Siemens TE605209RW - Reviews

latte macchiato

9,1

HuijsBis 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Na langdurig zoeken naar meest gebruiksvriendelijke machine en aan voldoet aan wensen bij dit merk en type uitgekomen. De ingebruikname is gemakkelijk en koffie smaakt uitstekend. Het automatisch spoelen en reinigen van melkunit wordt als plezierig ervaren, wel op letten dat bij start en na gebruik altijd een kopje onder de uitvoer wordt gezet zodat het spoelwater opgevangen kan worden.

Jan 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

siemens eq 6 koffiemachine

prachtige koffie machine staat mooi in onze keuken.Gemakkelijk in gebruik, snelle opwarmingstijd, overzichtelijk display.
Een echte aanrader

gerald bruggink 04-07-2016 Product maand in bezit

siemens koffiezet apperaat

Hij maakt leffere koffie, cappucino en latte.Heerlijk om bonen koffie te kunnen maken. Nu nog een aantal smaken proberen.
Esspresso in de cappucino is heerlijk. Had alleen iets heter gemogen, ondanks dat ik hem op het hoogst heb gezet.

Mark 27-06-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie, degelijke machine

Wij maken nu een maand gebruik van het apparaat en ons ervaring is zeer positief. Lekker smaak van de verschillende mogelijkheden en goed schoon te houden.

Frans 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Het is een heel strak apparaat wat er heel fraai uitziet. Kinderlijk eenvoudig te bedienen en heerlijke koffie in vele soorten. Alles voelt degelijk aan. Het zelfreinigend programma voor het melksysteem is echt heel erg handig.

LH 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

erg tevreden , veel gebruiksgemak , alleen de latte mag de melk iets warmer

erg veel gebruiksgemak, fijn dat water, melk en koffiehoeveelheid instelbaar is
duidelijke display
warm water ook echt warm !

Frans 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Design en gemak

Prachtig apparaat wat heel makkelijk te beoordelen is. Ze zijn niet goedkoop maar het is een juweel op je aanrecht. Koffie en cappucino zoals het hoort !!

Henry Brinkman 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat en super lekkere koffie

Ik heb hem een paar dagen maar ik wil hem nu al niet meer missen Een top apparaat had ook niet anders verwacht van Siemens hebben ook een combi magnetron en na 24 JAAR nog steeds top. Siemens vertrouwd en duurzaam

Sylvia 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie uit een prachtig apparaat

De Siemens TE605209RW ziet er niet alleen mooi uit, hij biedt ook het gemak van verschillende koffies. Het gemak waarmee je een cappucino zet is werelds. Je hangt het "rietje" in een pak melk, drukt op de knop en je gekozen product wordt bereid. Het systeem zorgt voor een constante temperatuur, en de koffie is heerlijk warm.
Het instellen van de inhoud van de kopjes is erg handig. Zo heb je nooit een kopje wat overstroomt. Voor de rest ben ik alle mogelijkheden nog aan het ontdekken.

tiegerann 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

siemens koffiezetapparaat

op het oog een goed en uitziend en vele mogelijkheden om met het apparaat te werken.
en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
de prijs van de koffie is ook goedkoper dan die van de nespresso cups en natuurlijk ook nog eens goedkoper.

Adriaensen 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Koffie

Na een ander volautomatisch apparaat 3 jaar naar ontevredenheid te hebben gebruikt, zijn wij overgestapt op de Siemens EQ.6 TE605209RW. Dit apparaat maakt meer waar, dan je volgens de specificaties kan vermoeden. De variatie aan koffie soorten is uitstekend. Keuze en aanpassen van sterkten en ml geweldig. Melk producten zijn uitstekend en de temperatuur top. Als koffie liefhebber zijn de koffie variaties niet te onderscheiden van de bekende koffie leveranciers. De bediening is gemakkelijk en overzichtelijk. Het maalwerk en zetten van koffie is zo rustig dat je inderdaad naast het apparaat kunt telefoneren.

Siemens is een top apparaat tegen een betaalbare prijs.

Esther 30-05-2016 Product maand in bezit

Siemens EQ.6

Wij zijn iedere dag weer blij met onze koffie automaat Siemens EQ.6! Je kunt snel en gemakkelijk een lekker bakje koffie naar eigen voorkeur maken. Bediening is zeer gebruiksvriendelijk. Heel fijn dat apparaat tijdig aangeeft of er water/bonen bij gevuld moeten worden.

Esthertje 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop Siemens TE605209RW espresso

Recent aangekocht. Super tevreden, eindelijk lekkere koffie!! Voor ieder wat wils en volledig naar eigen smaak in te stellen. Super eenvoudig in gebruik en onderhoudsvriendelijk. Hadden dit veel eerder moeten doen!

Anneloes 29-05-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat

De Siemens TE605209RW EQ.6 nu een paar weken in gebruik en ik ben er erg blij mee. Het apparaat is makkelijk in gebruik en onderhoud. De koffie is snel klaar en lekker. Ideaal dat het apparaat twee cappuccino's tegelijk kan zetten. Ik kan deze koffiemachine iedereen aanraden.

Milou 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super koffieautomaat

9,6
Het is een geweldige automaat, met vele mogelijkheden en gebruiksvriendelijk. Het is daarnaast ook nog een stil apparaat. Zeer tevreden mee, ik zal het iedereen aanraden.

Adrie Aarnoudse 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ 6 TE603209RW

9,4
Leverring via CoolBlue perfect
Duidelijk handleiding, stil, gebruiksvriendelijk, mooie machine.
Duurzaam, op het eerste gezicht ziet alles er prima uit, tijd zal het verder leren.

TD de Vries 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Grandioos design en zeer gebruiksvriendelijk

Had de machine binnen 5 minuten klaargezet en zelfs de filter was zeer makkelijk te installeren mede dankzij de gebruiksvriendelijke interface. Dit is mijn eerste iets duurdere machine. - en ook een luxe aangezien het niet bij mijn inkomen aansluit. Ben gewoon een fabrieksarbeider, dus het was zeker even sparen! Nu kan ik elke ochtend genieten mijn speciale koffiemoment dankzij dit geweldig product. Dit is simpelweg dé machine voor koffieliefhebbers!!

eugene 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens al jaren een topmerk en voor mij nu ook voor de betere koffiemachine. Een verrassende kennismaking voor een vertrouwde naam.

Bij Siemens dacht ik nooit zo aan koffie maar nu zeker wel. Top apparaat voor een prima prijs. Het gebruiksgemak is simpel en doeltreffend. De mogelijkheden zijn super en de koffie is heerlijk.

ChielEnMo 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Een super apparaat: Siemens EQ.6

Met dezelfde bonen die we al jaren gebruiken en met een kleine aanpassing aan de maling, namelijk iets fijner, vinden wij de koffie écht lekker!
De drukgroep blijft zelfs netjes schoon, ook na een aantal weken, top apparaat. Een echte aanrader!

The Tastemachine 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Koffievolautomaat SUPERBE

Geweldig mooi en degelijk apparaat dat ook nog eens
heerlijke drankjes maakt en met kinderlijk gemak de
lekkerste drankjes bereid. SUPER TOP!!!!