De’Longhi Icona Vintage ECOV 311.BG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Icona Vintage ECOV 311.BG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pauline Astrid Dam Urannie 09-01-2021

Stijlvol en gebruiksvriendelijk

Onlangs hebben wij de Delonghi espresso apparaat ECOV311.BG online gekocht. Wij zijn hier heel erg tevreden mee. Het espresso apparaat heeft een stijlvol retro uiterlijk en heeft een warm witte/ room kleur. Je kan er snel en makkelijk koffie mee zetten. De uitneembare uitlekbak is goed te reinigen.
Met het opschuim pijpje maak je van melk in een handomdraai een rijke schuimlaag, een perfecte mix van melk en lucht.
Naast dat je de koffiefilter houder kan vullen met gemalen bonen, is deze ook geschikt voor koffie pads.
Het aandrukken van de koffie met de tamper laat wat te wensen over. Dit omdat het apparaat zeer licht is qua gewicht en dan niet zo stabiel is. Dit is makkelijk op te lossen door deze apart aan te schaffen. Wij zijn heel erg blij met het apparaat en hopen nog vele heerlijke bakjes koffie te kunnen drinken.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• aandrukken koffie is lastig

Philip 31-05-2020

Mooi en eenvoudig tijdloos design geeft heerlijke espresso’s

Dit is een fijn espresso apparaat die uitstekend functioneert. Het is zeker zijn prijs waard. Kan hem ten zeerste aanbevelen als je op een eenvoudige manier een heerlijke espresso of cappuccino wil maken. Doen!!

Pluspunten

• Zeer mooi retro look
  • Eenvoudige bediening
  • Duurzaamheid
  • Goede prijs kwaliteit

Yetik 12-04-2020

Toppertje

Mijn broer heeft het zelfde, ik heb hem ook mogen testen en het is gewoon een prima ding.
Dus ik zeg doen mensen....