Saeco HD8847 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8847 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jack 04-02-2019

Zeer teleurstellende levensduur.

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Heb deze machine 2jaar en 5 maanden. Is nu defect. Philips gebeld en die blijven bij 2 jaar garantie. Maar er is ook nog zoiets van productaansprakelijkheid. Daar wil Philips helemaal niets van weten. Zij doen een voorstel om het te laten onderzoeken en te repareren wat mij gauw al € 200,00 kost. Of korting op een nieuwemachine.
Volgens Consu moet een koffieapparaat van deze prijsklasse toch min imaal 8 jaar mee gaan. Is de machine naar amper 2 jaar defect dan vinden zij dat Philipos productaansprakelijk is. Vijf maal gebeld en diversen mail gestuurd, maar zij doen helemaal niets.
Mijn zoon heeft ook een Philips espresso apparaat. De HD8917. Oud drie jaar en 4 maanden en nu ook al defect.
Dit moet toch niet kunnen dat apparaten die tussen de € 650,-- en € 700,-- liggen al zo snel kapot zijn.
Voor mij nooit meer een Philips espresso apparaat.

Jammer, want het apparaat levert lekkere koffie af.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• korte levensduur
  • slechte service van Philips
  • geen aanrader Philips koffiemachine te kopen.

Alfred 22-12-2016

Zeer teleurstellend

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Wij hebben de machine 2 jaar in gebruik. Hij is in totaal al 3 keer opgestuurd naar België. Hij doet het dan weer een half jaar en dan stopt hij er mee. Wij ontkalken hem volgens de aanwijzingen van het apparaat. Maken de zetgroep schoon, geven hem de juiste olie voor de bewegende onderdelen. Wij zetten gemiddeld 8 kopjes per dag, maar het blijft treurig dat hij ieder half jaar voor een service beurt 4 weken terug moet naar het service punt. Het is tot nog toe het duurste apparaat, maar helaas wel het slechtste apparaat. Ik kan hem niemand aanbevelen.

Pluspunten

• Hij maakt heerlijke cappucino

Minpunten

• Hij heeft veel onderhoud nodig
  • Is vaak stuk

Stefanie 01-12-2016

Fijn espresso apparaat

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Fijn apparaat, hij heeft een mooie chique uitstraling. Maakt weinig geluid bij het koffie zetten. Alles is naar eigen wens in te stellen.

Pluspunten

• Lekkere cappuccino's
  • Handig in gebruik
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Schoonmaken na gebruik melkopschuimer

SK 29-11-2016

Lekkerste koffie thuis

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Dit geweldige apparaat gekocht in de BCC winkel. Goede uitleg gehad over de inhoud van het apparaat en de voordelen van het aparte melk component. De machine is gemakkelijk te gebruiken en maakt weinig lawaai. Door de vele opties is het mogelijk om je eigen lievelingskoffie/espresso/cappuccino thuis te bereiden, waardoor je met dit koude weer de warmte zelf al in huis hebt!!

Pluspunten

• Eenvoudig te gebruiken
  • Vele mogelijkheden
  • Strak design
  • Goede koffie

SK 28-11-2016

Uitstekende koffiemachine

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

We hebben voor deze koffiemachine gekozen, omdat we naast koffie ook fatsoenlijke cappuccino thuis konden drinken. Met dit apparaat kun je heerlijke koffie en cappuccino zetten. Door de aparte melk component heb je geen last meer van pijpjes of melk opschuimers, je kunt zelf zonder te knoeien je eigen cappuccino samenstellen waarbij je de keuze hebt in sterkte van de koffie, maar ook in hoeveelheid koffie en melk. Op deze manier is het mogelijk om je koffie en cappuccino naar eigen wens te zetten. Het apparaat zelf is erg simpel en overzichtelijk, waardoor het makkelijk is om te varieren en aan een ieder zijn wens te voldoen. Wij zijn er blij mee en bevelen dit product dan ook zeker aan.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Apart melk component
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Mooie, nette vormgeving
  • Gemakkelijk te gebruiken

Richard 27-11-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Goed werkende machine met genoeg mogelijkheden nette prijs.zeker met de 50 euro terug aktie aan een ieder die een nieuwe vol automaat zoekt aan te bevelen

Marcel 26-11-2016

Lekker hete espresso

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Gemakkelijk in gebruik, lekker hete espresso en capuccino. Heb er nog wel een onderhoudskit bij besteld (inclusief waterfilter), wordt aangeraden voor langere levensduur.

Pluspunten

• compact
  • hete koffie
  • gebruiksvriendelijk
  • handige melkkan

Minpunten

• onderhoudskit redelijk duur

wilma 25-11-2016

Lekkere koffie fijn apparaat

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Maakt wel wat herrie bij het maken van de koffie bij de latte is de uitschuifmond voor de melk perfect maar bij een klein kopje is de afstand erg groot, verder erg lekkere koffie, ben er blij mee

Pieter 24-11-2016

Mooi

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Zit er mooi uut.En heel erg makkelijk in gebruik.Erg duidelijk en overzichtelijk.Dus in 1 woord een een mooi ding

Liz 20-11-2016

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Het was even uittesten hoe je de koffie zet naar je eigen smaak, maar dat werd goed uitgelegd door de handleiding.
Er komt een goede melkschuim uit voor een heerlijke cappuchino. Wel oogt het heet-water punt een beetje fragiel. Als je het er vaak in en uitklikt zouden de pinnetjes kunnen afknappen.

Pluspunten

• Goede melkschuim
  • Makkelijk te bedienen
  • Compact
  • Maakt weinig geluid bij malen
  • Goede hoogte om glazen onder uitgifte te zetten

Minpunten

• Warm water punt in-uit klikken

W. Bakker 17-11-2016

Koffie

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Mooi en prima apparaat geeft koffie zoals koffie moet zijn. maalt goed schuimt de melk goed op aan iedereen aan te bevelen die van koffie houdt

Minpunten

• geen
  • geen

Tineke Boekelman 17-11-2016

Technisch vernuftige machine die lekkere, verse koffie zet.

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

In het begin is het wennen, maar al vrij snel blijkt de machine gebruikersvriendelijker dan verwacht. Er zijn voldoende mogelijkheden aanwezig om je persoonlijke smaak in te stellen. Dankzij de actie is de prijs kwaliteitverhouding ook in orde.

andre 09-11-2016

Philips 4000 HD8847/01

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

een dag in huis maar al veel lekkere kopjes koffie gemaakt,eenvoudig in gebruik en de cappuccino is werkelijk heerlijk

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • heerlijke koffie

Rianne 05-11-2016

Eindelijk lekkere koffie!

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Erg blij met onze nieuwe aankoop. We wilden graag koffie zetten met echte bonen, maar wel met een goeie smaak. Dat is met deze machine zeker gelukt! Het is een zeer geavanceerd apparaat en de cappuccino is ook heerlijk (en ik ben daar erg kritisch in!).

Pluspunten

• Zeer geavanceerd
  • Koffiesterkte en hoeveelheid instelbaar
  • Goede cappuccino

Iwan 07-10-2016

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Dit apparaat heeft veel gebruiksmogelijkheden en heerlijke koffie. Enige nadeel is het schoonmaken van het melkreservoir wat best lastig is.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • lekkere koffie

Minpunten

• schoonmaken melkreservoir
  • hengsel waterbakje is gammel

van spaandonk 10-07-2016

zeer compact apparaat

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

heb niet een hele grote keuken maar met dit model is het toch mogelijk een lekkere kop koffie voor mijn gasten te zetten en voor ons zelf natuurlijk dus echte aanrader

Sjoerd 06-07-2016

Goede koffie voor goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Ik zocht een machine om een lekkere espresso van mijn favoriete Cubita koffiebonen te zetten. De koffie smaakt heerlijk! Prima product voor een goede prijs. Veel instellingen zoals watertemperatuur en sterkte en grove of fijne maling. Mooi product.

Ralf83 29-06-2016

Lekkere espresso

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Sinds enkele dagen in het bezit. Erg tevreden, zet lekkere espresso. Kan ook reguliere filterkoffie zetten. De cappuccino is ook prima!

Erwin 24-06-2016

Saeco HD8847/01

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Mooi vormgegeven machine. Uit de doos snel en makkelijk te gebruiken; het gebruik wijst zich vanzelf met de quick start guide. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen aangezien ik m net een paar dagen inmijn bezit heb.

bertine 23-06-2016

lekker bakkie?

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Mooie machine, ik heb hem net maar werking is eenvoudig, oor de cappuccino vind ik er teveel melk
in zitten, maar misschien is dat nog in te stellen.

Yael 22-06-2016

Heel erg blij mee

Het apparaat ziet er mooi uit en de koffie is in 1 handomdraai gezet
de melk gebruiker vind ik echt ideaal vooral als je ervan houdt

Leo Tom 22-06-2016

Een tevreden gebruiker

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Prima machine, smaak instelbaar Qua sterkte en er is een grote variatie in bonen te koop dus voor ieder wat wils. Espresso, cappuccino, gewone koffie en zelf heet water voor de thee, voor ons zijn dit genoeg mogelijkheden. Het instellen vergt even wat tijd, maar eenmaal naar wens kan de instelling opgeslagen worden. Tevens heeft het apparaat een prima vormgeving.
Al met al een aanrader.

Irma 19-06-2016

Prima koffiezetter

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

Lekkere koffie, veel gebruiksmogelijkheden en eenvoudig te bedienen. Wel spettert de melk opschuimer een beetje in het begin.

Koen 18-06-2016

prima apparaat

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

ziet er goed uit en de koffie smaakt goed! veel mogelijkheden. goed met het opschuimen van melk en koffie is goed heet.

Irina Zavitaeva 04-06-2016

good coffee machine

Geschreven voor: Saeco HD8847 zwart

good coffee machine. now we don't need to go to cafes and enjoy the comfort of home more often. cappucino and espresso taste great. I wish latte macchiato was also integrated provided. We didn't try classical coffee (filtered not from beans)