliengp 22-01-2016

Mooi apparaat, lekkere koffie, espresso, cappuccino's én latte machiato's. Min: Het malen van de bonen maakt nogal veel lawaai en een espressokopje is/staat te laag waardoor als je espresso zet de hele boel er naast sputtert.
Plus: makkelijk te bedienen, makkelijk te reinigen, heerlijke koffies! Warme koffie ook.

remoss 03-11-2015

Mooi ontworpen apparaat. We hadden een Sarista maar de koffie uit deze nieuwe is toch een stuk lekkerder.
De Saeco HD8914/01 Incanto is ook wat stiller dan de Sarista.
Wel is er een foutje in de fabricage gemaakt, er zitten rechts namelijk twee dezelfde MILK FROTH toetsen op, terwijl de tweede een HOT WATER toets moet zijn. Functioneel is het wel in orde maar het staat erg slordig. We zagen dit thuis pas en hadden trek in koffie dus niet meer teruggebracht.
Het handvat aan het waterreservoir is erg dun. Ik vraag me af hoelang het duurt eer dat breekt.