Bosch TAS1251 - Reviews

ja (koffie)
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, chocolademelk, hete melk, koffie, latte macchiato, thee

Az87 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik kan nog niet over de duurzaamheid oordelen gezien ik de apparaat nog maar paas dagen in het bezit heb. Ik heb cafe latte en oreo geprobeerd,en die beide smaken perfect. De hoeveelheid koffie vind ik wel een beetje tegenvallen. Apparaat zelf vind ik heel mooi, en precies groot genoeg qua groote.

lotus2000 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat en niet duur. Zeker niet met de cash-back korting. Vooral de Oreo en de Milka smaken worden hier door de kinderen veel gedronken.

Tot nu toe maar 2 min puntjes:
De pads zijn naar verhouding met andere apparaten duur.
De sterkte is niet aan te passen door meer of minder lang te laten lopen.

Voor de rest niets dan lof over het apparaat,

Yargic 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Best Lekker en heel gebruiksvriendelijk. Je kan zo veel verschillende maken met 1 apparaat.
Bedankt Bosch Super machine!!!

suzan2702 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben er erg blij mee voor al omdat de koffie lekker heet is heerlijk zo als het hoort !! de prijs is ook goed te doen !!

carolrom 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat en hete producten. veel keuze,s in soorten dranken. mooie actie met de cashback van Bosch

IngridMarjo 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Ik heb de Tassimo gekocht vanwege de hele goede reviews die ik las. De smaak vond ik even wennen. Nu ik eraan gewend ben, vind ik het lekkere koffie. Het is niet te vergelijken met gewone filterkoffie. Het is een klein cadeautje.
Je kunt veel verschillende variaties maken, maar sommige heb ik nog niet in de winkel kunnen vinden. De prijs per T-disk is wel relatief hoog. En er is veel verpakkingsmateriaal nodig. Dat is jammer.
Qua vormgeving vind ik het fijn dat hij weinig ruimte inneemt.

Blodborn 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Betere smaak dan veel andere soortgelijke machines. Simpel in gebruik. Ziet er modern en toch vriendelijk uit.

Hexc 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Smaak goed, Grote keus uit diverse smaken, makkelijk te gebruiken, Vormgeving mag wat meer speels, Duurzaamheid nog geen idee, maar het is een Bosch dus behoort heel goed te zijn.

Dann1s 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

De smaak heeft niks met het apparaat te maken maar wel met de capsules die ik in de winkel koop. De smaak beschouw ik als hoogwaardig. Qua mogelijkheden biedt de TAS1251 uitsluitend waarvoor het gemaakt is, namelijk een knop om het drankje mee te gaan maken. Bij de soorten dranken die twee verschillende capsules gebruiken moet je bij het invoeren van de tweede capsule opnieuw op het knopje drukken. Het gebruiksgemak beoordeel ik ruim voldoende. De vormgeving is in orde en het apparaat voelt duurzaam aan; De hendel voelt stevig en de rest van het apparaat massief.

Magda42 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik. Schoonmaken eenvoudig
De koffie smaakt ook goed. Er zijn best veel mogelijkheden in de smaken dus voor iedereen om iets te kiezen, ook voor de kids. De cups zijn goed verkrijgbaar in de supermarkten, dus hoeft niet via internet te bestellen.

shorty67 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke smaak van de verschillende producten en geen kruising van de verschillende smaken,thee smaakt naar thee en koffie of chocomel naar hun eigen smaak,geweldig apparaat,ik beveel het zeker aan andere mensen aan

Mehrara 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

In spite of buying one device, I utilize multiple functions available in small kitchen, all very economically!

jajop 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie/latte macchiato/cappuccino etc etc. Lekker klein apparaat, makkelijk in gebruik en te reinigen. Hip kleurtje (pink). Blij mee :-)

Hoeffie71 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prijstechnisch een leuk koopje met de cashback. Toch wel even goed de instructie uitpluizen, anders lijkt het erop dat het apparaat niet naar behoren werkt. Maar na het lezen van de instructie werkt hij goed. Ook niet vergeten 1e keer laten reinigen. Het compacte formaat is perfect. Ik ben heel blij met deze koop

alfredosix 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

duurzaamheid kan ik op deze korte termijn weinig over zeggen. Het is een leuke hippe machine om in de keuken te hebben staan. Erg makkelijk apparaat om bijvoordbeeld een heerlijk bakje (milka) choco te maken en op de juiste temperatuur.

C.Vogel 30-05-2015 Product paar weken in bezit

Een mooi compact apparaat, neemt weinig ruimte in en is toch heel veelzijdig. Voor iedereen zijn eigen smaak en bovendien lekker warm.

nuriav 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Goed apparaat met heerlijke koffie en oreo drankje!
De handleiding is niet erg duidelijk die erbij zit, waardoor het aan het begin wat lastig is om uit te vinden hoe alles werkt. Wanneer je dit uitgevonden hebt is het apparaat heel makkelijk te gebruiken.

chica66 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine om te gebruiken.
Veel keus in smaak ,maar kostbaar in de aanschaf.
Een leuke vormgeving en een leuke kleur.
Het apparaat is gelukkig niet al te groot van formaat.
Met een simpele druk een lekker bakkie!

Debster86 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind het een erg mooi apparaat. en de producten smaken erg lekker. over de duurzaamheid kan ik niet oordelen want ik heb hem pas een paar dagen.

Jamie30 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen en maakt ook nog eens superlekkere drankjes! Thee voor mijn man, koffie voor mij en warme chocomelk voor de kids. Heel ons gezin heeft er wat aan.