Philips HD8834 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8834 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Rotte 21-09-2018

Mooi apparaat , slechte ervaringen

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Anderhalf jaar in bezit en waren in het begin zeer tevreden.Helaas krijgen we nu de problemen.Vaak meldingen te ontkalken en koffie loopt niet goed door.De klantenservice van Philips luistert minimaal naar de klacht en is niet erg behulpzaam

fredericus 30-11-2017

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Fijn apparaat en uitstekend resultaat. Gemakkelijke bediening waardoor het gebruik is toegenomen. Contact met Philips opgenomen om voortaan optioneel een kwastje voor het onderhoud van het melkgedeelte bij het apparaat te voegen. Volgens mij een must om overal goed bij te kunnen.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • mooi ontwerp

Minpunten

• ontbreken van kwastje

Bob 06-08-2017

lekkere koffie maar fragiel apparaat met korte levensduur

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Laatste keer dat ik een espresso apparaat van Saeco / philips gekocht heb. Veel electronische problemen waardoor het apparaat regelamtig kortsluiting veroorzaakt. Ook zijn de afdichtingen vnahet apparaat niet goed waardoor druk verloren gaat en de koffie niet ideaal bereid wordt. Meerdere keren met de klantenservice gebeld en naar 6/7 telefoontjes eindelijk een reparatie kunnen regelen. De machine werkte daarna weer prima maar ongeveer 4 maanden later was het weer raak. Nu produceert de machine in plaats van koffie, kortsluiting.
Voor mij nooit meer philips/seaco

Pluspunten

• bonensterkte instelbaar

Minpunten

• veel technische problemen
  • levensduur

Philips 3100 HD8834/11 06-02-2017

Prima cappuccino

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Dit espresso apparaat geeft prima cappuccino.Mooi om te zien en makkelijk om koffie mee te maken.Alleen vind ik het jammer dat je de melkkan iedere dag schoon moet maken en iedere week door moet spoelen met warm water en iedere maand moet reinigen.In de omschrijving stond dat dit automatisch ging,niet dus.Ook vind ik het lastig om de zetgroep er in en uit te halen.Als ik dit van tevoren had geweten had ik het niet gedaan.Prima koffie maar onderhoud veel te veel werk.Ook blijft de aan/uit knop knipperen.Gaat niet na een bepaalde tijd uit.Dit vind ik uitermate irritant en zet de machine nu gewoon met de aan/uit knop op de achterkant van het apparaat uit.

Pluspunten

• Prima koffie
  • Makkelijk scherm.

Minpunten

• Veel onderhoud aan melkkan etc

klaverstijn 07-01-2017

Makkelijk, Cappuccino met 1 knop, smaak en temperatuur prima

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Twijfelde tussen HD8824/01 en deze HD8834/01. Scheelde bijna 60 euro in prijs maar voor cappuccino moet je bij de 24 er bij blijven (2 handelingen nodig) en na de tijd heb je zo`n los slangetje aan het stoompijpje.
Makkelijke bediening, natuurlijk boekje goed lezen, goede koffietemperatuur, instelbare sterkte via knopje/display en instelbare maalgraad (grof/fijn). Makkelijk bijvullen van bonen en water maar hengsel van waterreservoir is vrij dun dus 2 handen gebruiken is mijn advies.
Smaak koffie is sterk afhankelijk natuurlijk welke bonen je gebruikt, liefst 100% arabica voor de levensduur van je machine. Wij gebruiken gewoon die van de Hema.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • mooi melkreservoir
  • niet te groot
  • makkelijk schoonmaken
  • décafé via klepje mogelijk

Minpunten

• zwak hengsel waterreservoir
  • opvangbak is lang dus voorzichtig leegschenken

Kruitnootje 01-12-2016

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Eenvoudige bediening, duidelijke functietoetsen, goede maling en erg goede melkschuim. Schoonmaken machine ook erg eenvoudig.

bospiet57 24-12-2016

Goededag ik overweeg om deze machine te kopen maar lees nergens of de koffie wel heet genoeg is. Wat is uw mening betreffende de temperatuur?

Bitte ein Tasse Kaffee! 26-11-2016

Mooi apparaat!

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Een mooi apparaat en handig in gebruik d.m.v. de externe melkopschuimer die je zo in de machine steekt. Een machine voor elke koffie drinker door de verschillende instel funties.
Zeer tevreden mee!

Ilona 26-11-2016

Mooi model,geen hard geluid meer bij t malen van de bonen

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Mooi apparaat moderne uitstraling ,geen hard geluid bij t malen van de bonen! Vele functies, meer dan de oudere apparaten.

Philips koffiemachine 24-11-2016

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Prima machine lekkere kop koffie doet wat het moet doen dus perfect, je kan er veel lekkere verschillende bakkies mee zetten melk zwart extra ssterk en makkelijk in gebruik

Rob 23-11-2016

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Prijs/kwaliteit is heel goed en eenvoudig te bedienen! We hebben al eerder zo een apparaat besteld en we zijn er bijzonder tevreden over!

Pluspunten

• goed te bedienen
  • niet te duur
  • werkt prima
  • niet te veel herrie

... 22-11-2016

koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Fijn koffiezetapparaat, goede smaak. Neemt weinig plaats in. Alleen jammer dat het melk kannetje leeg moet voordat je kunt spoelen.

Paula Ummels 22-11-2016

Complet apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Mooi apparaat met een goede prijs / kwaliteitverhouding. We zijn er heel blij mee.
Vooral omdat wij thuis cappacinoliefhebbers zijn en deze met een druk p de knop klaar is.

Linda 20-11-2016

Zeer goede Machine

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

een geweldig koffiezet apparaat zet heerlijke koffie maakt weinig geluid met de koffie bonen malen prijs kwaliteit top!

janet 16-11-2016

Voor die prijs heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Hij geeft verschillende keuzes aan .gemakkelijk in te stellen ..heerlijke diverse soorten koffie..heet tevreden

Snoeren 15-11-2016

Compact goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Geweldig koffiezetapparaat, heel makkelijk in gebruik en onderhoud. Lekker compact en zet heerlijke koffie die je zelf naar eigen wens kunt instellen. Nog beter als verwacht.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijke bediening

Kerssies 12-11-2016

gebruikers gemak

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Heerlijke koffie. Ideaal system om cappucino te maken, doordat je melkkan af kunt koppelen en melk in de koelkast kan zetten als je nog melk overhoudt na het koffiedrinken.en makkelijk te reinigen. Wij zijn er heel blij mee.

Mvdl 11-11-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Net vanmiddag aangeschaft en nu al zeer tevreden, mooi design, makkelijke bediening , bijna tot geen lawaai, lekkere koffie en cappucino, echt een aanrader,
Mooi comoact apparaat en staat mooi op het aanrecht,

• Compact apparaat

Kevin 08-11-2016

Alles wat we zochten

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

We zochten een apparaat voor verse bonen inclusief cappuccino maker. Dit apparaat heeft precies datgeen wat we zoeken. Heel gebruiksvriendelijk, een kind kan koffie zetten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig
  • Mooi uiterlijk
  • Groot waterreservoir

Rogier 07-11-2016

Snel koffieapparaat met genoeg functies

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Prima product! Het apparaat is makkelijk in gebruik. Snel een goed bakje koffie, in te stellen op sterkte.
Minpunt is dat de watertank snel leeg is.

Dennis 05-11-2016

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Praktisch, mooi design en lekkere koffie / espresso en cappuccino. Prettig in gebruik, eenvoudig te reinigen !

Lebber67 03-11-2016

Lekkere koffie, Espresso en cappuccino

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Mooi stijlvol apparaat, even goed instellen moet je de tijd voor nemen maar dan wordt je beloond met heerlijke koffie.

Pluspunten

• Geluid niet te hard
  • Melk schuimer erg goed.
  • Eenvoudige te bedienen

Minpunten

• Mag wat heter.

adel ensink 30-10-2016

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Ik heb de machine nu 1 week in mijn bezit.
Hij is makkelijk te bedienen.
Het instellen voor je favoriete koffie en hoeveelheid is door de makkelijke interface eenvoudig
Ik heb hem gekozen omdat ik alleen espresso en capuchinno drink en dus niet meer opties nodig heb.
Daarnaast is hiij compact en fraai van vormgeving.
De melktank is eenvoudig te plaatsen en schoon te maken.
Dit geldt ook voor de zetgroep.
De machine geeft een stevige melkschuimlaag.
Ik ben zeer tevreden met deze machin

Pluspunten

• compact en eenvoudig
  • eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• kalkfilter zit niet standaard bij de machine
  • continu knipperen van aan/uit knop

Totti87 27-10-2016

Strak design

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Strak design, installatie is een eitje, prima espresso, lungo en cappuccino met goede schuimlaag. Nog geen minpunten kunnen ontdekken!

• Installatie
  • Smaak

Lianna 25-07-2016

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Na zorgvuldig zoeken voor dit apparaat gekozen. Hij was gelukkig na bestellen snel binnen.

De verpakking is goed. Je doet de doos open en daar ligt de gebruiksaanwijzing gelijk bovenop. Na deze gelezen te hebben ging het uitpakken verder. Een koffieschepje en bonen afsteller in 1 en vet om de machine te smeren zijn ook aanwezig.

Na het piepschuim blok te hebben verwijderd komt het apparaat te voorschijn. Hij is redelijk zwaar, maar wat wil je voor een apparaat wat zoveel kan. Hij ziet er erg mooi uit.

Na het spoelprogramma te hebben doorlopen gelijk de koffie uitgeprobeerd. Deze was zo heet dat we hem op de middelste stand hebben gezet. (anders moet je zo lang wachten op een heerlijke bak koffie)

Snel naar de supermarkt gegaan voor de melk om een cappuccino te maken. Wat een heerlijk bakkie. De schuimlaag is super dik en luchtig. (2 soorten melk geprobeerd speciale voor cappuccino en volle melk. Volle melk vinden wij persoonlijk beter.)

Je hoeft niet zo snel nieuw water bij te vullen en de bonen ook niet. In een paar dagen tijd al heel wat koffie, cappuccino en warme melk gemaakt.

Ik raad dit apparaat zeker aan. Mooi design, lekkere koffie en veel mogelijkheden.

Joeri 12-07-2016

Prima ding

Geschreven voor: Philips HD8834 zwart

Fijn apparaat. Makkelijk in te stellen. Goed te onderhouden. Maakt vooral goede koffie. Handig om je eigen koffie naar wens in te kunnen stellen.