Bosch TAS1255GB blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1255GB blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JAN AALDERING 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

wIJ ZIJN ERG TEVREDEN MET DIT APPARAAT,ZO BRENGT HET BV BIJ DE SMAAK DE VERSCHILLENDE SMAKEN ECHT AFZONDERLIJK NAAR VOREN.EN HET IS LEUK OM ER VERSCHILLENDE MOGELIJKHEDEN MEE TE HEBBEN,WAT BIJ ONS ALS 4-MANS GEZINNETJE ECHT NAAR VOREN KOMT.WE DENKEN ECHTER DAT DIT APPERAAT ÉÉN NADEEL HEEFT....HET WERKT VERSLAVING IN DE HAND...(PS DIT LAATSTE MOET NIET ZO HEEL SERIEUS GENOMEN WORDEN)

Robin93 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Lekkere koffie, wij zijn met de cashback actie overgestapt op de tassimo, wij dronken eerst senseo en die waren we zat. dit is zeker een verbetering en een aanrader als je de senseo zak ben. meer smaak, sterker, niet waterig.

janet borgdorff 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Heerlijk een apparaat dat echte koffie zet. De koffie is echt heet. Nog heter dan dat ik de koffie met de hand zet. Makkelijk schoon te maken, zodat een kopje thee of die heerlijke choco of latte macchiato in een handomdraai ook is gezet.

Trix77 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

De Keuze van de verschillende soorten koffie thee en chocolade is groot.
Nadeel is dat je niet alles overal kunt kopen en de prijs van de cups. Maar het is en blijft zo wel een verwennerij!!

Ellen Schouten23 14-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Koffie is heerlijk. Leuk dat er zoveel mogelijkheden zijn om uit te kiezen. Voor elk wat wils en voor elke stemming een geschikte soort koffie, thee of chocoladedrank! Helemaal top! Werkt snel, niets wordt vies, iedereen tevreden.

Harold ritzen 13-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Kreeg een demonstratie bij mediamarkt. Ik was opzoek naar een goed koffieapparaat omdat mij dolce gusto circulo helaas was overleden. Als je eenmaal deze kwaliteit koffie gewend bent wil je niet meer terug naar senseoapparaten. Deze koffie was net zo lekker als van de dolce gusto en de prijs was ook nog eens zeer scherp. Een koffiepad apparaat is duurder maar nu heb je iets exclusiefs. Bovendien was het apparaat leverbaar in mijn kleur. Blauw dus. Ben al dik tevreden. Hoop dat dit een duurzaam apparaat is. Ziet er in ieder geval kwalitatief goed uit. Aanrader. Harold

Diederik1939 13-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Alles gaat automatisch door het scannen. Chapeau !
Ruime keuze voor allerlei dranken, 1 apparaat is nu
genoeg.

hammer61 10-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Mooi vormgegeven en makkelijk hanteerbaar apparaat! Latte Macchiato is nu al de favoriet hier in huis.

fvdh63 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

De Bosch Tassimo is een multifunctioneel apparaat om koffie, thee en chocoladedrank van Tassimo te zetten. Het vormgeving van het apparaat ziet er prachtig uit en dat is voor mij tegelijk één van de belangrijkste redenen geweest het aan te schaffen. Het gebruiksgemak is erg voldoende, het waterreservoir wordt met een speciale handeling in het apparaat geplaatst, dit vraagt enige oefening maar na een aantal malen gaat dit in een oogwenk. De koffiesoorten en de thee van Tassimo smaakt heerlijk, daartegenover smaakt de chocoladedrank van Milka flauw en waterig maar dit valt het apparaat van Bosch moeilijk aan te rekenen. Wat ik wel een minpunt van het apparaat vind is de toets/knop om het koffiezetten te starten (dus niet de on/off knop)...deze toets heeft al verscheiden malen dienst geweigerd; het hefmechanisme bewoog ik dan enkele malen op en neer en vervolgens werd de koffie wel gezet maar dit is natuurlijk geen normale gang van zaken.

sjana59 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Bosch TAS 1255 is een modern handig klein veelzijdig apparaat. Eenvoudig in bediening en heerlijke variaties dranken in een handomdraai gemaakt...puur genieten.

Diawil 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Het apparaat is prima van formaat, makkelijk ergens neer te zetten.
Met behulp van de snelgids had ik binnen enkele minuten een heerlijk bakkie koffie.
veel keuze w.b. smaken en mogelijkheden, we zijn begonnen met koffie-verkeerd en milka chocolademelk.

Alesig 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

ik vind het gewoon lekker en je heb verschillende smaken om uit te kiezen. was zo tevreden dat ik deze had aanbevolen aan mijn zoon en die had ook een gekocht.

Koos & Roos 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Wij hebben de machine aangekocht voor op de camping. De Bosch TAS1255 is uitermate geschikt hiervoor, lage watt 1300 en groot genoeg voor ons. Daarnaast is er een ruime keuze voor de koffiesmaak, voor een ieder is er een smaak te verkrijgen, en de smaak is ook goed. Voor een perfecte keuze, top machine.

Met vriendlijke groet,

Chantal Baars 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Sinds een paar dagen de Tassimo-machine in huis. Makkelijk operationeel te maken en daarna kun je meteen van start met het bereiden van een lekker koffie, cappuccino, latte machiato of een beker Oreo, Milka of een kop thee. Het bereiding duurt niet heel lang (grofweg een minuut) maar het resultaat mag er zijn. Smaakvolle, warme en heerlijke koppen koffie, thee of choco.
De Tassimo-koffie/thee/choco is te koop bij Albert Heijn en Jumbo. Ook via de website van Tassimo zelf. Per pak ong. 5 euro. Leuke kleurtjes!

KoffieQueen 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Erg blij met de machine. Makkelijk te gebruiken. Mooi om naar te kijken. Voegt een mooie kleur aan mijn keuken

josenmar 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Mooi klein apparaat met vele mogelijkheden. Lekkere koffie. Alleen disc,s wat duur. Andere dranken, zoals chocomel ook erg lekker

Corrie kuiken 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Het is een super apparaat, alleen jammer dat de cups zo duur zijn en dat niet alle smaken in de winkel te koop zijn, je kan ze bestellen maar er komen te hoge verzendkosten bij, voor voor de rest superrrrrr

sid74 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

koffie kan nog beter smaken en design kan nog mooier.
koffie cups zijn nog aan de prijzige kant.
wat de duurzaamheid betreft dat moet wij nog allemaal nog ondervinden.

Koffiedrinker411 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Klein en fijn, handig in het dagelijkse gebruik en een goede volle koffie en andere
warme dranken zoals thee, chocolade en speciale koffiesmaken.

daisy26264 28-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

zeer handig in gebruik als je alleen thuis bent om een lekker kopje cappuccino te maken
of lekker kopje thee

JasmijnM 28-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Zeer prettig apparaat, vormgeving is top en in gebruik is hij simpel en doeltreffend. Lekker snel doordat er geen opwarmtijd is. De blauwe kleur is exact als op de foto's (Bol.com) dus daar ben ik zeker erg blij mee. Op de kosten voor de disks na (nog geen neppers van verkrijgbaar) is dit machientje zeker een aanrader voor de liefhebber van een stevige kop koffie of een sterke espresso in een handomdraai zoals ikzelf.

rnstpl 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Het is een geweldig apparaat en het maakt heerlijke koffie. Gewoonweg lekker makkelijk en genieten bij het leven :)

dani01 21-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Mooi apparaat makkelijk in gebruik en neemt weinig ruimte in. Veel keuze in koffie en zelfs thee. Hoop dat er in de toekomst nog meer variaties voor komen en bij meer winkels.

overman1962 18-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

apparaat ziet er super strak uit en is zeer makkelijk in gebruik.
1 apparaat voor koffie thee en chocomel iedereen bij mij thuis ie er blij mee

Hans0411 16-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1255GB blauw

Door plaatjes is het lastig om eerste keer koffie te zetten. Niet echt duidelijk.
Is ook niet duidelijk op welke sterkte de koffie wordt gezet.