Bosch TAS1204

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1204 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ElkeWillemss 31-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Erg lekkere smaak, niet te heet dus direct drinkbaar is zeker een pluspunt.
De latte macchiato's zijn gemakkelijk te maken, doormiddel van 2 verschillende cups.

Cups wel erg duur.

Ellesv 29-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Gevallen voor het design, eerlijk is eerlijk. Wat een mogelijkheden biedt dit kleine apparaat. Heerlijk om zoveel verschillende mogelijkheden te hebben in één apparaat. En de smaak is heerlijk.

Colinvandriel 27-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De tassimo geeft veel mogelijkheden daar ik een koffie drinker ben en mijn vriend vooral een thee en chocolademelk drinker is, is dit apparaat voor ons FANTASTISCH!
Het gebruiksgemak is super en ook de kwaliteit van de verschillende dranken is erg goed.

lindanoteboom 25-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De koffie is echt heerlijk! Het apparaat is makkelijk in gebruik en modern qua design. Het enige nadeel is dat de koffiecups vrij prijzig zijn

debeik 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Wij zijn geen grote koffiedrinkers, maar wel genieters, dus moet ieder kopje raak zijn.
Onze Senseo heeft nooit voldaan aan deze eis.
De Tassimo wel, het eerste kopje was al gelijk genieten lekker op temparatuur en vol van smaak.
Zelfs een kop thee, gelijk er achteraan, gaf geen smaak overdracht.
Knap staaltje techniek.
Bovendien staat hij leuk in onze keuken.
Bedankt

Bea 1947 21-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De koffie smaakt lekkerder dan senceo .
En de verschillende soorten koffie in èèn apparaat is
TOPPIE.
Groetjes

CoenGu01 21-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

so far so good, ga vandaag meerdere smaken kopen en uittesten...vooral erg benieuwd naar dde smaak van de thee...de latte macchiato is in ieder geval heerlijk!

ciko 20-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Bosch laat weer zien dat ze alleen maar kwailteit in huis hebben. Het allaraat neemt wienig plaats in beslag heel licht en erg mooi kwa vorm. Alles werk prima en en is compleet. Voor het eerst gebruiken is het even lezen kijken en proberen, maar daarna is het heel simpel om het apparaat te gebruiken.

Tiffany85 19-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Mooi apparaatje! werkt prima en snel en wat een heerlijke keuzes.Top!voor 1 ieder wat wils.Een goed begin van de dag :)

Sacha1983 18-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Meteen de Oreo geprobeerd en meteen verslaafd. Het apparaat werkt super makkelijk.
Het apparaat is ook erg klein waardoor het gemakkelijk op een plaats op het aanrecht geplaatst kan worden.
De cupjes lekken niet en je hoeft daardoor gelukkig niet elke keer het apparaat schoon te maken of af te nemen.

Truuske35 18-03-2015

Superfijn apparaat.
In het begin zit er wel een ' nieuw smaak' aan de dranken. Goed spoelen en de wasbare onderdelen wassen.
Het apparaat staat super mooi in de keuken.
Het werkt erg makkelijk. Simpel, snel. Erg fijn.

Mevrouw Janssen1 18-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Ontzettend fijn, compact apparaat. Het is fantastisch dat iedere gewenste drank gemaakt kan worden met één druk op de knop!

Pearl2010 17-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Super apparaat. Mooie vormgeving. Diverse soorten koffie waaronder espresso en cappuccino. Staat mooi in onze strakke glanzende witte keuken. Ook te Twinings thee is voortreffelijk. Ik raad iedereen aan dit apparaat te kopen en in zijn keuken te plaatsen en iedere keer weer te genieten van een heerlijk kopje koffie.

lilalu 15-03-2015

Ja helemaal blij mee!
Mooi design en het hij is heel gemakkelijk in gebruik. De koffie is lekker alleen bij de Latte Machiato is het melkschuim wel matig. Verder toppertje!!

Rosie23 10-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De koffie heeft een heerlijke smaak. Één kopje proeft naar meer. Er zitten voor mij voldoende mogelijkheden aangekoppeld. Het apparaat is gemakkelijk in gebruik. Het spreekt voor zich. Ik kan zelfs mijn acht-jarige dochter een kopje voor mij laten zetten. Ik ben helemaal weg van het uiterlijk van de tassimo. De kleur, de vorm alles. Het combineert mooi bij mijn andere keukenapparatuur.

Sabine L 09-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Smaak is super goed en het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik doordat hij zelf door middel van de barcode weet wat hij moet doen.

ChrisDsp 08-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Tassimo is goed voor mama en voor de kinderen. Mijn kids vinden lekker een Milka maken na schooltijd. Makkelijk en lekker.
En ik vind super een goed koffie te drinken waanneer ik wil.
Gewoon jammer dat in nederland niet zo veel smaken nog. Maar we hebben al oma in frankrijk gevraag voor alle anderen chocolat smaaken zoals Suchards, Cote d'or of Cadbury.
Tot nu ben ik superblij en mijn kids ook met mijn Tassimo.
PS: sorry voor de nederlands ik kom uit Frankrijk

ManishaS 05-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Het is heerlijke koffie en super makkelijk te gebruiken. Het is een top apparaat.
Je hebt alle soorten dranken die je kan proeven en zelf mijn zusje van 5 jaar kan het apparaat bedienen. En s avond is het feest van dan kan iedereen zijn eigen drankje maken.

kelly broere - ultee 03-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

het is een heel mooi apparaat.
zeer gemakkelijk in gebruik.
ook zeer handig dat als je in nood zit de koffie bij de ah kan halen.
en de diversiteit van de t-discs is ook fijn zodat je koffie thee en chocomel etc met 1 apparaat kunt maken.
we zijn er heel blij mee

Yannie.26 02-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Diverse smaken en mogelijkheden en dat is ideaal voor een persoon welke divers is. Duurzaam niet Van toepassing gezien het plastic bakjes zijn welke weggegooid dienen te worden

mlverbeek 02-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

heerlijk professionele koffie en unieke heerlijke smaakjes! gebruiksvriendelijk voor ouderen! altijd een geschikt drankje in huis om je gasten te verassen!

NK25 01-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De smaak van sommige dranken is wat waterig.
Makkelijk in gebruik en veel verschillende dranken om uit te kiezen.
Mooi apparaat. De maat is perfect voor een niet al te grote keuken.

gebruiker Esther 29-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

De latte macchiato is heerlijk, voor een gewoon bakje is cafe long lekker, de thee vind ik wat minder. Maar als je de gele schijf gebruikt heb je heet water en kun je er zelf een zakje in hangen. Dus superveel keus
Lekker makkelijk voor kleine huishoudens

Vanheel 27-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Onverwacht verrukkelijke koffie en geur, makkelijk schoon te maken en knus klein waardoor het gewoon oop het aanrecht kan blijven staan. Zeer tevreden.

Jacqsmarion 21-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1204

Ik heb inmiddels mijn Tassimo al iets meer dan een maand. Ik vind hem heel makkelijk te bedienen en hij doet het erg goed. Ik ben er erg blij mee omdat er zo veel verschillende drank mogelijkheden zijn. Ik gebruik zelf de Milka en koffie erg veel en iedereen vind ze lekker. De smaak is zoals het hoort en je proeft er niets van als je 2 verschillende dingen achter elkaar doet. Overal ben ik er erg tevreden mee en raad hem zeker aan.