Saeco HD8862/01 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8862/01 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bruut2 13-12-2015
Geschreven voor: Saeco HD8862/01 zwart

Ik had al 10 jaar een goede ervaring met een Saeco, daarom toch maar bij dat merk gebleven. Blokker had een leuke aanbieding voor het type dat ik op het oog had. Je hebt de beschikking over heel veel instellingen Als je 'm uit de doos haalt en de voorgeschreven handelingen hebt uitgevoerd denk je en nu koffie! Dat valt dan vies tegen, gelukkig heeft Philips/Saeco dit voorzien en via een apart blaadje wordt je gewaarschuwd dat de Saeco HD8862/01 pas na 10-20 kopjes zijn ware gezicht laat zien en dan pas goed is ingesteld op de gevraagde sterkte en smaak. Ze zullen er wel een paar onnodig terug hebben gekregen. De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar als ervaringen uit het verleden hier wel tellen, zit dat wel goed. Ze geloven er zelf kennelijk wel in, want er wordt in mijn geval 2+1 jaar garantie verleend door Philips.