Krups Nescafé Dolce Gusto Oblo wit KP1101 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nescafé Dolce Gusto Oblo wit KP1101 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Dave 06-05-2016

Lekkere koffie, maar niet automatisch

Deze Dolce Gusto gekocht, omdat we geen echte koffiedrinkers zijn maar ik een Cappucino of Latte Macchiato op zijn tijd wel lekker vind.
Met de cashback actie van Dolce Gusto (€40,-) en de prijs van Coolsound (€59,-) uiteindelijk maar €19,- betaald voor het apparaat. De cups zijn duur. Er zijn inmiddels meer merken op de markt dan alleen Nescafé, dus mogelijk dat de prijzen gaan zakken.
De koffie smaakt prima.
Het apparaat blijkt echter niet automatisch, zoals vermeld op deze site. Op de site van Dolce Gusto staat het wel juist vermeld.

Zuiddijker 03-04-2016

Heerlijke koffie

Ik ben er heel blij mee na jaren Senseo eindelijk weer echt lekkere koffie en super omdat mijn wederhelft gek is op cappucino. Apparaat is echter niet vol automatisch je zet handmatig koffie dus dat klopt niet in de beschrijving op de vergelijk.nl website.