Bosch TAS4501 antraciet, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS4501 antraciet, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

riet21 16-06-2015

ik vond in het begin toen ik hem in de folder Zach staat al een mooi apparaad en heb hem toen ook direct
bested nu ik hem thuis heb en de eerste kopje koffie er mee gemaakt nou heerlijk en raad dit aperaat ook aan iedereen aan.

Dazwa84 16-06-2015

Wat een heerlijke dranken kun je met dit apparaat maken. Hiervoor hadden we een ander merk (Dolce Gusto) maar omdat deze de geest gaf hebben we nu voor de Tassimo gekozen. We hebben nu vier soorten geprobeerd, de Latte Machiato, Regular, en Oreo en Milka. Heerlijke volle smaken. Het design van het apparaat is mooi en voelt degelijk en robuust aan. Over duurzaamheid kunnen we nog niet veel zeggen daar we hem gisteren geïnstalleerd hebben.

Ropp 14-06-2015

Door de duidelijke instructies makkelijk in gebruik te nemen. Gelijk verschillende producten geprobeerd en die smaken alle zeer goed, hoewel de discs nu nog behoorlijk prijzig zijn (in vergelijking met bijvoorbeeld Senseo pads). Ook zijn de discs nog niet overal verkrijgbaar. Verder past het apparaat in een moderne keuken door zijn stijlvolle vormgeving. Al met al zijn we zeer tevreden.

schweidler 10-06-2015

Lekker eenvoudig en precies goed voor
single people
geen lelijke koffiepot,geen half vol met koffie,mooi

George A B 02-06-2015

Te weinig keuze aan koffiesoorten / smaakjes (vergelijk met Nespresso).
Duurzaamheid moet nog blijken, heb hem nog maar 2 weken.
Gebruiksgemak is perfect. Vormgeving niet bijzonder maar zeker ook niet slecht, iets slanker was mooier geweest. Materiaal: kunststof, hier en daar wat RVS accenten had hem net wat mooier gemaakt.

EBtassimo 02-06-2015

Het is heerlijke koffie of warme chocolade en het gebruiksgemak zeer goed en de cups zijn gewoon in de winkel te koop.

SabrinaUitDeventer 30-05-2015

Het apparaat is zeer snel gebruiksklaar (water is snel warm). Het is super handig dat er een knop op zit om handmatig wat meer (heet) water toe te voegen als je met de standaard hoeveelheid vindt dat de koffie te sterk is.
De pads zijn wel wat duur maar de smaak is dan ook veel beter als van de senseo pads.

Pippeltje 29-05-2015

Super tevreden.
Vele mogelijkheden, de smaak is niet te overtreffen met de gewone senseo.
Ook de vormgeving is ideaal, zeker voor weinig ruimte.
Koffie, thee, chocolademelk..alles kan!
Wij zijn er blij mee.

Naamck 28-05-2015

Zeer tevreden over dit apparaat! Mooi design! Goed in gebruik en lekkere koffie! Zeker een aanrader!

Originele_Martijn 23-05-2015

Perfect! Een beetje zoeken op internet en uitproberen hoe de functies werken was werk nodig, maar het is een plezier om het uiteindelijke resultaat te proeven.

Martina1989 09-05-2015

Ik heb nog nooit zo'n lekkere drankjes thuis kunnen bereiden. Espresso kan je vergelijken met een koffie die je op zondag ochtend in haartje van Italie op een tarasje zit te drinken. Warme chocomelk of een thee op elke doordeweekse avond maakt het moment voordat je jouw dag gaat afsluiten heel erg bijzonder. 'Gewoone' koffie is niet meer hetzelfde, explosie van smaak en precies het juiste sterkte. Het is makkelijker dan waterkoker aanzetten, met een druk op het knop krijg je alles waar je zin in hebt. Ik zou hem nooit voor iets anders willen ruilen! Echte aanrader!!!

Udo Bos 01-05-2015

Echt een super apparaat, de dranken zijn goed van temperatuur en veel verschillende smaken. Er is voor iedereen wel iets lekkers.
Ook zeer gebruikersvriendelijk..

peterk64 22-04-2015

LEKKERE KOFFIE, VEEL SMAKEN EN MAKKELIJK TE BEDIENEN.
EEN AANWINST VOOR DE KEUKEN.
IK ZOU HET ZEKER AANRADEN BIJ ANDERE

Waylin2005 19-04-2015

Ik vind het een mooi apparaat en heel lekkere koffie en andere dranken.
Ik heb het voor het eerst bij mijn vrindin geproeft en was er meteen verkocht aan.
Het is ook een verijking op mijn aanrecht.

Ammale 18-04-2015

Vooral hete en lekkere koffie verschillende smaken ook de thee is le,kker
Makkelijk in gebruik
Mooie vorm

Hollemans56 07-04-2015

Een mooi apperaat met voldoende mogelijkheden en een goede smaak van koffie wij zijn er heel blij mee.

SVeenstra 01-04-2015

Het enige apparaat wat een prachtige kleur heeft en erg luxe is. Met name het wterfilter spreekt me aan. Duurzaamheid van het apparaat kan ik nog niks over zeggen vind het wel jammer dat ik de pads met plastic ed moet weggooien ipv bij groen afval. Maar dat is ook het enige minpuntje tot nu toe.