Saeco Moltio Volautomatische espressomachine - Reviews

Soorten koffie
espresso

8,9

petra 06-12-2015 Product paar weken in bezit

we hebben lang gezocht naar een espressomachine en uiteindelijk is de keuze gevallen op de hd8869/11, super lekkere koffie en cappuccino, heb de latte nog niet geprobeerd. Je moet wel eerst de gebruiksaanwijzing goed lezen voor het in gebruik nemen.We raden de machine zeker aan, wil niet meer zonder.

Rik 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste espressomachine. Mooi apparaat en heerlijke espresso, koffie, cappuccino en latte machiatto. Wij willen nooit meer zonder!

Sanne2502 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super fijn apparaat. Heb lang gezocht naar een apparaat wat ook cappuccino en late machiato kon maken. Dit is een schot in de roos. Gemakkelijk is dat je de hoeveelheden in kan stellen op je eigen kopjes en dat je het bonenreservoir kan veranderen, zodat je verschillende smaken koffie kan drinken. Ik ben er super blij mee en zal hem iedereen aanraden.

C 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na een lange zoektocht en allerlei apparaten geprobeerd te hebben, eindelijk lekkere koffie! Met 1 druk op de knop heb je ook een heerlijke cappucino of latte. Klein nadeel zijn de niet verlichte tiptoetsen. Verder zou ik iedereen dit apparaat aanraden. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen daarvoor hebben we de machine te kort in ons bezit. De machine oogt in ieder geval stevig en duurzaam.