Saeco RI9914/01 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco RI9914/01 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

cameliajan 15-10-2011
Geschreven voor: Saeco RI9914/01 rvs

De machine nu bijna een jaar ingebruik.
De smaak komt natuurlijk ook door de gebruikte koffie.
De machine is makkelijk te gebruiken.Alleen had het water reservoir groter mogen zijn.
Over de duurzaamheid ben ik niet te spreken.Machine gooide steeds de vers gemalen koffie in de bak en gaf geen water.Saeco is tegenwoordig van Philips en daar hebben wij hem ter reparatie aangeboden.Na 2 weken zonder de machine te hebben gezeten kregen wij hem terug,en nu met 1 week wederom het zelfde probleem.Niet om echt blij van te worden.Naast de aanschaf van deze dure machine konden we er dus nog een machine bijkopen om wel koffie te kunnen blijven drinken.

Hanita 15-04-2010
Geschreven voor: Saeco RI9914/01 rvs

Deze week hebben we op ons kantoor dit apparaat aangeschaft.
Het installeren vergde wat geduld daar de handleiding uitgebreid was met tig losse blaadjes waarop aanvullingen en/of verbeteringen beschreven stonden in diverse talen.

Eenmaal in gebruik kan ik niet anders concluderen dan dat er een heerlijke bak koffie uit komt. En....Gloeiend heet!
De maler maakt weinig herrie en het is mogelijk om per kopje de maalgraad en/of hoeveelheid koffie in te stellen.

Over duurzaamheid kan ik nog geen uitspraken doen maar het begin is in ieder geval veelbelovend.