Bosch TAS1252 - Reviews

servings/koffiepads
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, espresso, latte macchiato, thee

Beoordeling op basis van 679 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Janke 09-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Toch miskoop

Apparaat op zich is goed maar kan hem beperkt gebruiken. Alleen de AH heeft 5 soorten. In een andere supermarkt niet tegengekomen. Je hebt meer soorten op de website alleen dan betaal je bijna 6 Euro aan verzendkosten. Jammer.

Pluspunten

• Apparaat werkt goed
  • Mooi klein

Minpunten

• Alleen AH verkoopt 5 soorten
  • Verzendkosten website te duur

Ben Groot 11-11-2015

Geweldige kenmerken

Mijn Tassimo is geweldig.... Maar ik kan lang niet overal de koffie die ik wil...kopen!!!
De espresso classico heb ik nog niet gevonden.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

kloekloek 07-09-2015 Product kwartaal in bezit

Vind het een prima apparaat!!! Een lekker bakkie mag best wat kosten! Diverse smaken. Zeker aan te bevelen.

J. van der Weiden 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Echt makkelijk en snel een aparte koffie gezet.
Nadeel is wel dat je geen B merk kan aanschaffen, waardoor de prijs wel wat aan de hoge kant is in vergelijk met bijv. een Senseo

Tamara31 12-07-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Heerlijke koffie, mooi schuimlaagje erop.

Wij drinken de oreo, latte machiato, milka en de milde koffie

Lindaw.1971 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat! Voor iedereen wel een favoriete smaak te vinden. Gemakkelijk in gebruik en staat mooi in de keuken.

David Kroes 08-07-2015 Product paar weken in bezit

7,6
In het begin was ik erg sceptisch over het concept. Maar na een paar smaken te hebben geprobeerd kan ik stellen dat de Tassimo mij erg goed bevalt. In een handomdraai maak ik een lekkere Latte Machiato of een lekkere cappuccino. De smaken, op een enkeling na, bevallen mij eigenlijk allemaal erg goed.

Het gebruik gaat ook veel makkelijk dan ik aanvankelijk gedacht had. Dranken met meerdere "lagen" zijn heel makkelijk gemaakt. Ook is er weinig rommel om op te ruimen, is het apparaatje leuk vormgegeven en is deze ook erg makkelijk weer te reinigen. Echt een aanrader dus!

leapingelectron 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Klein, makkelijk, snel en heerlijk koffie of thee... Meer hoeft je niet te zeggen of weten over deze apparaat.

Astridkoffie 07-07-2015 Product paar weken in bezit

Leuk apparaat en heerlijke koffie!

De cappuccino is mijn favoriet maar ook de latte en de chai tea zijn erg lekker.

Bever1978 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

heerlijke koffie en supermakkelijk. Compact en mooi om te zien en een aanvulling voor mijn keuken. Vooral de latta machiato varianten vind ik superlekker

rpotalivo 07-07-2015 Product maand in bezit

Klein en fijn. Smaak is super. De diversiteit aan smaken maakt het een apparaat voor de hele gezin. Super lekker chocomel en oreo smaakt heerlijk.

gerdahil 06-07-2015 Product maand in bezit

6,5
Heb kennis gemaakt met de tassimo op de libelle zomerweek. Vond daar de koffie veel heter als bij mij uit het apperaatje komt. De smaak vindt ik redelijk goed. Vindt wel dat de keuze beperkt is van de soorten koffie. De koffie is mij te sterk. Kan bij onze supermarkt ook maar een klein aantal soorten krijgen. Zie op de site wel meerdere soorten maar is toch beperkt.

DanJan 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is heel makkelijk in gebruik. Je stopt de pad er in en het apparaat weet wat hij moet doen. Er zijn veel mogelijkheden qua smaken.Lekkere smaken. Ideaal apparaat.

Rebel056 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is makkelijk in gebruik door de T-discs die erin gaan. Je hoeft alleen een T-disc erin te doen en op de startknop te drukken. Wat ik ook super vindt is dat je veel verschillende drankjes kunt maken zoals koffie, thee, chocolade melk (met oreo en milka smaak) met hetzelfde apparaat! Super voor het hele gezin. De drankjes zijn ook heel lekker van smaak, vooral de latte macchiato en de chai latte vindt ik erg lekker. Een voordeel is ook dat het apparaat makkelijk te reinigen is. Het design is ook heel stijlvol. Heb het in de woonkamer staan.

Blijhoofdnr.10 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk overstag. Getest in de Mediamarkt en een zeer goed advies gekregen. Thuis gelijk koffie gezet. 2 uur later met mijn vriendin terug en zij heeft er ook 1 gekocht. Eigenlijk voor de camping, maar hij staat super mooi naast mijn siemens volautomatisch koffiezetapparaat op het aanrecht. Ik laat deze staan want hij is fantastisch!!

C.Arslan 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een hele bijzondere apparaat omdat ie klein en compact is. En hoeft niet voor te verwarmen wat wel bij andere apparaten nodig is.

Iris-NQLM 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Gekocht met cashback actie van de Media Markt. De Tassimo zet heerlijke draken, zoveel mogelijkheden met één apparaat! Ik zou hem niet meer kunnen missen!

yvonne 55 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

het is een fijn apparaat. makkelijk in gebruik heeft een goede smaak vele mogelijkheden.blij dat ik hem gekocht heb

G Willems 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Erg blij mee , een paar dagen in bezit erg makkelijk in gebruik. De koffie smaakt zoals koffie hoort te smaken wordt goed heet. De thee smaakt ook heerlijk zit geen koffie smaak aan.

G Willems

Meto79 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze review is naar aanleiding van de demonstratie en proeverij in de winkel.
Ik heb genoten van een heerlijke Machiato uit deze apparaat van Bosch.