Bosch TAS1252

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 678 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1252 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Janke 09-03-2017

Toch miskoop

Geschreven voor: Bosch TAS1252

Apparaat op zich is goed maar kan hem beperkt gebruiken. Alleen de AH heeft 5 soorten. In een andere supermarkt niet tegengekomen. Je hebt meer soorten op de website alleen dan betaal je bijna 6 Euro aan verzendkosten. Jammer.

Pluspunten

• Apparaat werkt goed
  • Mooi klein

Minpunten

• Alleen AH verkoopt 5 soorten
  • Verzendkosten website te duur

kloekloek 07-09-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Vind het een prima apparaat!!! Een lekker bakkie mag best wat kosten! Diverse smaken. Zeker aan te bevelen.

J. van der Weiden 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Echt makkelijk en snel een aparte koffie gezet.
Nadeel is wel dat je geen B merk kan aanschaffen, waardoor de prijs wel wat aan de hoge kant is in vergelijk met bijv. een Senseo

Tamara31 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Heerlijke koffie, mooi schuimlaagje erop.

Wij drinken de oreo, latte machiato, milka en de milde koffie

Lindaw.1971 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Fantastisch apparaat! Voor iedereen wel een favoriete smaak te vinden. Gemakkelijk in gebruik en staat mooi in de keuken.

David Kroes 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

In het begin was ik erg sceptisch over het concept. Maar na een paar smaken te hebben geprobeerd kan ik stellen dat de Tassimo mij erg goed bevalt. In een handomdraai maak ik een lekkere Latte Machiato of een lekkere cappuccino. De smaken, op een enkeling na, bevallen mij eigenlijk allemaal erg goed.

Het gebruik gaat ook veel makkelijk dan ik aanvankelijk gedacht had. Dranken met meerdere "lagen" zijn heel makkelijk gemaakt. Ook is er weinig rommel om op te ruimen, is het apparaatje leuk vormgegeven en is deze ook erg makkelijk weer te reinigen. Echt een aanrader dus!

leapingelectron 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Klein, makkelijk, snel en heerlijk koffie of thee... Meer hoeft je niet te zeggen of weten over deze apparaat.

Astridkoffie 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Leuk apparaat en heerlijke koffie!

De cappuccino is mijn favoriet maar ook de latte en de chai tea zijn erg lekker.

Bever1978 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

heerlijke koffie en supermakkelijk. Compact en mooi om te zien en een aanvulling voor mijn keuken. Vooral de latta machiato varianten vind ik superlekker

rpotalivo 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Klein en fijn. Smaak is super. De diversiteit aan smaken maakt het een apparaat voor de hele gezin. Super lekker chocomel en oreo smaakt heerlijk.

gerdahil 06-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Heb kennis gemaakt met de tassimo op de libelle zomerweek. Vond daar de koffie veel heter als bij mij uit het apperaatje komt. De smaak vindt ik redelijk goed. Vindt wel dat de keuze beperkt is van de soorten koffie. De koffie is mij te sterk. Kan bij onze supermarkt ook maar een klein aantal soorten krijgen. Zie op de site wel meerdere soorten maar is toch beperkt.

DanJan 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Het apparaat is heel makkelijk in gebruik. Je stopt de pad er in en het apparaat weet wat hij moet doen. Er zijn veel mogelijkheden qua smaken.Lekkere smaken. Ideaal apparaat.

Rebel056 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Het apparaat is makkelijk in gebruik door de T-discs die erin gaan. Je hoeft alleen een T-disc erin te doen en op de startknop te drukken. Wat ik ook super vindt is dat je veel verschillende drankjes kunt maken zoals koffie, thee, chocolade melk (met oreo en milka smaak) met hetzelfde apparaat! Super voor het hele gezin. De drankjes zijn ook heel lekker van smaak, vooral de latte macchiato en de chai latte vindt ik erg lekker. Een voordeel is ook dat het apparaat makkelijk te reinigen is. Het design is ook heel stijlvol. Heb het in de woonkamer staan.

Blijhoofdnr.10 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Eindelijk overstag. Getest in de Mediamarkt en een zeer goed advies gekregen. Thuis gelijk koffie gezet. 2 uur later met mijn vriendin terug en zij heeft er ook 1 gekocht. Eigenlijk voor de camping, maar hij staat super mooi naast mijn siemens volautomatisch koffiezetapparaat op het aanrecht. Ik laat deze staan want hij is fantastisch!!

C.Arslan 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Ik vind het een hele bijzondere apparaat omdat ie klein en compact is. En hoeft niet voor te verwarmen wat wel bij andere apparaten nodig is.

Iris-NQLM 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Gekocht met cashback actie van de Media Markt. De Tassimo zet heerlijke draken, zoveel mogelijkheden met één apparaat! Ik zou hem niet meer kunnen missen!

yvonne 55 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

het is een fijn apparaat. makkelijk in gebruik heeft een goede smaak vele mogelijkheden.blij dat ik hem gekocht heb

G Willems 04-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Erg blij mee , een paar dagen in bezit erg makkelijk in gebruik. De koffie smaakt zoals koffie hoort te smaken wordt goed heet. De thee smaakt ook heerlijk zit geen koffie smaak aan.

G Willems

Meto79 04-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Deze review is naar aanleiding van de demonstratie en proeverij in de winkel.
Ik heb genoten van een heerlijke Machiato uit deze apparaat van Bosch.

Moon27 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Een mooi compact en gebruiksvriendelijk apparaat. Als je op zoek bent naar een heerlijke koffie voor op reis dan is dit apparaat ideaal om mee te nemen.Ben er erg blij mee!

Olga Koppenhagen 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Heerlijke koffie, padjes zijn wel duur...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Marliesjans 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Stijlvol en mooi apparaat! En wat is de koffie (e.d.) lekker, veel beter dan het apparaat wat wij hiervoor hadden, fijnere meer pure smaak!

René Bonte123 02-07-2015

Ik vind de Tassimo VIVY erg mooi er uit zien,
slimme werking,en de koffie met de bijbehorende smaken heel erg lekker,tevens is de temparatuur erg goed en zelfs een kennis van mij die alleen maar thee drinkt,vind de theesmaak ook heel erg goed,TOPPRODUCT!!!

Arjanne18 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Drie weken geleden heb ik de
Bosch Tassimo 1252 gekocht. Deze zet werkelijk een heerlijk kopje koffie. Met name de Latte Machiato en Cappucino zijn heerlijk van smaak. Wel dienen de cupjes -die niet goedkoop zijn- er heel exact ingelegd te worden anders doet het apparaat het niet.
Jammer dat de cups/ discs nog niet in alle supermarkten verkrijgbaar zijn. Voor zover ik weet alleen bij A.H. en Jumbo.

Dave410 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1252

Handig, snel en gebruiksvriendelijk. Een prettig design, pads zijn daarentegen wel heel duur, dit met name met vergelijkbare producten van concurrenten.