Bosch TAS1251 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1251 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Az87 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Ik kan nog niet over de duurzaamheid oordelen gezien ik de apparaat nog maar paas dagen in het bezit heb. Ik heb cafe latte en oreo geprobeerd,en die beide smaken perfect. De hoeveelheid koffie vind ik wel een beetje tegenvallen. Apparaat zelf vind ik heel mooi, en precies groot genoeg qua groote.

lotus2000 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Goed apparaat en niet duur. Zeker niet met de cash-back korting. Vooral de Oreo en de Milka smaken worden hier door de kinderen veel gedronken.

Tot nu toe maar 2 min puntjes:
De pads zijn naar verhouding met andere apparaten duur.
De sterkte is niet aan te passen door meer of minder lang te laten lopen.

Voor de rest niets dan lof over het apparaat,

Yargic 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Best Lekker en heel gebruiksvriendelijk. Je kan zo veel verschillende maken met 1 apparaat.
Bedankt Bosch Super machine!!!

suzan2702 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

ik ben er erg blij mee voor al omdat de koffie lekker heet is heerlijk zo als het hoort !! de prijs is ook goed te doen !!

carolrom 27-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

mooi apparaat en hete producten. veel keuze,s in soorten dranken. mooie actie met de cashback van Bosch

IngridMarjo 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Ik heb de Tassimo gekocht vanwege de hele goede reviews die ik las. De smaak vond ik even wennen. Nu ik eraan gewend ben, vind ik het lekkere koffie. Het is niet te vergelijken met gewone filterkoffie. Het is een klein cadeautje.
Je kunt veel verschillende variaties maken, maar sommige heb ik nog niet in de winkel kunnen vinden. De prijs per T-disk is wel relatief hoog. En er is veel verpakkingsmateriaal nodig. Dat is jammer.
Qua vormgeving vind ik het fijn dat hij weinig ruimte inneemt.

Blodborn 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Betere smaak dan veel andere soortgelijke machines. Simpel in gebruik. Ziet er modern en toch vriendelijk uit.

Hexc 23-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Smaak goed, Grote keus uit diverse smaken, makkelijk te gebruiken, Vormgeving mag wat meer speels, Duurzaamheid nog geen idee, maar het is een Bosch dus behoort heel goed te zijn.

Dann1s 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

De smaak heeft niks met het apparaat te maken maar wel met de capsules die ik in de winkel koop. De smaak beschouw ik als hoogwaardig. Qua mogelijkheden biedt de TAS1251 uitsluitend waarvoor het gemaakt is, namelijk een knop om het drankje mee te gaan maken. Bij de soorten dranken die twee verschillende capsules gebruiken moet je bij het invoeren van de tweede capsule opnieuw op het knopje drukken. Het gebruiksgemak beoordeel ik ruim voldoende. De vormgeving is in orde en het apparaat voelt duurzaam aan; De hendel voelt stevig en de rest van het apparaat massief.

Magda42 08-06-2015

Makkelijk in gebruik. Schoonmaken eenvoudig
De koffie smaakt ook goed. Er zijn best veel mogelijkheden in de smaken dus voor iedereen om iets te kiezen, ook voor de kids. De cups zijn goed verkrijgbaar in de supermarkten, dus hoeft niet via internet te bestellen.

shorty67 05-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Heerlijke smaak van de verschillende producten en geen kruising van de verschillende smaken,thee smaakt naar thee en koffie of chocomel naar hun eigen smaak,geweldig apparaat,ik beveel het zeker aan andere mensen aan

Mehrara 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

In spite of buying one device, I utilize multiple functions available in small kitchen, all very economically!

jajop 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

lekkere koffie/latte macchiato/cappuccino etc etc. Lekker klein apparaat, makkelijk in gebruik en te reinigen. Hip kleurtje (pink). Blij mee :-)

Hoeffie71 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Prijstechnisch een leuk koopje met de cashback. Toch wel even goed de instructie uitpluizen, anders lijkt het erop dat het apparaat niet naar behoren werkt. Maar na het lezen van de instructie werkt hij goed. Ook niet vergeten 1e keer laten reinigen. Het compacte formaat is perfect. Ik ben heel blij met deze koop

alfredosix 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

duurzaamheid kan ik op deze korte termijn weinig over zeggen. Het is een leuke hippe machine om in de keuken te hebben staan. Erg makkelijk apparaat om bijvoordbeeld een heerlijk bakje (milka) choco te maken en op de juiste temperatuur.

C.Vogel 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Een mooi compact apparaat, neemt weinig ruimte in en is toch heel veelzijdig. Voor iedereen zijn eigen smaak en bovendien lekker warm.

nuriav 28-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Goed apparaat met heerlijke koffie en oreo drankje!
De handleiding is niet erg duidelijk die erbij zit, waardoor het aan het begin wat lastig is om uit te vinden hoe alles werkt. Wanneer je dit uitgevonden hebt is het apparaat heel makkelijk te gebruiken.

chica66 28-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Fijne machine om te gebruiken.
Veel keus in smaak ,maar kostbaar in de aanschaf.
Een leuke vormgeving en een leuke kleur.
Het apparaat is gelukkig niet al te groot van formaat.
Met een simpele druk een lekker bakkie!

Debster86 23-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

ik vind het een erg mooi apparaat. en de producten smaken erg lekker. over de duurzaamheid kan ik niet oordelen want ik heb hem pas een paar dagen.

Jamie30 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Makkelijk te bedienen en maakt ook nog eens superlekkere drankjes! Thee voor mijn man, koffie voor mij en warme chocomelk voor de kids. Heel ons gezin heeft er wat aan.

sonja de boed 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

heerlijke smaken en zo makkelijk te berijden.geen verschillende apparaten meer nodig voor verschillende dranken ideaal gewoon makkelijker kan het niet het gemak dient de mens en ook op je aanrecht heb ik nu heel veel ruimte over.ik raad dit apparaat iedereen aan.

Leonajanssen 21-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Het is ten eerste een superleuk apparaat om te zien. Ben overgestapt van dolce gusto deze smaakte mij teveel naar water maar deze machine van bosch is ecgt super maakt alles weer goed.
Vandaag gekocht eerste chocomelk al gehad maar wauw wat een heerlijke smaak
En ook echt gewoon gloeiend heet wat wel belangrijk is ivm het snelle afkoelen van andere apparaten kan ik bij deze mijn drankje wel even laten staan
Helemaal tevreden en natuurlijk de donkerroze kleur
Het enige dat je hoeft te doen is aan doen en de disc erin en op de knop drukken de rest gaat vanzelf over de duurzaamhei kan ik nog niks zeggen maar ik denk dat deze prima meegaat hij is immers van bosch en daar heb ik al superveel van😊
Zeker een aan te bevelen apparaat

Cherryl 21-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Heb hem binnen gekregen en meteen aan de slag gegaan en wat een fijn apparaat en smaakt ook heerlijk. Echt een topper!

Mirjam2223567 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Vandaag mijn mooie roze Tassimo apparaat binnen gekregen. Ik was bang dat de kleur roze iets te fel was maar het is een hele mooie nette kleur roze.
Ik heb gelijk mijn eerste kopje koffie uitgeprobeerd nl Latte Caramel. Heelijk! Het was voor mij alleen niet duidelijk hoe ik het cupje erin moest stoppen.
Rechtop of ondersteboven..
Ik had wel wat meer schuim verwacht maar de koffie was echt een 10 waard!
Enige nadeel is dat de cups mega duur zijn waardoor ik er niet zoveel koop. Jammer want ik zou het liefste elke dag wel een Tassimo lusten.

Conclusie: Leuk, mooi, makkelijk apparaat met lekkere koffie. Alleen erg dure cups

Noukjenn 10-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1251 roze

Ik vind het een heel fijn apparaat...! Ik ben er heel erg tevreden over, de kleur Sweet Pink is ook erg mooi!