Bosch TAS1253GB rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1253GB rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Woppie1968 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Wij vinden het een erg leuk apparaat met veel mogelijkheden. Het gebruiksgemak is ontzettend positief evenals het zelf-schoonmaken na gebruik.
Wij zijn er enorm blij mee !

CynthiaSl73 06-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Ik heb deze Tassimo nu net een paar weken en het bevalt ons heel goed. Het staat ook nog eens goed in onze keuken. De kinderen zijn blij met de verschillende smaken warme chocolademelk. Ze kunnen het zelfs zellf doen. Ideaal.

l.turck 04-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Komt zeer lekkere koffie uit het apparaat, en het zeer mooi vorm gegeven, en ik ben een echte koffiedrinker.

sas1975 03-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

mooi apparaat waar je lekkere koffie uit krijg en waar je ook nog mee kunt variëren.De thee is ook erg lekker.De kleur is ook erg fris in de keuken.

Albara 03-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

heel lekker koffie het smaakt zo als de cofee die wij in Alberhijn of ij ING drinken. Ik vind het echt heerlijk

g.mets 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Super makkelijk met die streepjescode.
Geen smaak van vorig product dankzij de reiniging tussen 2 producten door.
Uitgebreide keus uit producten.
Het apparaat maakt nu al ""overuren"".

JanKlaassen1990 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Sinds een paar dagen in het bezit van deze Tassimo. Tot nu toe zeer tevreden! Veel mogelijkheden in verschillende soorten dranken van koffie tot thee, maar ook andere dranken zoals warme chocolademelk. De smaak van de koffie is iets sterker dan van andere koffie apparaten. Voor sommige mensen misschien iets te sterk, maar ik ben er zeer tevreden mee! Erg lekker

Rob2323 27-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Wij hebben het apparaat net GEkocht, maar zijn nu al VERkocht. Mooi, goed en degelijk product voor een mooie prijs.

Daanvld 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Mooi en erg handig, vele mogelijkheden eindeloos genieten. lekkere koffie, goede smaken. kortom een geweldig apparaat!!

Mevrouw Rianna Mol 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

De Bosch Tassimo is lekker klein en neemt niet veel ruimte in beslag. Daarnaast is hij makkelijk in gebruik, en heeft veel soorten koffie en thee!

Lauraf12 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Leuk ding.Prima mee overweg te komen, geen moeilijkheden en heeft een lekkere smaak

Koen_1966 25-06-2015

Een heerlijke sensatie.
Lekkere koffie voor een ontspannen moment op het werk.
Er zijn meerdere smaken te verkrijgen en zo kan ieder zijn of haar eigen wens te kennen geven.

Luis Quiroga 18-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

In het algemeen zeer goed product: makkelijk te gebruiken, goede smaak en variatie. Echter, is vrij duur om het te handhaven.

mosie1234 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Het is een handig apparaat, waar je lekkere koffie en chocomel mee kunt zetten. Het is vooral de veelzijdigheid van de mogelijkheden die dit apparaat, wat mij heeft doen besluiten deze taasimo te kopen.

Geschiedenisboek 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Niet alle smaken zijn even lekker, maar de cappuccino en de thee zijn super van smaak. De latte machiato vind ik waterig. Verder heb ik nog niet alle smaken uitgeprobeerd, maar het is een heerlijk apparaat. Er zou wel iets minder verpakkingsmateriaal kunnen worden gebruikt.

bodevlo 13-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Zet heerlijke koffie,thee en chocolade. Heerlijk alles op goede temperatuur.
Dit apparaat is zeer aan te bevelen.erg getwijfeld om hem aan te schaffen, maar absoluut geen spijt.

Madelief1970 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Lekkere koffie, genoeg keuze. Wat iets tegenvalt is de warmte. De koffie is niet echt heet. Voor de rest prima

Harm_33 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Prima koffie, werkt handig en apparaat ziet er prima uit.

Assortiment is echter zeer beperkt in de supermarkt en wordt steeds minder.

Wat betreft de verpakking: Is echt veel te veel. Die plastic zak is totaal onnodig en enorm milieubelastend. Kartonnen doos is handiger en beter voor het milieu.

mamianka 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Tot nu toe naar 2 dagen fantastisch. Wat een smaak, heerlijk. Kon hem alleen in begin niet reinigen, dat werkte niet met gele plaatje. Verder tof ding. Heb de rode omdat ik gek ben op die kleur.

Joke Anthonisse 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

De koffie uit deze machine is een perfecte smaak, jammer dat de pads, vrij prijzig zijn, ook de kleur rood past prima in mijn keuken.
Ik zou de machine zeker aan andere aanbevelen.
Alleen de beschijving is een beetje beknopt zou van mij wel iets uitgebrijder mogen zijn.

M. van der Zanden 05-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Wij zijn erg te spreken over Tassimo Vivy. Het is een erg mooi apparaat, mooie vormgeving, fijn formaat en een leuke kleur. Maar wat nog veel belangrijker is: het is een erg fijn koffiezetapparaat. Er is voor ieder wat wils: verschillende soorten koffie, espresso, latte macchiato (caramel), thee, of zelfs chocomel! Wat heel fijn is, is dat je achter elkaar koffie en thee kunt zetten, zonder dat de smaken in elkaar overlopen. Wij zijn vooral enthousiast over de latte macchiato en de Milka chocomel. Bovendien is het apparaat erg eenvoudig in gebruik. Het apparaat moet wel even op gang komen om de perfecte temperatuur te vinden voor de drank van je keuze. Je moet wel even geduld hebben voordat je drankje klaar is, maar het is wachten waard!

Sylvia12345 24-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Leuk dat je er zoveel mee kan, zoveel verschillende dingen. De smaak is even wennen maar bevalt prima. Thee uit een apparaat is altijd even wennen.

G. Slegers 24-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Fijn en compact apparaat dat eenvoudig te bedienen is. De temperatuur en smaak is altijd oké. Zeer schoon in gebruik.

Danielle884 20-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Mooi strak apparaat. Zet koffie, thee, chocomel etc in een handomdraai. Een groot voordeel is dat je niet eerst hoeft te wachten totdat het water op de juiste temperatuur is, je kunt hem meteen gebruiken nadat je hem aangezet hebben. Temperatuur van de dranken is goed, lekker heet.
Wij zijn er heel tevreden mee.

Lie1337 20-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1253GB rood

Een fijn apparaat. Aan het begin was het even puzzelen, doordat hij niet wilde spoelen, maar dat is helemaal goed gekomen. Smaak en vormgeving zijn top!