De'Longhi EN 550.W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN 550.W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Edward 05-08-2016

Mooi, compact en veelzijdig

Geschreven voor: De'Longhi EN 550.W wit

Mooi en gebruiksvriendelijk koffieapparaat die ook nog een lekkere koffie zet.
Zeer eenvoudig in bediening.

bertus19 04-08-2016

Heerlijke Latte Macchiato en Cappuccino

Geschreven voor: De'Longhi EN 550.W wit

Maak zeer goede koffie Cappuccino en Latte Macchiato makkelijk in te stellen goede zelfreiniging een verademing een echte aanbeveeling.

Rob 17-07-2016

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi EN 550.W wit

Na heel lang twijfelen toch deze machine gekocht. De 1e bakjes koffie geven een heerlijk resultaat. Installeren gaat heel simpel. Goed boekje erbij en goedkopere koffie door een aanbieding.

Victor 07-06-2016

Nespresso Delonghi apparaat, zeer tevreden

Geschreven voor: De'Longhi EN 550.W wit

Heerlijke koffie, door de cups zelf je smaakvoorkeur te bepalen. Heerlijke Cappuccinno en Latte Macchiato. Gemakkelijke melkopschuimer, deze is eenvoudig automatisch te reinigen. Dit apparaat is een aanrader !

JaapG 10-08-2015
Geschreven voor: De'Longhi EN 550.W wit

Sinds een week in bezit, diverse soorten en merken koffie aan het uitproberen. Een fijne optie is het instellen van de hoeveelheid koffie die wordt gezet voor de lungo, espresso en ristretto. Zo bepaal je ook de sterkte, of je hebt andere kopjes bv. De cappuccino is heel goed. Handig dat de melktank in de koelkast kan zetten. Meegeleverd worden 16 smaken nespresso koffie, om uit te proberen. Toegegeven, dit soort koffie is wat duurder dan bv Senseo, maar veel beter van smaak. Waarom liezen voor deze machine? Wel, de volautomaten die koffie malen en zeten zijn bedoeld voor meer dan 10 koppen per dag. Wij redden dat niet. De bonen in de volautomaat zijn na een dag al minder van kwaliteit. Koffie waar lucht bij komt gaat hard in smaak achteruit. Dat merkten we ook bij de Senseo. Met de cupjes gebeurt dat niet.

JaapG 08-06-2016

Nog een opmerking: De Lidl Lungo Merano is sterkte 5, dus niet 4.
De Perla cups van AH vinden we niet lekker. De standaard is te slap, de dark is niet lekker. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me voorstellen dat je altijd de AH Perla koffie gewend bent.
We hebben de machine nu al tweemaal moeten ontkalken, als het gele lampje gaat branden. Dat gaat razend eenvoudig: een halve liter water met ontkalker in de tank, de cuphouder (zonder cup) sluiten, ontkalkhulpstukje uit het klepje rechtsonder in de melktank opening plaatsen (schuifje openen). Opvangbak onder de uitloop zetten. Macnine aanzetten en op de knop rechtsonder (op het bedienpaneel) drukken (Normaal voor de Latte Machiato). Het duurt vrij lang voordat dit klaar is, ga gerust wat anders doen. Daarna knippert het lampje, tijd om door te spoelen. Spoel de tank goed om met lauwwarm water, desnoods schoonmaken (mag niet in de afwasmachine!) en vul met schoon koud water. Gooi de opvangbak wel leeg en zet die weer onder de uitloop. Plaats de tank en druk opnieuw op de Latte Machiato knop. De machine spoelt nu door. Dat hoeft maar 1 keer. De machine schakelt zichzelf uit als die klaar is. Gooi het opvangwater weg en leeg de opvangbakjes van lekwater en de cups. Plaats het ontkalkhulpstukje weer terug op zijn plekje rechtsonder het klepje.
Het kan zijn dat bij de eerste kop koffie de machine wat tegensputtert, maar daarna is alles normaal.

JaapG 28-11-2015

Inmiddels al bijna 4 maanden in gebruik en nog steeds dik tevreden. De koffie van NEspresso is goed, maar merken als L'or (is van DE) zijn ook van goede kwaliteit. Voor gewoon een kopje koffie halen we de cups van Jumbo, de Impreza no 8 Lungo, die is lekker sterk. We proberen van alles uit en de conclusie is dat we niet meer terugverlangen naar Senseo. We kijken bij elke supermarkt wat voor soorten ze hebben en soms kom je ook lekkere varianten tegen. AH heeft veel soorten, en dat is leuk om te proberen. De cups van de Lidl zijn wat minder sterk, maar de Lungo Merano nr 4 is verrassend lekker.
Maar we gaan door met proberen, een Jumbo hier verkoopt ook de echte Nespresso varianten, hoef je niet naar de shop van Nespresso.