Saeco HD8847/01 - Reviews

Type
espresso machine

van spaandonk 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

zeer compact apparaat

heb niet een hele grote keuken maar met dit model is het toch mogelijk een lekkere kop koffie voor mijn gasten te zetten en voor ons zelf natuurlijk dus echte aanrader

Sjoerd 06-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede koffie voor goede prijs-kwaliteit

Ik zocht een machine om een lekkere espresso van mijn favoriete Cubita koffiebonen te zetten. De koffie smaakt heerlijk! Prima product voor een goede prijs. Veel instellingen zoals watertemperatuur en sterkte en grove of fijne maling. Mooi product.

Ralf83 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere espresso

7,6
Sinds enkele dagen in het bezit. Erg tevreden, zet lekkere espresso. Kan ook reguliere filterkoffie zetten. De cappuccino is ook prima!

Erwin 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Saeco HD8847/01

Mooi vormgegeven machine. Uit de doos snel en makkelijk te gebruiken; het gebruik wijst zich vanzelf met de quick start guide. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen aangezien ik m net een paar dagen inmijn bezit heb.

bertine 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

lekker bakkie?

Mooie machine, ik heb hem net maar werking is eenvoudig, oor de cappuccino vind ik er teveel melk
in zitten, maar misschien is dat nog in te stellen.

Yael 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel erg blij mee

7,6
Het apparaat ziet er mooi uit en de koffie is in 1 handomdraai gezet
de melk gebruiker vind ik echt ideaal vooral als je ervan houdt

Leo Tom 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een tevreden gebruiker

Prima machine, smaak instelbaar Qua sterkte en er is een grote variatie in bonen te koop dus voor ieder wat wils. Espresso, cappuccino, gewone koffie en zelf heet water voor de thee, voor ons zijn dit genoeg mogelijkheden. Het instellen vergt even wat tijd, maar eenmaal naar wens kan de instelling opgeslagen worden. Tevens heeft het apparaat een prima vormgeving.
Al met al een aanrader.

Irma 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koffiezetter

Lekkere koffie, veel gebruiksmogelijkheden en eenvoudig te bedienen. Wel spettert de melk opschuimer een beetje in het begin.

Koen 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

7,4
ziet er goed uit en de koffie smaakt goed! veel mogelijkheden. goed met het opschuimen van melk en koffie is goed heet.

Irina Zavitaeva 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

good coffee machine

good coffee machine. now we don't need to go to cafes and enjoy the comfort of home more often. cappucino and espresso taste great. I wish latte macchiato was also integrated provided. We didn't try classical coffee (filtered not from beans)

Moniquestam 07-03-2016 Product paar weken in bezit

Het is een super apparaat. Veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik. Het enigste minpuntje is dat de cappuccino niet echt heet is, je kan hem gelijk opdrinken.

Stefan 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit apparaat nu een week in huis en ben er zeer tevreden mee. Ik heb me behoorlijk lang verdiept in de espressomachines en uiteindelijk is de keuze hier op gevallen en ben er erg blij mee.
Wij wilden graag een betaalbare espressomachine waar ook volautomatisch een goede (!) cappuccino mee kon worden gezet. De recensies waren goed met name ook over de cappuccino en dat blijkt. De cappuccino smaakt prima. Daarnaast smaakt de gewone koffie en espresso ook erg goed.
Inmiddels (naast de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden) ook een wekelijkse schoonmaakbeurt gegeven, maar dat werk valt ook hartstikke mee. Zeer gebruiksvriendelijk. Voldoende dingen in te stellen (zo ook temperatuur van de koffie, wat nog weleens slecht in de recensies staat).

Wojciech 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

op deze prijs dezelfde superlatieven
-volautomatische espressomachine
-het is niet luid
-eenvoudig in gebruik
-compact
-mooi design
100% succesvolle aankoop ik hoop oprecht aanbevelen

Michiel 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag de HD8847 ingesteld ter vervanging van mijn Bosch Benvenuto Classic Piano. De eerste indruk is goed. De instellingen werken makkelijk en het is weinig zoeken. Tot nu toe een nadeel gevonden. Waarom verzin je dat het lampje van de aan/uit knop gaat KNIPPEREN in standby???? Duurzaamheid, de tijd zal het leren.

Ing65 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na het uitpakken en spoelen was het tijd voor het eerste kopje espresso, en het was heerlijk. Vervolgens een kop cappuccino gemaakt. Deze had een heerlijk stevige melkschuimlaag en smaakte ook heel erg lekker. Kortom, ik geloof niet dat ik spijt krijg van mijn aankoop.

Thea 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

pluspunten zijn de diverse manieren van koffie presenteren, de smaak is prima, de hoeveelheid is goed te regelen evenals de sterkte van het aroma, melk opschuimen gaat goed. Minpunten: de watercontainer is snel leeg (soms al na 4 capucino) de lekbak is erg onhandig om te legen, hij is snel vol en erg ondiep zodat het enige evenwichtskunst vereist om niet de helft te verliezen voordat de gootsteen is bereikt.

Leon1976 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi handig apparaat vooral als je van "gewone" koffie houd. zeer eenvoudig te bedienen en schoon te maken.
Tevens is het handig dat je gemalen koffie kunt toevoegen als je decafe wilt drinken.

Arthur 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie en gemakkelijk te bedienen. Ook handig dat je het melk reservoir kan loskoppelen en in de koelkast kan zetten.

Donnyvdw 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, laat zich zeer gemakkelijk bedienen.

De koffie smaakt heerlijk en kan zich geheel naar eigen wens aan laten passen (sterkte, hoeveelheid melk etc).

Ook is het zeer eenvoudig om het apparaat na gebruik te reinigen, dit is vaak bij andere apparaten wel eens een struikelpunt.

Ik raad de hd8847/01 zeer aan voor een ieder die zichzelf wil verwennen met een heerlijke bak koffie.

Fence1 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de 8847 sinds een paar dagen en ik ben enorm tevreden over de machine. Duurt even voordat je de juiste instellingen hebt gevonden maar dan heb je echt enorm goede koffie die (in tegenstelling tot berichten op diverse fora) goed heet wordt!!!