Philips HD8834/01 - Reviews

cappuccino, espresso, koffie

8,1

Lianna 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Na zorgvuldig zoeken voor dit apparaat gekozen. Hij was gelukkig na bestellen snel binnen.

De verpakking is goed. Je doet de doos open en daar ligt de gebruiksaanwijzing gelijk bovenop. Na deze gelezen te hebben ging het uitpakken verder. Een koffieschepje en bonen afsteller in 1 en vet om de machine te smeren zijn ook aanwezig.

Na het piepschuim blok te hebben verwijderd komt het apparaat te voorschijn. Hij is redelijk zwaar, maar wat wil je voor een apparaat wat zoveel kan. Hij ziet er erg mooi uit.

Na het spoelprogramma te hebben doorlopen gelijk de koffie uitgeprobeerd. Deze was zo heet dat we hem op de middelste stand hebben gezet. (anders moet je zo lang wachten op een heerlijke bak koffie)

Snel naar de supermarkt gegaan voor de melk om een cappuccino te maken. Wat een heerlijk bakkie. De schuimlaag is super dik en luchtig. (2 soorten melk geprobeerd speciale voor cappuccino en volle melk. Volle melk vinden wij persoonlijk beter.)

Je hoeft niet zo snel nieuw water bij te vullen en de bonen ook niet. In een paar dagen tijd al heel wat koffie, cappuccino en warme melk gemaakt.

Ik raad dit apparaat zeker aan. Mooi design, lekkere koffie en veel mogelijkheden.

Joeri 12-07-2016 Product maand in bezit

Prima ding

Fijn apparaat. Makkelijk in te stellen. Goed te onderhouden. Maakt vooral goede koffie. Handig om je eigen koffie naar wens in te kunnen stellen.

rieffjes 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

snelle lekkere koffie ...voor ieder wat wils! mooi uiterlijk...smaakvol en voor de hele familie....

frans1957 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Net in mijn bezit. Apparaat is niet te groot waarddor je deze makkelijk op de aanrecht kan zetten.En het apparaat heeft een goede vorm geving. Het is simpel te bedienen. De koffie smaakt goed.

Lekkere koffie 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

6,5
e kunt zowel gemalen koffie als ESE pads gebruiken en de koffie is rijk van smaak. Hij kan een lekkere romige crema maken, die de koffie perfectioneert. Als je liever cappuccino hebt, zul je van het stoompijpje houden dat bij dit apparaat zit, want de stoom wordt goed verdeeld en is stevig. De gestoomde melk is rijk en glad. Als cappuccino je passie is, moet je ook overwegen een professionele melkkan en thermometer aan te schaffen.

RIEFFJES 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

mijn droom

9,6
mooi formaat ,compact maar nuttig, heerlijke cappo, goed te reinigen en na te vullen ...eenvoudig in gebruik,een droom voor deze faMILIE

Bas 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig espresso apparaat

1e indruk is zeer goed. De eerste bakjes waren ontzettend slap maar dit was ook te vinden in de gebruiksaanwijzing. Ook de cappuccino functie werkt zeer prettig.

Super automatic 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super automatic

Makkelijk in te bedienen gebruikt vriendelijk
Mooie vorm goed schoon te maken een aan Winst in de keuken

jj93 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige koffie voor een goede prijs

Koffieapparaat zet zeer goede koffie, kwaliteit is vergelijkbaar met die van duurdere varianten van andere merken. Ben espresso gewend van het werk (is een apparaat van 25.000 euro met lavaza bonen) en met dit apparaat en dezelfde bonen smaakt het net zo goed. Schijven zijn keramisch dus gaan lekker lang mee. Koffiehoeveelheid is met 1 druk op de knop per programma in te stellen. De sterkte van de koffie is met 5 verschillende standen te variëren van zeer sterk tot slap.

Aad Voskamp 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling philips HD8834/01

Maakt erg veel lawaai en we zijn nog aan het uitzoeken wat de lekkerste koffie is. Wel mooie vormgeving denk dat we er ook nog aan moeten wennen en uitproberen.

maggebomme 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Doet zijn werk goed, erg blij mee. Geeft duidelijk aan wanneer er iets moet gebeuren in de onderhoud.